Ettet anna huomiota sitten
Oletko päättänyt
40
492
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kenelle??
- Anonyymi00002
Kelle tämä?
- Anonyymi00003
Tietysti annan 😘 rakas.
Ikävä sinua.
Hyvää yötä 💜🫂 suutelen sua unessa.- Anonyymi00005
Kuinka paljon
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuinka paljon
Kai sä nyt itse tiedät ja pidät huolen
Huomion saamista myös todellisuudessa?
Kai se sun uusi nainen siellä sun irl nyt läähättää, kiehnass ja jumaloi sua kellonympäri mies .? Kai sä vaadit jokaiselta saman kun minulta olisit vaatinut? - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kai sä nyt itse tiedät ja pidät huolen
Huomion saamista myös todellisuudessa?
Kai se sun uusi nainen siellä sun irl nyt läähättää, kiehnass ja jumaloi sua kellonympäri mies .? Kai sä vaadit jokaiselta saman kun minulta olisit vaatinut?Miten hyvin tämä pseudotodellisuuden rakentaminen onnistuu palstasetä noin niinku omasta mielestäsi? Tuleeko jumaloitu olo kun kirjoittelet itsellesi tällaista hykerryttävän typerää soopaa?
- Anonyymi00004
Oletko saanut huomiotani?
- Anonyymi00006
Jos ei kiinnosta, niin ei anna huomiota.
- Anonyymi00007
Miksi kerjäät sitä täällä? Luuletko että joku tietää palstahorinoittesi perusteella että olet huomiotaan vailla.
- Anonyymi00014
Onko sinulla palstaäijän gallupeita yötä päivää syynäävä pelimanni ollut taas paha elämä?
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onko sinulla palstaäijän gallupeita yötä päivää syynäävä pelimanni ollut taas paha elämä?
Lisään onhan tällainen perättömien juttujen kertojakveekarin osa varmaankin haluttu positio jos omassa elämässä ei ole kertakaikkiaan mitään menossa, mutta kuudetta vuotta c’moon. Boikotti on ja tulee olemaan ikuinen, amen.
- Anonyymi00008
Saat huomiota juuri sen verran kuin tilanteet vaatii, et enempää etkä vähempää.
- Anonyymi00026UUSI
Hän ei saa mitään. Ei ansaitse.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Hän ei saa mitään. Ei ansaitse.
Kyllä saa, koska en ignooraa ketään, mutta erityiskohtelua ei saa kukaan.
- Anonyymi00009
Voitais pelata Kimbleä, Unoa yms. Baareissa on nämä pelit, mutta siellä on alkoholia
- Anonyymi00011
Ooksä ihan okesti joku lapsi tai muu pahoin jälkeenjäänyt ?
Eka Pikkuponejs ja nyt sitte jotaki lasten pelejä? - Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ooksä ihan okesti joku lapsi tai muu pahoin jälkeenjäänyt ?
Eka Pikkuponejs ja nyt sitte jotaki lasten pelejä?Ehkä vastasit ihan itseäsi ja omaa lapsenmielisyyttäsi koskien tällä omituisella purkauksella tähän palstasedän monologiin
- Anonyymi00012
Kaikille ketkä osuu valokeilaan. Vähintään hymyilen. Sei ei olekaan kaikille itsestäänselvyys. Valitettavasti olen joutunut pienentämään rutkasti tuota keilaani joten siihen osuminen vaatii ehkä tietoista asettumista. Ainahan noita randomeja vilahtelee mutta mitäpä niistä.
- Anonyymi00015
ei mulla ole ny ketään mielessä. oli yksi rakkaus ja yksi ihastus mutta nekin meni jo
- Anonyymi00018
En ennen kun lähestyt.
- Anonyymi00019
Huomio = vonkaat sitten s ksiä? I tuu huomioo.
- Anonyymi00020
Minulta ei ole mahdollista saada seksiä, ei kenenkään!
- Anonyymi00021UUSI
Sitten sitten tuki suu
- Anonyymi00022UUSI
Ihan samalla annan huomiota somessa kuin ennenkin. Ellei se sitten haittaa sua, tai teitä? Olet minusta edelleen tosi jees, vaikkei meistä mitään tullutkaan.
Naiselta - Anonyymi00023UUSI
Ei mua enää kiinnosta kadu niitö mitö mulle sanoit asiat voisi olla toisin mutta kun ei ole
- Anonyymi00024UUSI
Et saa huomiota, asia päätetty ajat sitten.
- Anonyymi00025UUSI
Sitä et saa.
- Anonyymi00027UUSI
Saat huomiota, kunhan ehdin sitä antaa.
- Anonyymi00029UUSI
Satutit liikaa ja liian kauan.
- Anonyymi00030UUSI
Miten satutin?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Miten satutin?
Rakastin ja sinä käytit hyväksi
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Miten se niinsanottu rakkaus ja hyväksikäyttö näkyivät irl.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Hän tuli tähän Sivusta... Yllätyyys.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Miten satutin?
Hänen pitäisi tietää kyllä.
- Anonyymi00034UUSI
En. Mut näin tällä viikolla, että yksi toinen mies halusi olla mun kanssa. Hän jäi ja jutteli ja me pystyttiin puhumaan toisillemme. Se oli niin helppoa ja luontevaa. Ja mä mietin, että niin kai sen pitää ollakin.
- Anonyymi00035UUSI
Eeen. Tulen aina huomioimmasn sinut niin psljon kuin sallit. Ihan oikeasti ihastuin sinuun. Kasvot kaikki sinussa. olen niin "helppo". Sivusta
- Anonyymi00036UUSI
Ootko ajatellut milloin antaa minulle sitä huomiota? 😔
- Anonyymi00040UUSI
Näin minäkin ajattelen. Jossain vaiheessa sitä vain luovuttaa toisen suhteen. Kun antaa ja antaa sitä huomiota toiselle loputtomiin. Ja toinen ei anna koskaan sitä takaisin. Silloin tajuaa: sitä huomiota voisi antaa mieluummin niille, jotka antavat sitä takaisin. Kaikki olisivat onnellisia. Mistä edes tiedän pitääkö mies minun antamastani huomiosta. Ei välttämättä.
Naiselta56
- Anonyymi00039UUSI
Kysyn sinulta samaa?
- Anonyymi00042UUSI
Mitä ihmeen sitten? Sitten kun? Ap teitkö taas klikki-aloituksen, millä ei ole irl kanssa mitään tekemistä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1444857Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813546SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt302545SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402223Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä652061Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632013Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231981Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851973Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191458Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään991262