Pohjois-karjalassa on sekä omien käsitysten ja tutkimusten mukaan ja monien muidenkin näkemysten mukaan narsisteja yli 90 prosenttia.
Narsismi näkyy maakunnassa mm seuraavina narsistisina piirteinä:
-kateus
-itsetunnon puute
-juoruilu
-kierous
-valehtelu
-selkään puukottaminen
-vastuuttomuus
-lapsellisuus
-epärehellisyys
- muualta tulleiden (ei narsistien) syrjintä
-kiusaamisen kulttuuri
- vastuuttomuus
-ei kyetä kohtaamaan itseä
-ei kestetä kritiikkiä
-viat projisoidaan muiden vioiksi
-valehdellaan myös itselle eri asiosta
- valehdellaan jopa karjalaisuudesta vaikka ollaan savolaisia
-henkinen epäkypsyys
P-karjalassa narsistien määrä yli 90 prosenttia
27
373
Vastaukset
- Anonyymi00001
listalta jäi puuttumaan vielä
-kyttäys
-seurailu
-vainoharhaisuus
- kyvyttömyys kunnioittaa muiden rajoja ja yksityisyyttä- Anonyymi00010
.187.
- Anonyymi00015
Tapahtui eräänä päivänä... Olin sopinut tapaamisesta Markun kanssa, hieman itseäni varttuneemman herrasmiehen kanssa - olimme olleet kirjeenvaihdossa jonkin aikaa sekä chattailleet muutaman kerran...tuntui vain sopivalta kohdata sillä näkemykset olivat samankaltaiset.
Istuimme vastakkain kahvilassa, tutustumassa toisiimme ja vaihtamassa ajatuksia miesten välisestä seksistä sekä erilaisista toiveista, kun Markku sanoi, että tämän olisi käytävä miesten huoneessa - vatsaani kirpaisi ja päätin liittyä seuraan, voisinhan nähdä vilaukselta jotakin jota toivoisin saavani. Kahvilan saniteettitilat olivat puhtaat ja isot, wc -loosit olivat muuratut eivät kevyet väliseinin toisistaan eristetyt kopit - mutta asettauduimme "pisuaarien" kohdalle vierekkäin... Avasin housuni ja vedin housujeni vyötäröä provosoidusti alaspäin, jotta housujeni alta paljastuivat liivien alaosa ja sukkanauhat, kaivoin nytkähtelevän kyrpäni valkoisten satiinisten naisten alushousujen kätköistä Markun katsellessa tiivisti kaluani...ja tiesin hänen haluavan sitä. Onneksi wc -tilat olivat tyhjät, joten tartuin Markku kädestä ja johdatin hänet viimeiseen wc-tilaan ja lukitsin oven takanani... Riisuin päällimmäisen kerroksen vaatteistani, alla minulla oli valkoiset, lyckraiset sukat kiinnitettyinä valkoiseen takaa kiristettävään kokovartalomalliseen liiviin, joka laskeutui puoleen väliin pakaroitani, rintojen kohdat olin topannut, joten ne sojottivat pieninä ja kiinteinä - avasin laukkuni ja siellä minulla oli tumma puolipitkä peruukki, jonka laitoin päähäni - Markun hengitys oli vieressäni kiihtynyt ja hän kosketteli minua joka puolelta...
Laskeuduin istumaan wc-istuimen kannelle ja avasin Markun vetoketjun - kanki pullotti housuissa ja markun hengitys oli katkonaista, laskin housut nilkkoihin alushousujen kanssa ja turpea kyrpä nytkähteli pystyy kasvojeni edessä, otin laukustani kortsupaketin ja rullasin tuon rakkaudentappajan kovana seisovan kyrvän päälle ja annoin sen jälkeen kyrvän tunkeutua syvälle nieluuni, puristelin Markun palleja ja runkkasin kyrvän varta rytmikkäästi samalla kun kyrpä upposi yhä uudelleen ja uudelleen kuumaan ja kosteaan suuhuni. Ähellyksestä päätellen aavistin, että tuntemukset olivat mieluisia - oma kyrpäni seisoi jalkojeni välissä kovana ja runkkasin sitä hitaasti, pitkittäen nautintoani.
Vedin kyrvän pois suustani ja kohtauduin ylös, otin pikkuhousut pois ja kyykistyi sekä vetäisin anustapin pois anaalistani - jonka olin sinne laittanut iltapäivällä hieromaan anaaliani kävellessä, käännyin wc -istuimelle polvilleni ja pyllistin liiviperseisen karvattomaksi ajellun anaalini Markulle ja pyysin tätä rasvaamaan kumisen kyrpänsä antamallani rasvalla ja tulemaan sisääni samalla kun runkkasin kiihtyvällä tahdilla kaluani, kyrpäni tärisi ja litisi käteni sisällä, kun markku painoi kyrpänsä hitaasti sisääni - kauaa hän ei malttanut nautiskella vaan otti kiinni kupeistani ja yhä kiintyvällä tahdilla hän nussi minua koko kyrvän mitalta suoleeni.
Kyrpä hyväili sisälläni herkkiä alueitani ja käteni vatkasi kyrpäni ympärillä kiihtyvällä temmolla, en voinut enää kuvitellakaan hallitsevani itseäni vaan antauduin himojeni valtaan ja puskin persettäni vasten Markun kyrpää...tilan täytti naimisen äänet ja en voinut pidätellä itseäni vaan laukesin rajusti käteen vetäen spermani roiskuessa pitkin wc -istuinta ja lattiaa - samalla kuulin Markun ähkäisevän anaalini tiukassa puristuksessa ja tämän tullessa täydeltä laidalta sisääni... Hjmmm...tunsin itseni syntiseksi ja nussituksi, tuossa yleisessä tilassa !
