niin suhde ei tule toimimaan. Tosiasiat pitää tunnustaa ja tässä tapauksessa kohtelit minua todella epäkunnioittavasti. Oliko mukana ilkkumista, härnäämistä ja epäluottamuksen osoittamista? Töksäytyksiä ja välttelemistä.
Eiköhän siinä ole jo tarpeeksi.
Jos et voi kunnioittaa minua miehenä
24
530
Vastaukset
- Anonyymi00001
Missä tapauksessa?
- Anonyymi00002
Silloin kun vielä oltiin jollakin tavalla tekemisissä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Silloin kun vielä oltiin jollakin tavalla tekemisissä.
Ohi.
- Anonyymi00004
Oliko mukana kusetusta , kaikki valhetta, mitä odotit
- Anonyymi00005
Ei kuulosta ollenkaan tutulta.
- Anonyymi00006
Se ei ikinä ole ollut tarkoitus, eikä oikeastaan ole edes ollut niin. Olet kuten minä sisimmissäsi herkkä ja aistit ja tunnet vahvasti.
Kaikki on ollut päinvastoin, mutta ymmärsit suuret tunteet ja välittämisen toisin. Olen pahoillani jos kuitenkin olen sinua loukannut.
Yhdessä voidaan ymmärtää paremmin toisiamme. - Anonyymi00007
Ihan vain ohimennen . Kunnioitus on jokaisen ansaittava. Tosin moni luulee että sellainen tulee itsestään olemalla vain näkyvä ja valittu.
- Anonyymi00008
Jokaista pitää kunnioittaa, omaa rakastaan erityisesti.
En tarkoita, että huonoa käytöstä pitää hyväksyä. Kaksi eri asiaa. Enkä tarkoita luonnehäiriöisiä tyyppejä.
- Anonyymi00009
Mä en tee yhtään mitään miehenä, turha yrittää. No paitsi ehkä joskus jotain pientä, ihan muina miehinä.
- Anonyymi00010
Lähtökohtaisesti katkerat, eronneet naiset ei kunnioita ketään miestä.
- Anonyymi00014
eikä eronneet miehet
- Anonyymi00016
Jos käy ilmi, että nainen on osa muutaman eronneen naisen kaveripiiriä, niin silloin kannattaa juosta. Katkeruus ei koskaan katoa heiltä.
- Anonyymi00017
Naisia vihaavat miehet ei kunnioita ketään edes itseään!
- Anonyymi00011
Oletko varma että olet ymmärtänyt oikein ?
Ja et itse esimerksi ole yliherkkä ottamaan
kaikkea liian henkilökohtaisesti tai herkästi itseesi?
Semmonen räpättäjä joka tekee pikkuasioista meteliliä niiku pienet koirat
Semmoinen pikkumainen luonne?
Tai entäpä. Jos sinä oletkin itse oppimassa
Että haluat olla se joka päättää ja kontrolloi?
Ehkä hän herätti sinut huomaamaan itsesi
ja sinun omat tarpeesi mitä tarvitset
Vaikka luulit ennen olevasi ihan toisen luonteinen ? - Anonyymi00012
Keksit nuo itse omasta päästäsi. Minä kunnioitin sinua. Sinä et itse kunnioita itseäsi ja siksi luulet noin.
- Anonyymi00013
Kyllä minä kunnioitan miestäni ihan varmasti ja kävin vielä mieheni kunniaksi KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA niin minua ei tarvi sotkea toisten eroihin eikä exien tarvi väittää, että minä olen heidän EX-VAIMO TAI EX-PANO, koska niistä keskustelu sekä mainitseminen on KUNNIAN LOUKKAUS!
Yhdenvertaisuuslain mukaan on kunnian loukkaus mainita myös olevansa mieheni ex-vaimo tai ex-pano!
Meillä kyllä toistemme KUNNIOITUS ON KOHDILLAAN VAIKKA ERÄÄT EIVÄT HYVÄKSY, mutta MEIDÄN VÄLINEN SOPIMUS ON MEIDÄN VÄLINEN SOPIMUS JOKA ON VAHVISTETTU VANKEUDELLA!
Minä olen vain hakenut kuntouttavaan työtoimintaan, koska tuosta sovittiin työvoimatoimiston palaverissa.
ONNEKSI EN OLE SENTÄÄN TÄMÄN AP-ANONYYMIN VAIMO!!!
Mieheni pikku pullukka vaimona minä olen VIELÄ ONNISTUNUT PUDOTTAMAAN PAINOAKIN 5 KILOA.
OTIN VIELÄ EILEN PITKÄSTÄ AIKAA SAUNASSA HEMMOTTELU HIERONTAA, KOSKA ALOIN TESTAAN YHTÄ JUTTUA ELI ONKO SILLÄ LAIHDUTTAVA VAIKUTUS, KUN HOITAA IHOA SAMALLA.
KILO OLI TIPPUNUT VUOROKAUDESSA, MUTTA TÄMÄ OLI VASTA ENSIMMÄINEN KERTA.
PITÄÄ ALOITTAA VAROVASTI NIIN EI TARVI LÄÄKÄRIIN MENNÄ SEN TAKIA, ETTÄ PAINON PUDOTUS JA KAUNEUS HOITO MENI VXTUIKS. - Anonyymi00015
Miltäs mahtoi tuntua osaatko itse ajatella seuraavan kerran ennen kuin ollut jollein
- Anonyymi00018
Rakastan sinua mies koko sydämestäni. Olet kokenut ja ymmärtänyt väärin. Katso syvemmälle niin ymmärrät. ❤️k.
- Anonyymi00019
Et kunnioita minua.
- Anonyymi00020
Haluan katsoa sinua silmiin, jutella, ojentaa käden ja kulkea kanssasi tätä matkaa. Rauhassa, toisiamme tukien, yhdessä kohti yhteistä, meitä. Olet tärkein ja rakkain, kaikkeni tekisin, että sinulla ja meillä olisi hyvä. Rakas ❤️❤️❤️
- Anonyymi00021
Olen joutunut tekee pakosta niitä juttuja,harhauttaakseni vainoajaani.Osa jutuista missä on päähenkilönä mies on minusta itsestäni parodiaa,tosiaan ne liippaa läheltä sinua muttei ollut sinä vaan minä itse.
Tämä nuorelle miehelle.Olen näin yrittänyt myös suojella sinua. - Anonyymi00023
Ylistin töitäsi ja nostin sinut jalustalle. Itse haukuit kotini, sohvani ja mitä vielä. Varmaan kaiken olet haukkunut selkäni takana.
Tämä ap.:n viesti ei ollut minulle. - Anonyymi00024
Väärin jos sinä et kykene olemaan tyytyväinen elämäsi asioihin .valintoihin ja ihmisiin mikään ei toimi.
Ihmisten ei kuulu elää sinun tyhjiöjiötäsi näennäisesti täyttäen
Vaan sinulla on vastuu opetella olemaan kiitollinen ja tyytyväinen siihen mitä elämä antaa eikä olla jokin pessimistinen ja vaativa moukka koko sun elämääsi .
Eli sä keskittyy aivan liikaa siihen mitä sulla ei ole. Kun pitäisi keskittyä siihen mitä elämässä on ja mitä siihen tulee enenpi helposti koko ajan .
Asenteesi vaatii isoa ryhti ja korjaus liikettä
Että palaat mieheksi ja isomunaseksi
Siksi mikä sinä voisit olla
Jos et ruikuttaisi kaikesta niiku naiset !
Sivusta - Anonyymi00025
Ainahan voi jättää toimimattoman ihmissuhteen taakseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986208KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495687Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602703Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072128Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071828- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068