Onko mikään niin ihanaa kun koskea kovaa munaa ja imeä sitä joskus ei seiso heti mutta imen kovaksi
Poriin tule
15
110
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole ennen sellaista kokemusta saanut.Kiinnostaa kyllä hivenen .Ajelen porissa viikottain.Ehdottele ja houkuttele.Olen 60 normi kok ja näk mies.
- Anonyymi00002
Siis katselen kun runkkaat tartun itse siihen imen? Spermat lentää ja ehkä suuhun ehkä muutakin pikkuhiljaa tavallista miehen kytpää käteen
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Siis katselen kun runkkaat tartun itse siihen imen? Spermat lentää ja ehkä suuhun ehkä muutakin pikkuhiljaa tavallista miehen kytpää käteen
Alkaa kiinnostamaan vaikka jännittää.Onko paikkaa vai autossako.Kerroha itsestäsi enemmän ja taidoistasi.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Alkaa kiinnostamaan vaikka jännittää.Onko paikkaa vai autossako.Kerroha itsestäsi enemmän ja taidoistasi.
Haluutko 18v laihaa homoa. Mul on sellainen Fetissi et vanha Mies runkkaa mua ja imee,
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Haluutko 18v laihaa homoa. Mul on sellainen Fetissi et vanha Mies runkkaa mua ja imee,
En ennemmin ole harrastanut sellaista.Runkkaamaan kyllä pystyn mutta luulen että jos minut kiihottumaan saat niin imemäänki kykenen.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
En ennemmin ole harrastanut sellaista.Runkkaamaan kyllä pystyn mutta luulen että jos minut kiihottumaan saat niin imemäänki kykenen.
Mee niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen buaahaa
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Paikka on useinmiten
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Paikka on useinmiten
Ensiviikolla ainakin olen sielläpäin kuluulla.Missä olisi tapaaminen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Musa
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Musa
Katsotaan lähempänä kun tiedän ajankohdan paremmin.Minun mielestäni olisi parempi kohtaaminen näin ensikerralla jossain yleiselläpaikalla parempi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Katsotaan lähempänä kun tiedän ajankohdan paremmin.Minun mielestäni olisi parempi kohtaaminen näin ensikerralla jossain yleiselläpaikalla parempi.
Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minun luona
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin se sopii
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin se sopii
Buaahaa spedet Buaahaa
- Anonyymi00006
Hyppää jojoon hönö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1753234Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K492040Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a262020Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652019- 1981910
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,861315Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2741307Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja981281Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1941247- 251217