- Anonyymi00002
nosto
- Anonyymi00016
Mieheni oli lähettänyt aiemmin päivällä minulle tekstiviestin, jossa hän kehotti minua vartomaan häntä palvelijattaren puvussani ja täysin meikattuine kolmen aikoihin ja että hänellä olisi luvassa vielä yllätys.
Viestistä kiihottuneena kiiruhdin nopeasti makuuhuoneeseeni valitsemaan juuri oikeaa asustetta. Olen miehelleni alistuvainen, joten pukuja ja leluja riittää ja otinkin sieltä mieheni toiveiden mukaisesti ranskalaisen palvelijattaren puvun, jonka hameen helma seisaaltaan peittää vain juuri ja juuri sukkahousuni rajat ja pyllistäessä helma nousee sen verran ylös, että se ei tarjoa enää minkäänlaista näkösuojaa himokkaalle pikku pyllylleni.
Alushousuksi olin valinnut pitsihalkion, joka ei kyllä tarjonnut edes nimellistä suojaa, mutta näyttää hyvinkin riettaalta päälläni. Lisäksi vielä stay-upit ja tekorinnoilla varustetut rintsikat päälle, niin puvustoni olisikin sitä myöten jo valmis.
Seuraavaksi olikin meikkauksen vuoro. Valitsin huulipunakseni vaaleanpunaisen sävyn ja sitten olikin silmäripsien, poskipunan ja muiden vuoro. En kuitenkaan halunnut meikata itseäni liikaa, vaan halusin mahdollisimman feminiinisen ilmeen itselleni ja mielestäni onnistuinkin siinä. Kolmen vuoden harjoittelu oli selvästi hionut meikkaus taitoja.
Katsoin itseäni vielä nopeasti peilistä ja viimeistelin niin asun, kuin muunkin ulkonäön hiuksia myöten, jotta olisin sitten mahdollisimman hienona miestäni vastassa.
Kello oli 20 vajaa 3, kun ovikelloni viimein soi ja innostuksesta, sekä hermostuksesta sekaisena ryntäsin ovelle ja avasin sen mahdollisimman nopeaan. Se oli mieheni! Heittäydyin hänen syliin ja suutelin häntä heti ensisilmäyksellä ja hän vastasikin hyvällä innolla niin halaukseen, kuin suuteluunkin.
Pyysin mieheni sisälle ja hän menikin autolleen hakemaan tavaroita. Sieltä hän sitten toi minulle ihanan kukkakimpun, sekä samppanjaa näin illan aluksi. Olin ratketa riemusta!
Kun olin asettanut kukat paikoilleen keittiöön hän otti minua kädestä ja vei minut olohuoneeseen jossa minua jo odottikin 2 samppanjalasia.
Mieheni osaa olla oikea romantikko ja se onkin yksi syistä miksi häneen rakastuinkin. Oli todellista onnea, että hän tunsi samoin minua kohtaa.
Ilta alkoi hyvinkin romanttisesti ja aluksi seksi ei edes luikahtanut keskustelun lomassa, mutta vähävähältä keskustelu kuitenkin valui siihen suuntaan ja lopulta huomasinkin mieheni housuissa olevan muhkuran ja katsoinkin tätä kohoumaa huuliani lipoen.
Mieheni huomatessaan himoni hän antoi minulle luvan tuoda jöpökkänsä esille ja tästä innostuneena suorastaan hyökkäsin hänen housuihin ja kaivoin hänen upean lihan esille ja hyväiltäväksi.
En malttanut mieltäni, vaan minun oli aivan pakko saada maistaa tuota lihaisaa herkkua. Livoin kieltäni sen vartta pitkin ja hieroin sen päätä tarmokkaasti kielelläni.
Tässä vaiheessa olin jo niin uppoutunut tikkarin nuolemiseen, että minun oli aivan pakko saada sitä enemmän... saada se syvemmälle suuhuni ja upotinkin punatut lutkan huuleni sen vartta pitkin alas.
Aivan kokonaan hänen mahtava kalu ei kuitenkaan mahtunut suuhuni, joten yritän vain urhollisesti rentouttaa kurkkuni ottaakseni hänet kokonaan suuhuni. Olimmehan tätäkin toki jo ennenkin harjoitelleet, joten tiesin että tehtävä ei ollut täysin mahdoton. Rentouduin kurkkuni parhaani mukaan ja vihdoin sainkin hänet paremmin sisälleni.
Kunnon lutkan tavoin tietysti yritän miellyttää miestäni kurkunlihaksillani ja lopulta alankin tuntea tutun sykkeen kurkkuni sisällä. Vetäydyin kullista sen verran, että vain sen pää oli enää suussani, sillä rakastan sperman makua. Katson innokkaana ylös mieheni silmiin, kun hän antaa minun juoda ihanan hunajansa.
Virran loputtua ja mahlat juotuani nousin takaisin hänen syliin ja kiitin häntä antamastaan pikku lahjastaan antamalla hänelle spermaisen suudelman.
Hetken aikaa lepäiltyämme hän sanoi menevänsä viereiseen huoneeseen soittamaan pari soittoa hänen yllätystään varten.
Takaisin tullessaan hän vain sanoi, että "Kavereita odotellessa voimmekin nauttia jäljelle jääneestä shamppanjasta." Sana "kaverit" saikin minut hieman hämilleni. Olin kyllä maininnut hänelle halustani nauttia ryhmäsessiosta, mutta en ajatellut hänen toteuttavan unelmaani.
Vihdoinkin illan jo hämärtyessä ovelta kuului jälleen kilaus ja mieheni lähti avaamaan oven. Pian huomasin, kun olohuoneeseen käveli 3 minulle tuntematonta, mutta aikas herkullisen näköistä miestä. Ovella he sitten tokaisivat melkein yhteen ääneen, että saisin "tänään olla heidän panopuunaan". Tämä sai minut hyvin hermostuneeksi, mutta myös entistä innokkaammaksi ja himokkaammaksi ja kun minä viimein ymmärsin, että tänään saisin tuntea itseni oikeaksi nympho lutkaksi ja jakaa palvelujani kaikille jotka niitä vain viitsisivät käyttää.
