Ollenkaan enää?
Onko yhtään ikävä
31
481
Vastaukset
- Anonyymi00001
Viime öinen uni hänestä nuoremmasta söötistä helpotti onneksi vähän ikävää. m-n
- Anonyymi00006
Kuin söpö
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuin söpö
Todella ja linkkuveitsi oli hänelle siinä unessa reisitaskussa söötisti myös.
- Anonyymi00002
Ikävänne syy?
- Anonyymi00008
Mikään ei poista tätä ikävän tunnetta. Mieheen.
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mikään ei poista tätä ikävän tunnetta. Mieheen.
Voi, kun niin haluaisin kohdata aidon rakkauden, jota voisin vaalia hyväntahtoisesti? Oma rajallisuuteni huomioiden tasa-arvoisesti. Haluaisin toisen kokevan olevan minulle merkityksellinen? Onnistuisinko siinä? Tuntemukset... voisiko ne kolahtaa näin?
Hyviä asioita tapahtuu elämässä ainakin toisille ja joillakin teoilla ja sanoillakin voi olla ratkaiseva merkitys kaikkeen nyt ja tulevaisuudessa? Pohdin vain nykyhetkeä ja tulevaa? Vanhahko ukko, jolla aistit vielä pelaa, mut muuten on jo varmaankin menneen talven lumia?
- Anonyymi00003
No onhan minulla naisella.
- Anonyymi00009
Tietysti on
- Anonyymi00010
Koko ajan, joka hetki, 24h vuorokaudessa
ÄMMÄLTÄ- Anonyymi00028
Ei hitto 🤣
-M
- Anonyymi00011
Minun on naista ikävä, mutta olen tosi epätoivoinen. En usko että hän tykkäisi minusta koskaan. Olisin hänen kullanmurunsa, jos pystyisin. Ärsyttää olla tämmöinen. Olen kuin pikkupoika. Anteeksi.
- Anonyymi00012
Tänään itkettänyt, kun muistelee vuotta taaksepäin. Kuvittelin näin tammikuussa, että vuodesta 2025 tulisi mullistava. Ja tulihan siitä, tavallaan. Mutta niin toisella tavoin, kuin luulin 💔 Niin vähän tiesin hänestä ja niin paljon kuvittelin, ihan väärin.
Naiselta- Anonyymi00013
Tiesit varmaan että valehteli meille kaikille?!
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kenelle meille? Tais mennä väärälle.
- Anonyymi00021
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tai...jos sittenkin meni oikealle..? Olen kyllä luullut että te muut olette koko ajan tienneet missä mennään ja mitä on tapahtunut. Ja miten pihalla minä siitä olen. Minähän sain tietää kokonaisuuden(?) vasta alkusyksyllä -25. Olin vain ihmetellyt hänen oudohkoa, epäloogista käytöstään koko vuoden ajan.
- Anonyymi00014
On♥️♥️♥️♥️
- Anonyymi00016
tämän tyylisiä osoitteetomia hapuiluja on aivan liikaa...
- Anonyymi00017
Välillä pitää palstalla tehdä ikään kuin "laskentaa," että montako oikeasti ikävöivää täällä on ja onko aina samat vai onko tullut joku uuden kuuloinen joukkoon.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Välillä pitää palstalla tehdä ikään kuin "laskentaa," että montako oikeasti ikävöivää täällä on ja onko aina samat vai onko tullut joku uuden kuuloinen joukkoon.
HOX) tiedossa!!!!!
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
HOX) tiedossa!!!!!
Rauhallisesti vaan.
- Anonyymi00022
On!!! Heti, kun sinusta ei näy merkkiäkään
- Anonyymi00024
joo
- Anonyymi00025
Kyllä on ikävä. m>n
- Anonyymi00026
Kenellä ketä miksi pitäisi olla mitä se hyödyttäisi
- Anonyymi00027
On se vielä.
https://www.youtube.com/watch?v=2ecvefVrDxY&list=RD2ecvefVrDxY&start_radio=1
.- Anonyymi00030
Olipas se tunteikas biisi. Huh huh.
- Anonyymi00029
Jatkuvasti, koko ajan, viiveellä ja enteellä, sohvalla, tuolilla, sängyllä, kaupassa, pytyllä, unessa, hereillä. Silmät auki, toinen silmä kiinno, suu auki, syödessä, puhuessa, hengittäessä, hampaita pestessä, suihkussa.
Jatkuvasti, koko ajan!
Mmmmmmmmm - Anonyymi00031
Ei ole, mutta pelataan mukana.
- Anonyymi00032
Miksi pelaat?
- Anonyymi00033
On minulla välillä ikävä, mutta se helpottaa, kun muistan miten vähän hän arvosti minua ja seuraani.
- Anonyymi00034
Sama.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1584966Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813616SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt352607SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402268Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä962159Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292067Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan662050Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja872013Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet211516Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään1061430