Mies tavata, niin trollit sais rauhan sieluilleen...?
Pitäiskö meidän
41
455
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pitäisi
Loppuisi myös ne palstasetä ja gubbe jutut
Kun huomasit olevasi yksin
Mielikuvituksesi kanssa siellä treffeillä .- Anonyymi00018
Rohkeesti vaan tapaamaan menkää. Teidän itkuja ei kukaan terve ihminen jaksa katsoa täällä.
- Anonyymi00020
Mies laita sitten kukka rintaan ;)
- Anonyymi00002
Tavataan vaan kaikki jossain. Onkohan keskustelutyyli yhtään samanlaista livenä kuin palstalla?
- Anonyymi00005
Tuijottaa mielenkiinnosta ja sitten kun katsoo takaisin niin se olikin vain pelkkä itseen kohdistuva häpeä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tuijottaa mielenkiinnosta ja sitten kun katsoo takaisin niin se olikin vain pelkkä itseen kohdistuva häpeä.
Mikä on se? Avaa vähän? Sinulla?
- Anonyymi00003
Jos joskus selviän kaljarännistä.
- Anonyymi00006
Ilmoitellaan ja sovitaan päivämäärä tarpeeksi ajoissa sopivasti putken loppuun.
- Anonyymi00034
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ilmoitellaan ja sovitaan päivämäärä tarpeeksi ajoissa sopivasti putken loppuun.
Sinulle ei varmaan ilmoiteta putken loppumisesta...
- Anonyymi00004
Laitoitko ton "the soulin" tohon sen takia, jotta saisit näkökulmaa kysymyksiin joihin sinun pitäisi kysyä ai:lta vastauksia?
- Anonyymi00010
Mikä "the soul?"
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mikä "the soul?"
Jos haluaisit käydä tämän keskustelun, niin varmaan osaat myös laittaa kysymyksesi niihin raameihin.
- Anonyymi00007
Miten sun ja kaivattusi tapaaminen vaikuttaa käytännön tasolla palstatrolleihin? Mun on jotenkin vaikea hahmottaa liittymäkohtaa.
- Anonyymi00013
No, kun ne kannustaa niitä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
No, kun ne kannustaa niitä.
Trollit kannustaa paria tapaamaan? Does not compute.
- Anonyymi00008
Pitäisi mahdollisimman pian.
- Anonyymi00009
Huonoin tekosyy näkemiselle jonka olen koskaan kuullut.
- Anonyymi00021
Siinä on mukana rakkauttakin.
- Anonyymi00012
Aika marsissa on hubaa muutenkin. Ei ne meitä tarvii.
- Anonyymi00015
Ehdottomasti pitäisi
- Anonyymi00016
Tässä keskustelussa oli vain kaksi tasapainoista vastausta. Loput on trolleja.
- Anonyymi00017
Juu, tuut sä milloin? 🤣 nyt jäit kiinni, mukavia kadulla tallustelu päiviä ja kun sut saan tiedät kysenees, milloin sä tuut?
- Anonyymi00024
Oho. Ok. Mihin pitäis tulla? Täh?
Ap
- Anonyymi00022
Joo milloin nähdään? Muista laittaa vielä viestejä, kai tiesit hänen olevan varattu kun pommitit viestejä myös lapsen puhelimeen🤣😉 jaa että
Mitenkä nyt kielinero nyt? Ai että sä saat vielä jos et isän kädestä nii kunnolla- Anonyymi00032
I call BS
- Anonyymi00023
Tapaile sie tsirpu karvapiirakkasi hilloja, minä poitsu rvnkkailen uaan.
T.uaa uaa
https://m.youtube.com/watch?v=jzTO1C5WuOc- Anonyymi00035
More one time
- Anonyymi00025
Aikatavalla viisaita ajatuksia, ettei tartte lähtee rapakon taa ja yhtyä paikalliseen england.uk -sivustoon, jossa ihmiset ilmaisevat itseään rääväsuina Oxfordin murteella.
- Anonyymi00031
Mikä siinä niin kummastuttaa?
- Anonyymi00026
Eipä tarvi ei mulla ole sua ikävä enkä sääli yhtään olet tyhmä akka olisit vähän ajatellu mut ethän sä osaa
- Anonyymi00027
minä tykkään lähinnä trölläillä netissä
- Anonyymi00028
Tavataan, tavataan kunnes kunnolla, lukemaan opitaan.
- Anonyymi00029
Haluat vaan penistä.
- Anonyymi00030
Ei mitään orgioita.
- Anonyymi00036
En halua sexiö
olen Viimeisimmän ihastuksen kohteen vallehtulin vuoksi muuttunut lähes A sexusslikdi
Seksi ei kiinosta .
Niin paljon se että mies valehteli 11 vuotta minulle sattui minuun että kaikki halut ja himot kuoli .
Miksi pitää yllä
Ei tässä maassa kuitenkaan oo muuta kun miehiä jotka valehtelee !!!!
Ja haluaa vain leikkiä ja rikkoa .
Naiselta - Anonyymi00040
Anonyymi00036 kirjoitti:
En halua sexiö
olen Viimeisimmän ihastuksen kohteen vallehtulin vuoksi muuttunut lähes A sexusslikdi
Seksi ei kiinosta .
Niin paljon se että mies valehteli 11 vuotta minulle sattui minuun että kaikki halut ja himot kuoli .
Miksi pitää yllä
Ei tässä maassa kuitenkaan oo muuta kun miehiä jotka valehtelee !!!!
Ja haluaa vain leikkiä ja rikkoa .
NaiseltaVieläkö sä oot täällä?
- Anonyymi00033
Tämä sama asia on käynyt mielessä myös.
- Anonyymi00037
Samoin ajattelen itsekin... Kunnon pano heti aluksi sitten kupposet teetä!
- Anonyymi00041
Rakasteletko koskaan?
- Anonyymi00038
Tottakai pitäisi.
- Anonyymi00039
Minulle saa Pistää viestiä ❤️.
Marika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425831Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714565Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464332SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564121SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt873710Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613245SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502423Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352329Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422069En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131179