Mieheni kehotuksesta Meninkin välittömästi lattialle nelinkontinja 4:n miehen istuessa sohvalle minun rakastettuni heitti minulle dildon ja rasvaa ja käski minun pitää heille pieni show, jotta saataisiin muutkin pojat oikeaan tunnelmaan.
Kierähdinkin siis sel - Anonyymi00020
187
- Anonyymi00003
narsismi on pahuutta.
- Anonyymi00019
187
- Anonyymi00023
Vinosilmä
- Anonyymi00024
Kiinalainen vinosilmä
- Anonyymi00025
Japanilainen vinosilmä
- Anonyymi00026
Vietnamin pakokaiset vinosilmä
- Anonyymi00027
Suomi kuuluu vain oikeille suomalaisille ei pakolaisille
- Anonyymi00004
Narsismille ominaisia piirteitä on listalla mainitut ja eräät muutkin piirteet mutta silloin kun ihminen kykenee esittämään edessä kaveria ja puukottamaan heti selkään niin kyse on isolla todennäköisyydellä narsistista. narsisteilla ei ole moraalia.
- Anonyymi00009
187
- Anonyymi00011
Olin kerran bileissä. Tai no, onhan noissa biletyksissä tullut vietettyä iltoja enemmän kuin muistan laskea, tämmöistäpä tämä opiskelijan elämä on. Tämä kyseinen bileilta johti kuitenkin mitä jännittävämpään seikkailuun. Tiedoksi teille, että tarina sisältää yllättäviä juonenkäänteitä, joten varmaankaan kaikki eivät tule tästä pitämään.Mutta takaisin bileisiin. Kuten jo sanottu, opiskelijabileitä vietetään aina kuin mahdollista, eivätkä nämä bileet olleet niin kummempi tapaus kuin muutkaan. Tällä kertaa juhlat järjestettiin kuitenkin ystävieni kommuunikämpässä, joka oli parinsadan neliön kokoinen omakotiasunto, joten tilaa ja ihmisiä riitti.
Ilta oli lähtenyt hyvin käyntiin ja ihmiset alkoivat mennä mukavasti sekaisin boolista ja omista juomistaankin, vaikka kello oli vasta kahdeksan. Niihin aikoihin sisälle ilmestyi neljä kaunista naista, joista kolme jo tunsinkin. Neljäs olikin sitten täysi pommi: korealainen vaihto-oppilas Kim. Ensinäkemisessämme ei ollut sen kummempaa romantiikkaa tai dramatiikkaa. Juuri kuselta tulleena en ollut älynnyt laittaa vetoketjua kiinni ja siitäkös tytöt hihittelivät. En vaan oikein tajunnut tilannetta ja tämän aasialaisen tytön kauneutta: lyhyt keltainen tennishame; verkkosukkahousut; keltainen toppi, joka myötäili sopivan kokoisia rintoja juuri oikein; ja päällä vielä rokkifarkkutakki; kauniit tummat silmät; ja ihanat mustat hiukset, joihin oli värjätty pinkki raita. Uskomatonta, ajattelin.
Alkuhökellyksen jälkeen temmelsin keittiöön ottamaan rohkaisuryyppyä. Kohteliaana miehenä vein toki naisillekin mukilliset ananaksen makuista boolia, joka ei kyllä makunsa puolesta ollut kummoista, mutta teki tehtävänsä. Muutaman kupillisen jälkeen alkoivat tytötkin hihitellä melkoisesti, ja pääsin kuin pääsinkin tekemään lähempää tuttavuutta Kimin kanssa.
Juttu eteni mukavasti ja jokseenkin kömpelö englanninkielinen flirttini alkoi kai toimia, sillä tilanpuutteen vuoksi Kim tuli mielellään syliini istumaan. Pääsin silittelemään hänen ihania reisiään ja hyväilemään siroa kaulaa. Kohta suutelimme jo. Siihen malliin tyttö kiehnäsi sylissäni, että varmasti tunsi herkullista persettään vasten kovenevan kaluni. Liikutin kättäni ylemmäs reittä pitkin, mutta juuri kun olin pääsemäisilläni hameen alle, Kim otti kädestäni kiinni ja pudisti päätään. Sitten hän lähtikin etsimään vessaa, mutta pyllisti kiusoitellakseen niin, että sain nähdä vilauksen ihanasta pyllystä keltaisen hameen alla.
Kaverini olivat tietenkin nähneet tapahtumat ja lievän vittuilun jälkeen usuttivat minut aasialaisen ihanuuden perään yläkertaan, jossa talon toinen vessa sijaitsi. Alakerran wc oli näet kovassa käytössä, kun booli alkoi tulla ulospäin kaverilla jos toisella.
Kuin varkain hiivin yläkertaan ja hymyilin kaverilleni, joka oli jo täydessä touhussa erään blondin kanssa yläkerran toisessa makuuhuoneessa. En tietenkään keskeyttänyt kaverini onnenhetkiä, vaan hiivin vessaa kohti, jonka lukonreiästä paistoi valo. Lukko oli pitänyt repiä pois muutamaa kuukautta aiemmin – ja kyllä, siihenkin tapaukseen liittyy bileet ja rankka opiskelijaelämä – joten pääsin tirkistelemään ihastustani pienestä reiästä.
