Onko mikään niin ihanaa kun koskea kovaa munaa ja imeä sitä joskus ei seiso heti mutta imen kovaksi
Poriin tule
17
287
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole ennen sellaista kokemusta saanut.Kiinnostaa kyllä hivenen .Ajelen porissa viikottain.Ehdottele ja houkuttele.Olen 60 normi kok ja näk mies.
- Anonyymi00002
Siis katselen kun runkkaat tartun itse siihen imen? Spermat lentää ja ehkä suuhun ehkä muutakin pikkuhiljaa tavallista miehen kytpää käteen
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Siis katselen kun runkkaat tartun itse siihen imen? Spermat lentää ja ehkä suuhun ehkä muutakin pikkuhiljaa tavallista miehen kytpää käteen
Alkaa kiinnostamaan vaikka jännittää.Onko paikkaa vai autossako.Kerroha itsestäsi enemmän ja taidoistasi.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Alkaa kiinnostamaan vaikka jännittää.Onko paikkaa vai autossako.Kerroha itsestäsi enemmän ja taidoistasi.
Haluutko 18v laihaa homoa. Mul on sellainen Fetissi et vanha Mies runkkaa mua ja imee,
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Haluutko 18v laihaa homoa. Mul on sellainen Fetissi et vanha Mies runkkaa mua ja imee,
En ennemmin ole harrastanut sellaista.Runkkaamaan kyllä pystyn mutta luulen että jos minut kiihottumaan saat niin imemäänki kykenen.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
En ennemmin ole harrastanut sellaista.Runkkaamaan kyllä pystyn mutta luulen että jos minut kiihottumaan saat niin imemäänki kykenen.
Mee niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen buaahaa
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Paikka on useinmiten
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Paikka on useinmiten
Ensiviikolla ainakin olen sielläpäin kuluulla.Missä olisi tapaaminen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Musa
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Musa
Katsotaan lähempänä kun tiedän ajankohdan paremmin.Minun mielestäni olisi parempi kohtaaminen näin ensikerralla jossain yleiselläpaikalla parempi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Katsotaan lähempänä kun tiedän ajankohdan paremmin.Minun mielestäni olisi parempi kohtaaminen näin ensikerralla jossain yleiselläpaikalla parempi.
Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minun luona
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin se sopii
- Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onko kik
Anonyymi00004 kirjoitti:
KIK 55juu
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sopii
- Anonyymi00006
Hyppää jojoon hönö
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2335111Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194151- 583753
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513490
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413205Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv42397- 232386
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377