Kun oli Amerikan presidentti vaalit viimeksi menossa, niin minä toivoin hartaasti, että Kamala Harris olisi voittanut vaalit. Hänestä olisi tullut järkevä, älykäs ja toisia ihmisiä kunnioittava ja yhteistyökykyinen presidentti.
Edesmennyt suomalainen politiikko ja kirjailija Claes Andersson sanoi aikoinaan että Donald Trump on patologinen narsisti ja samoin on sanonut myös Donald Trumpin sukulaisnainen, joka on koulutukseltaan psykologi ja psykiatri.
Narsismi näkyy kaikessa Trumpin toiminnassa ja jo aikaisemmin kun hän teki New Yorkissa isoja kiinteistöbisneksiä ja veti Diili ohjelmaa. Trump ajattelee ihan kaikki asiat oman itsensä kautta ja rahana, miten voisi hyötyä jostakin asiasta itse ja voiko sillä asialla tehdä rahaa.
Vaikka Trump on nyt Amerikan presidentti, niin hän ei kunnioita muita ihmisiä, vaan hän on halveksinut Euroopan johtajia, pääministereitä ja presidenttejä ja hän voi jopa arvostella ihmisten ulkonäköjä. Hän ei käyttäydy sivistyneen ihmisen tavoin.
Trump ei edes kunnioita kansainvälisiä isoja järjestöjä, kuten esim. NATO:a, YK:ta, Unicefia, Punaista Ristiä eikä niiden johtajia ja pääsihteerietä, eikä hän ole yhtään perehtynyt näiden toimintaan eikä siten ymmärrä niiden tarkoitusta.
Kaiken huipuksi hän ei arvosta mitään asiantuntijoita, akateemisesti koulutettuja ihmisiä, jotka ovat hyvin perehtyneitä johonkin tiettyyn asiaan, esim rokotuksiin tai ilmastonmuutokseen.
Trump on olevinaan perustanut Gazan rauhan neuvoston, johon hän on kutsunut joidenkin maiden johtajia mukaan, mutta jos joku maa menisi mukaan, niin tämä maa joutuisi maksamaan jopa 1 miljardia dollaria vuodessa jäsenmaksua ! Eli Trump tekisi rahaa myös Gazan järkyttävällä tilanteella ja ihmisten hädällä. Kaiken huipuksi Gazaan alettaisiin perimään pääsymaksua !
Donald Trump on laittanut nettiin kuvan, jossa hän esittelee Euroopan johtajille uutta karttaa, jossa Amerikkaan kuuluisi Venezuela, Kanada ja Grönlanti !
Joten äly hoi ....
Donald Trump
Anonyymi-ap
3
109
Vastaukset
- Anonyymi00001
Trumpilla on kiire lopettaa Ukrainan sota. Itse ollut sitä aloittamassa - Putinin kanssa.
Putinia epäillään sotarikoksista. Etsintäkuulutettu.
Trump taitaa olla rikoksiin yllyttäjä vähintäänkin. Itse oikein kehuskellut siihen malliin että sodan aloittamisella on jotain tekemistä hänen kanssaan.
Poliisien käsiin molemmat. Tutkintavankeuteen ensinnäkin molemmat. Donald Trump.🐷🇺🇸
- Anonyymi00003UUSI
Kun aku ankan aivoilla ja 2v ymmärryksellä pääsee tuollaiseen virkaan niin ei valitsijatkaan voi olla kummoisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3293883Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283580Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52292- 1121704
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181608Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241339Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j143961Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit101919Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79865- 86781