Yllätykseni oli suuri, kun näin Kimin kusevan seisaaltaan eikä istualtaan, kuten olisi voinut odottaa. Seuraavaksi silmäni osuivat kaluun, jota hennot aasialaissormet pitelivät. Kimillä oli kalu! Hämmästyin näkemääni aikalailla, mutta alkuihmetyksen jälkeen tilanne alkoi kiihottaa aivan mielettömästi, olen näet aina ollut kallellani myös poikiin päin, ja olen jo teini-iästä asti haaveillut shemale-tyttösistä. Uskomatonta mutta totta, nyt kohdalleni oli sattunut samaan aikaan maailman kaunein nainen, joka ei ollutkaan kokonaan nainen. - Anonyymi00017
Täytyy myöntää että tilanne oli kiihottavaa.. Uusi.. Ihana. Itsekin vedin häntä lujemmin vasten minua. Huohotimme molemmat. Sitten hän kysyi että oliko minua kukaan tyttö tai mies koskaan rakastellut.. Peppuuni. ?? Kerroin että ei.. Hän kysyi että tuntusiko ajatus ihan poissuljetulta.. ? Olin siinä vaiheessa niin kiimainen että tuntui että kaikki olisi mahdollista. Vastasin että en olut sitä koskaan sillä tavalla ajatellut mutta että hänen kanssaan ajatus siitä ei tuntunut vastenmieliseltä.. "Hyvä" hän sanoi... "katsotaan mitä tapahtuu.. Ehkä vaikka myöhemmin".. Sitten hän käänsi minut ja suuteli intohimoisesti.. Hän tarttui kiinni käteeni ja veti minua kohti makuuhuonetta.. Seurasin häntä.
Katselin tuota uhkeaa pyllyä joka keinui edessäni kun astuimme makuuhuoneeseen.. hänen pitkät upeat hiuksensa peittivät osan selkää.. Hän meni sängylle selälleen ja minä jäin seisomaan sängyn viereen.. hän alkoi puristella uhkeita suuria rintojaan ja samaan aikaan hän katsoi minua suoraan silmiin. Hän levitti jalkojaan ja taas näin tuon upean klitan.. huomasin tuijottavani sitä. Hän kutsui minua lähemmäs ja kohta huomasin istuvani sängyn laidalla ja siveleväni hänen nailonien peittämiä sääriä ja reisiä.. nilkkoja.. niden koskettaminen tuntui ihanalta ja huomasin että hänkin piti siitä.. Hän veti minua vielä lähemmäs.. tunsin nyt selvästi hänen hajuvetensä tuoksun.. suutelin hänen rintojaan... sivelen samalla hänen jalkojaan ja kuin varkain käteni ajautui hänen haaroihinsa jossa tunsin tuon kuuman ja kovan klitan. Hän värähti rajusti kun koskin sitä.. "voisitko kuvitella nuolevasi naisen klittaa" hän kysyi.. hymyillen.. katsoin häntä ja nielaisin.. "Voin".. sain sanottua.. "ihanaa.. " hän huokaisi.. levittäen jalkojaan lisää.. Siirryin niin että olin hänen jalkojensa välissä ja katselin nyt tuota upeaa klittaa. Hän siveli sitä hiljaa.. "Oletko koskaan kokeillut"? hän kysyi.. vastasin etten ollut.. muutama hätäinen kokemus aikaisemmin.. nyt tiesin että tämä ei olisi sellainen.. Halusin häntä niin. Halusin tuottaa nautintoa hänelle ja tiesin että hänkin nauttisi siitä. "Voin opastaa jos haluat" hän sanoi.. vastasin että mielellään..
Aloin suudella hänen reisiään sisäpuolelta.. hän tunsi kieleni paljaalla ihollaan ja värähti rajusti.. välillä kieleni seikkaili hänen nailoneillaan palaten sitten taas takaisin.. "Kulta.. lähemmäs"... hän sanoi.. menin lähemmäs ja nyt näin tuon suoraan edessäni.. "tartu siihen hellästi, rakas" hän sanoi.. tartuin siihen ja tunsin sen kovuuden ja kuumuuden.. puristelin sitä hetken ja silloin hän aina värähti .. liikuttaen samalla alapäätään. liikutin sen varta alaspäin ja sitten taas ylös.. se oli upea.. punainen.. kova...
"aloita kielelläsi" hän sanoi.. minä lähestyin tuota klittaa ja aloin kielelläni kiusaamaan häntä.. liikutin kieltäni klitan varressa.. ylös ja alas.. välillä kuin varkain koskettaen sen päätä.. samaan aikaan liikutin sen vartta.. puristellen sitä. Kastoin häntä välillä. Hänen suuret rintansa kohoilivat hengityksen tahdissa ja hän oli upea.. amatsonini..
Hän siveli hiuksiani ja nautti joka hetkestä.. "Uuhhhh".. kuulin hänen huokailevan.. "avaa suusi " hän sanoi.. avasin sen ja ensimmäistä kertaa kunnolla nuolin ja imin "naisen " klittaa.. se oli upeaa.. keskityin kokonaan häneen.. hänen nautintoonsa.. nyt olin jo rohkeampi ja imin sitä kunnolla. Liikutin päätäni ylös.. alas.. pyörittäen samalla sen vartta. Hän kieriskeli nautinnosta ja huokaili äänekkäästi. hän painoi päätään lujemmin vasten itseään. Väillä hän työnsi sen melkein liian syvälle. minä nautin joka hetkestä... tein kaikkeni hänen nautinnokseen. Hän liikutti alapäätään vasten minua.. melkein rakastellen suutani klitallaan.. jatkoin ja jatkoin.. "kulta... ihanaa.. " hän sopersi.. Sitten tunsin hänen olevan lähellä.. "Nnnyyyytttt" hän alkoi sanoa.. samaan aikaan otin sen pois suustani ja liikutin sen vartta... Hän alkoi tulla.. sitä tuli paljon.. sitä roikui vasten rintaani.. vartaloani.. Hän värähteli rajusti.. pumpaten sitä lisää..
