Ei ole itseasiassa neliveto ollenkaan. Kuinka moni neliveto lähtee loivassa ylämäessä taaksepäin kun yritetään eteenpäin mennä? Tyyppivikana vielä 5000 euron johtosarja-/ liitinvika. Lisäksi heikko ohjaustuntuma ja japanilasiten tunnettu "rapeus". Vaikea keksiä heikompaa nelivetoa
Toyota RAV4 Suomen heikoin neliveto
15
169
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ainoa mikä tässä autossa on taaokasta on hinta.
- Anonyymi00002
Monet ostaa tuo juuri nelivedon takia, eivätkä edes tiedä kuinka surkea se oikeassa elämässä on. Toisaalta nämä hölmöt eivät nelivetoa edes tarvitse kun ajot on pyhässä kolmiossa, terveyskeskus-market-kirkko.
- Anonyymi00003
Eli normaaleja ajoja eikö vaan LUUSERI😅
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tojota-LUUSERILLEKO terveyskeskuksessa käynti ja kirkossa käynti on normaaleja joka viikkoisia arkiajoja?
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Katkera Tojota-kuski rupesi heti muita haukkumaan luuseriksi. Koville otta Tojota-kuskilla
- Anonyymi00013
Anonyymi00003 kirjoitti:
Muihin ajoihin ei RAVista olekaan, hihii!
Tärkeää on myös ettei matkalle osu talvella ylämäkilähtöjä ettei käy köpelösti tai viisainta onkin valita toinen reitti jos mahdollista.
- Anonyymi00004
9 päivää kuuta jäljellä ja rupuautoilijoiden tuska vaan lisääntyy.
- Anonyymi00005
Sanoo Tojota-Tero, jonka ihannemerkin markkinaosuus ja myynti oli laskussa koko viime vuoden
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sanoo Tojota-Tero, jonka ihannemerkin markkinaosuus ja myynti oli laskussa koko viime vuoden
muaki ärsytää ku wv jäi kyykkiin
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
muaki ärsytää ku wv jäi kyykkiin
7639 autoa enemmän meni rekisteriin VW:n autoja viime vuonna.
AUTS!
- Anonyymi00009
Toyota RAV4 Suomen myydyin neliveto.
Miksi tämä aiheuttaa niin suurta kateutta rupuautoilijoissa?- Anonyymi00010
Voittajaa yleensäkin kadehditaan. Luuseri saa sääliä pyytämättä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voittajaa yleensäkin kadehditaan. Luuseri saa sääliä pyytämättä.
Mik siinäkin on että Japanista asti pitää tulla näyttämään Eurooppaan laadun ja luotettavuuden mallia?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mik siinäkin on että Japanista asti pitää tulla näyttämään Eurooppaan laadun ja luotettavuuden mallia?
Esikuvia ja suunnannäyttäjiä maailmassa kaivataan.
- Anonyymi00015
Miten laatu ja RAV sopii yhteen? No eihän ne sovikaan, vaan isoaja ongelmia tiedossa.
Aloitetaan vaikka parista isosta asiaista, ruoste ja luotettavuuden puute, jatketaan sitten jos omapoika haluaa.
https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393