Hän huokaili ja silitteli hiuksiani.. hän siveli valkoista tahmeaa ja levitti sitä alapäähänsä.. Toisella kädellään hän otti rasvan ja kumin yöpöydältä ja silloin arvasin mitä tulee tapahtumaan.. Hän nousi sen verran että saattoi alkaa laittamaan minulle kumia kalun päälle.. siten kun se oli paikoillaan hän rasvasi itsensä.. katselin miten hän levitti sitä.. uhkeaan pyllyynsä.. hänellä oli naisellein leveähkö pylly joka oli upean seksikäs..
sitten hän meni sängylle selälleen ja kustui minut jalkojensa väliin. Painauduin häntä avsten ja suutelimme.. sivelen tuota uskomatonta vartaloa.. rintoja.. reisiä.. sääriä.. Hän nosti jalkansa ylös.. lanteilleni ja alkoi ohjata minua sisäänsä.. "nyt kulta saat amatsoni naistasi".. "haluatko"?..
Haluan sanoin ja aloin tähtäämään hänen aukkoonsa.. Hän levitti jalkojaan ja nyt näin kunnolla tuon aukon.. hän ohjasi kaluani sisäänsä ja hänen lakatut kyntensä olivat kiihottava näky kaluni pinnalla. Tunsin kuinka se osui oikeaan kohtaan.. Hänkin huok - Anonyymi00030
Anonyymi00017 kirjoitti:
Täytyy myöntää että tilanne oli kiihottavaa.. Uusi.. Ihana. Itsekin vedin häntä lujemmin vasten minua. Huohotimme molemmat. Sitten hän kysyi että oliko minua kukaan tyttö tai mies koskaan rakastellut.. Peppuuni. ?? Kerroin että ei.. Hän kysyi että tuntusiko ajatus ihan poissuljetulta.. ? Olin siinä vaiheessa niin kiimainen että tuntui että kaikki olisi mahdollista. Vastasin että en olut sitä koskaan sillä tavalla ajatellut mutta että hänen kanssaan ajatus siitä ei tuntunut vastenmieliseltä.. "Hyvä" hän sanoi... "katsotaan mitä tapahtuu.. Ehkä vaikka myöhemmin".. Sitten hän käänsi minut ja suuteli intohimoisesti.. Hän tarttui kiinni käteeni ja veti minua kohti makuuhuonetta.. Seurasin häntä.
Katselin tuota uhkeaa pyllyä joka keinui edessäni kun astuimme makuuhuoneeseen.. hänen pitkät upeat hiuksensa peittivät osan selkää.. Hän meni sängylle selälleen ja minä jäin seisomaan sängyn viereen.. hän alkoi puristella uhkeita suuria rintojaan ja samaan aikaan hän katsoi minua suoraan silmiin. Hän levitti jalkojaan ja taas näin tuon upean klitan.. huomasin tuijottavani sitä. Hän kutsui minua lähemmäs ja kohta huomasin istuvani sängyn laidalla ja siveleväni hänen nailonien peittämiä sääriä ja reisiä.. nilkkoja.. niden koskettaminen tuntui ihanalta ja huomasin että hänkin piti siitä.. Hän veti minua vielä lähemmäs.. tunsin nyt selvästi hänen hajuvetensä tuoksun.. suutelin hänen rintojaan... sivelen samalla hänen jalkojaan ja kuin varkain käteni ajautui hänen haaroihinsa jossa tunsin tuon kuuman ja kovan klitan. Hän värähti rajusti kun koskin sitä.. "voisitko kuvitella nuolevasi naisen klittaa" hän kysyi.. hymyillen.. katsoin häntä ja nielaisin.. "Voin".. sain sanottua.. "ihanaa.. " hän huokaisi.. levittäen jalkojaan lisää.. Siirryin niin että olin hänen jalkojensa välissä ja katselin nyt tuota upeaa klittaa. Hän siveli sitä hiljaa.. "Oletko koskaan kokeillut"? hän kysyi.. vastasin etten ollut.. muutama hätäinen kokemus aikaisemmin.. nyt tiesin että tämä ei olisi sellainen.. Halusin häntä niin. Halusin tuottaa nautintoa hänelle ja tiesin että hänkin nauttisi siitä. "Voin opastaa jos haluat" hän sanoi.. vastasin että mielellään..
Aloin suudella hänen reisiään sisäpuolelta.. hän tunsi kieleni paljaalla ihollaan ja värähti rajusti.. välillä kieleni seikkaili hänen nailoneillaan palaten sitten taas takaisin.. "Kulta.. lähemmäs"... hän sanoi.. menin lähemmäs ja nyt näin tuon suoraan edessäni.. "tartu siihen hellästi, rakas" hän sanoi.. tartuin siihen ja tunsin sen kovuuden ja kuumuuden.. puristelin sitä hetken ja silloin hän aina värähti .. liikuttaen samalla alapäätään. liikutin sen varta alaspäin ja sitten taas ylös.. se oli upea.. punainen.. kova...
"aloita kielelläsi" hän sanoi.. minä lähestyin tuota klittaa ja aloin kielelläni kiusaamaan häntä.. liikutin kieltäni klitan varressa.. ylös ja alas.. välillä kuin varkain koskettaen sen päätä.. samaan aikaan liikutin sen vartta.. puristellen sitä. Kastoin häntä välillä. Hänen suuret rintansa kohoilivat hengityksen tahdissa ja hän oli upea.. amatsonini..
Hän siveli hiuksiani ja nautti joka hetkestä.. "Uuhhhh".. kuulin hänen huokailevan.. "avaa suusi " hän sanoi.. avasin sen ja ensimmäistä kertaa kunnolla nuolin ja imin "naisen " klittaa.. se oli upeaa.. keskityin kokonaan häneen.. hänen nautintoonsa.. nyt olin jo rohkeampi ja imin sitä kunnolla. Liikutin päätäni ylös.. alas.. pyörittäen samalla sen vartta. Hän kieriskeli nautinnosta ja huokaili äänekkäästi. hän painoi päätään lujemmin vasten itseään. Väillä hän työnsi sen melkein liian syvälle. minä nautin joka hetkestä... tein kaikkeni hänen nautinnokseen. Hän liikutti alapäätään vasten minua.. melkein rakastellen suutani klitallaan.. jatkoin ja jatkoin.. "kulta... ihanaa.. " hän sopersi.. Sitten tunsin hänen olevan lähellä.. "Nnnyyyytttt" hän alkoi sanoa.. samaan aikaan otin sen pois suustani ja liikutin sen vartta... Hän alkoi tulla.. sitä tuli paljon.. sitä roikui vasten rintaani.. vartaloani.. Hän värähteli rajusti.. pumpaten sitä lisää..
Hän huokaili ja silitteli hiuksiani.. hän siveli valkoista tahmeaa ja levitti sitä alapäähänsä.. Toisella kädellään hän otti rasvan ja kumin yöpöydältä ja silloin arvasin mitä tulee tapahtumaan.. Hän nousi sen verran että saattoi alkaa laittamaan minulle kumia kalun päälle.. siten kun se oli paikoillaan hän rasvasi itsensä.. katselin miten hän levitti sitä.. uhkeaan pyllyynsä.. hänellä oli naisellein leveähkö pylly joka oli upean seksikäs..
sitten hän meni sängylle selälleen ja kustui minut jalkojensa väliin. Painauduin häntä avsten ja suutelimme.. sivelen tuota uskomatonta vartaloa.. rintoja.. reisiä.. sääriä.. Hän nosti jalkansa ylös.. lanteilleni ja alkoi ohjata minua sisäänsä.. "nyt kulta saat amatsoni naistasi".. "haluatko"?..
Haluan sanoin ja aloin tähtäämään hänen aukkoonsa.. Hän levitti jalkojaan ja nyt näin kunnolla tuon aukon.. hän ohjasi kaluani sisäänsä ja hänen lakatut kyntensä olivat kiihottava näky kaluni pinnalla. Tunsin kuinka se osui oikeaan kohtaan.. Hänkin huokJa sitten heräsit.
- Anonyymi00005
Huono ympäristö kasvattaa lapsia on itä suomi. Saavat väärät makit huonosta esimerkistä
- Anonyymi00006
Makit=mallit
- Anonyymi00018
Anonyymi00006 kirjoitti:
Makit=mallit
187
- Anonyymi00028
Väkivalta kunniaan
WHITE POWER
- Anonyymi00007
nosto
- Anonyymi00012
Rupesin runkkaamaan esille tullutta kovaa kyrpää, samalla kun Kim kaivoi omani farkkujeni puristuksesta. Hän otti molemmat kyrvät käteensä ja hieroi niitä vastakkain ja runkkasi molempia. Katselin tyttöä ihastuneena ja suutelin vuoronperään rintoja, vuoronperään punaisia huulia.
Yhtäkkiä vessan ovea jyskytettiin rajusti, ja kaverini repäisivät oven nauraen auki. Wc-pönttö oli suoraan vessan ovelle päin, joten he eivät ehtineet nähdä mitään kriittistä. Pojat kiljuivat voitonriemuisina, kun olivat saaneet keskeyttää touhumme, ja komentelivat meitä baariin, kun booli oli kerta loppunut. Onneksi he jättivät meidät suht heti rauhaan ja saimme aikaa laittaa pippelit piiloon ja siistiä itsemme.
Emme tietenkään mihinkään baariin enää lähteneet, vaan kännisen remusakin lähtiessä keskustaan hyppäsimme ensimmäiseen bussiin, joka vei meidät minun kämpilleni kaupungin toiselle puolen.
Kello oli jotakuinkin 23, kun pääsimme kämpilleni. Emme malttaneet olla hiplailematta toisiamme hetkeäkään. Suutelimme kiihkeästi ovella, ja hississä kaivoin Kimin kalun esiin ja runkkasin sitä. Sisälle asuntoon päästyämme aloimme heitellä vaatteita pois ja kohta sainkin nähdä tämän ihanan aasialaiskaunokaisen täysin vaatteitta. En tiedä, miten se on mahdollista, mutta nainen oli täydellinen. Ihanat pystyt rinnat, ei liian isot eivätkä liian pienet eivätkä todellakaan tuntuneet silikoonilta. Ihana perse ja sopivan kokoinen kyrpä, jota sirot sormet runkkasivat.
Kim tuli eteeni ja polvistui katsellen minua suurilla silmillään. Koko ajan minua katsoen hän nappasi kovan kyrpäni suuhunsa ja alkoi imeä sitä mitä taidokkaammin. Kiihotusta lisäsi näky Kimistä runkkaamassa omaa kyrpäänsä samaan aikaan, kun hänen pieni suunsa kirnusi isompaa kaluani.
Ei kestänyt aikaakaan, kun ilmoitin laukeavani ja niin tein. Tyttö nieleskeli ensimmäisen suihkauksen spermaa, ja pari viimeistä hän sai kauniille naamalleen.
Olin ymmärrettävästi voipunut ihanasta suihinotosta, mutta Kim ei ollut saanut tarpeitaan vielä tyydytetyksi. Sohvalla maatessamme hän liikuttikin käteni kyrvällensä ja pyysi minua runkkaamaan. Halusin kuitenkin muutakin ja otin Kimin kovenevan kyrvän suuhuni. Se maistui ihanalta, ja suolaiset touhutipat kiihottivat minua entisestään.
Samalla kun otin suihin, Kim kääntyi niin, että pääsi alleni. Olimme 69-asennossa, ja kauniit punaiset huulet hyväilivät pallejani. Tuntui taivaalliselta, kun pieni kieli hakeutui persereiälleni ja nuoli minua niin syvältä kuin mahdollista. Kohta tunsin syljellä liukastetun sormen uppoavan pyllyyni ja tiesin, mitä Kimillä oli mielessään. Lopetin kyrvän imemisen ja pyysin kaunista korealaistyttöä nussimaan minua.
Minulla oli liukastusvoidetta tietokonekulmapöydän laatikossa, joten tulimme pöydän viereen. Istuin pöydälle ja suutelin ihanaa korealaista, samalla kun hän voiteli kovana sykkivää kyrpäänsä. Hän levitti liukastusta pyllyyni ja sormeili minua hieman. Hän katsoi syvälle silmiini ja alkoi työntää kovaa kyrpäänsä tiukkaan anukseeni. Hän sai sen sisälle ja oloni oli taivaallinen.
Kyrpäni seisoi jo kuin keihäs, ja Kim runkkasi sitä, samalla kun työntyi minuun kokonaan. Kun kyrpä oli tyveään myöten pienessä perseessäni, alkoi nussiminen. Hitaasti mutta sitäkin varmemmin kaunis korealaistyttö alkoi työnnellä ihanankokoista kyrpäänsä perseessäni ja suutelimme koko ajan. Huohotimme molemmat, ja tunsin Kimin kyrvän jäykistyvän entisestään, ja kiljahduksen saattelemana hän laukaisi lastinsa syvälle perseeseeni.
Korealaistyttö vetäytyi pois minusta ja polvistui nuolemaan spermaista persettäni. Nyt hän sai kielen kokonaan sisälle ja maiskutteli herkällä perseelläni minuutin jos toisenkin. Tämä tuntui aivan taivaalliselta eikä todellakaan saanut uutta seisokkiani laskeutumaan. Emme kuitenkaan jaksaneet enää siinä vaiheessa tehdä tämän enempää. Kumpikin alkoi olla aikalailla poikki, vaikka kyrpäni olisikin halunnut vielä huomiota.
Kävimme nukkumaan alasti opiskelijayksiöni sängylle. Tiesin, että seuraavat viikot tulisivat olemaan taivaallisia.
Kirjoittaja kertoo: Tämmöinen tällä kertaa. Tai no, ekaa kertaa, heh heh. Tarkoituksena oli kirjoittaa vielä pidempi juttu, sillä Kimin ja minun välisistä puuhailuista saisi kyllä kirjoitettua vaikka kirjan. Mikäli täältä löytyy kiinnostusta tämmöisille jutuille (ja uskokaa pois, vielä paljon pervommillekin), niin laittakaahan palautetta. Nyt lähden keilaamaan erään herkkuperseisen korealaisvahvistuksen kanssa… 🙂
- Anonyymi00013
Koputan asunnon ovea sovittuun aikaan, ja odotan sydän pamppaillen oven avautumista. Oven avaa kaunis, noin parikymppisen näköinen tummahiuksinen tyttö. Tyttö hymyilee ja pyytää peremmälle. Astun sisään ja katselen tyylikkäästi sisustettua asuntoa. Tyttö esittäytyy Jenniksi ja ottaa takkini. Istuudumme sohvalle, ja Jenni kaataa kaksi lasillista punaviiniä. Otan viinin ja katselen Jenniä: puolipitkä tukka on saparoilla, kasvot kauniisti meikatut. Jalassa Jennillä on matalalantioiset farkut, yllä paita jonka syvästä kaula-aukosta näen pyöreiden rintojen väliin. Jennin kädet, jalat, ääni, ovat kaikki kauniita ja naisellisia. Illuusio naisesta on täydellinen, enkä oikein jaksa uskoa että noiden farkkujen alta löytyisi mitään yllätyksiä.
Hymyillen Jenni kyselee, löysinkö hyvin perille, mikä fiilis, ja muuta sellaista. Juomme viiniä jutellen niitä näitä. Tunnelma alkaa rentoutua, ja puhe siirtyy pikkuhiljaa sähköpostitse vaihtamiimme fantasioihin. Puhumme seksistä ja Jenni kyselee, onko minulla aikaisempia shemale-kokemuksia. Myönnän kokemattomuuteni, mihin Jenni toteaa "Täydellistä."
Jenni tulee viereeni, ja siirtyy puoliksi syliini istumaan. Jenni tuoksuu hyvältä ja on tyttömäisen siro. Tuhma ilme kasvoillaan Jenni tulee lähemmäksi ja suutelee minua suulle. Ensin epäröin, kyseessähän on periaatteessa kuitenkin mies. Nopeasti kuitenkin huumaannun Jennistä niin, että vastaan suudelmaan. Suutelemme pitkään ja ahnaasti. Puoliseisokki housuissani on vaihtunut täydeksi kivikovaksi erektioksi.
Jenni siirtyy kontalleen eteeni ja rupeaa hosuen avaamaan housujani. Kädet täristen hän ujuttaa housut ja samalla bokserini pois, niin että hänen kasvojensa eteen paljastuu täydessä pituudessaan seisova kyrpäni ja ajellut kassini. Jenni ähkäisee ja tuijottaa näkyä kuin transsissa. Huomaan omienkin käsieni tärisevän ja touhutippojen purkautuvan kyrpäni päästä. Tilanne on sietämättömän kiihottava. Lopulta Jenni ottaa kädellään kyrvästäni kiinni ja painaa sen suuhunsa. Se tuntuu niin käsittämättömän hyvältä että meinaan saman tien tyhjentää lastini Jennin suuhun. Pystyn kuitenkin pidättämään ja keskityn nauttimaan Jennin märästä suusta, pehmeästä kielestä ja punaisista huulista. Välillä Jenni ottaa munani pois suustaan ja antaa kielensä vaeltaa kasseillani.
Tarpeeksi nautittuani nousen seisomaan ja vedän Jennin kiinni itseeni. Suutelen tuota teinityttömäistä olentoa ja maistan itseni. Riisun ensin itseni kokonaan ja alan suutelemaan Jennin siroa kaulaa. Jennin käsi hivelee kaluani kun siirryn alemmaksi ja riisun Jennin paidan. Jätän alta paljastuvat pinkit rintsikat vielä paikoilleen ja siirryn alemmaksi. Käännän Jennin ympäri niin että hänen farkkujen verhoama peppunsa on kasvojeni edessä. Puristelen kiinteää peppua ja toisella kädellä avaan farkkujen napit. Liu'utan farkut pois Jennin jalasta. Eteeni paljastuu maailman kauneimmat pyöreät ja kiinteät pakarat, ja pinkit stringit.
Puristelen, suutelen, nuolen, puren ja näykin noita pakaroita ja meinaan tulla hulluksi himosta. Jenni ynähtelee ja vinkuu. Käännän Jennin taas ympäri ja näen sen, mistä en ole saanut ajatuksiani pois sen jälkeen kun Jenni ensimmäisen kerran lähetti kuvan siitä sähköpostissa: kovana jöpöttävä kyrpä joka näkyy verkkomaisten stringien läpi kutsuvana. Jennin kyrpä ei mahdu läheskään kokonaan stringeihin, vaan sen pää on jo ulkona. Hyväilen Jennin munaa stringien läpi, mutta siirrän lopulta stringit syrjään ja paljastan sen kokonaan. Muna on todella kaunis; karvaton, sileä ja kassit ovat vetäytyneet kiinteäksi palloksi sen juureen.
Jenni punastuu tuijotuksestani, mutta on toisaalta selvästi sekoamassa kiimasta. Kädet taas täristen siirryn lähemmäksi ja painan ensimmäistä kertaa elämässäni kyrvän suuhuni. Jenni voihkii ääneen kun varovasti opettelen suihinottoa. Jennin kyrvän iho on sileää ja tuntuu hyvältä suussa. Kyrvän päästä tulvahtaa suolaisia touhutippoja, joiden maku saa minut melkein laukeamaan. Hyväilen kyrpää ahnaasti suullani pitkään, Jennin voihkiessa ja täristessä jatkuvasti. Otan molemmilla käsillä kiinni Jennin pakaroista ja painelen hänen kyrpäänsä niin syvälle nieluuni kuin pystyn. Oma kaluni seisoo jatkuvasti tukevana kankena tutustuessani aivan uudenlaiseen seksiin.
Otan lopulta Jennin munan pois suustani ja runkkaan sitä kädelläni. Kuljetan kieltäni Jennin kyrvän vartta pitkin hänen kasseilleen ja rupean nuolemaan niitä. Röpeliöinen iho tuntuu hyvältä kielellä, ja Jennin ääntelyn perusteella kieleni tuntuu myös hyvältä. Nuolen Jennin kiinteät kivespussit ympäriinsä monta kertaa ja yritän mahduttaa niitä suuhuni, siinä onnistumatta. Hengästyneenä nousen käsken Jennin nojaamaan pöytää vasten ja pyllistämään. Herkuttelen hetken Jennin pakaroilla kunnes liu'utan vaaleanpunaiset stringit pois hänen jalastaan.
Hyväilen Jennin posliinia peppurakoa ja levitän käsillä hänen pyöreitä pakaroitaan erilleen. Jennin peppureikä on kaunis, ja kutsuvasti piukan näköinen. Hyväilen sitä ensin sormella, mutta painan sitten kasvoni Jennin pakaroiden väli - Anonyymi00014
Olen aiemmin tyttöillyt hyvinkin paljon. Se on vain viime vuosina jäänyt todella vähiin, koska opiskelen ja rahat eivät tahdo riittää muutenkaan. Muutos tilanteeseen tuli marraskuun alussa, kun nostin opintolainan.
Tästä johtuen aloinkin miettiä, pitäisikö minun alkaa uudelleen lämmitellä tyttöilyäni. Tartuinkin tuumasta toimeen ja varasin ajan eräästä tutusta kampaamosta/ kauneushoitolasta kampaukseen ja meikkiin. Jo aiemmin värjäytin hiukseni äidilläni mahongin värisiksi ja sheivasin ihokarvani. Olin myös sopinut erään tutun kanssa meneväni hänen kanssaan ostamaan asuja minulle.
Olin sopinut aikani heti kampaamon avaamisajaksi, sillä halusin totutella rauhassa taas tyttönä olemiseen. Ensin kampaaja pesi hiukseni ja sen jälkeen oli rullakampauksen vuoro. Kampaus oli ihan kivan näköinen ja tuntui mukavalta olla laitettavana pitkästä aikaa. Kuivatuksen jälkeen kampaus viimeisteltiin vielä kammalla ja hiuslakalla.
Seuraavaksi oli meikin vuoro. Mikään ei ole ennen tuntunut yhtä mahtavalta, kuin se, että pitkästä aikaa kasvoilleni meikkikerros. Meikkaaja nyppi hieman kulmiani ja kiharsi ripsiäni. Pikkuhiljaa aloin muuntautua taas kauniiksi Leenaksi (tyttönimeni), joka en ollut ollut pitkiin aikoihin. Meikin jälkeen aloin taas näyttää unelmieni tytöltä.
Tämä oli vasta alkulämmittelyä. Jos kiinnostaa jatko, ota toki yhteyttä!- Anonyymi00031
Ja taas heräsit kovassa krapulassa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807