Oletko päättänyt

Anonyymi-ap

Ettet anna huomiota sitten

40

492

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kenelle??

• Anonyymi00002

Kelle tämä?

• Anonyymi00003

Tietysti annan 😘 rakas.
      Ikävä sinua.
      Hyvää yötä 💜🫂 suutelen sua unessa.

• Anonyymi00005

Kuinka paljon

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kuinka paljon

Kai sä nyt itse tiedät ja pidät huolen
        Huomion saamista myös todellisuudessa?
        Kai se sun uusi nainen siellä sun irl nyt läähättää, kiehnass ja jumaloi sua kellonympäri mies .? Kai sä vaadit jokaiselta saman kun minulta olisit vaatinut?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kai sä nyt itse tiedät ja pidät huolen
        Huomion saamista myös todellisuudessa?
        Kai se sun uusi nainen siellä sun irl nyt läähättää, kiehnass ja jumaloi sua kellonympäri mies .? Kai sä vaadit jokaiselta saman kun minulta olisit vaatinut?

Miten hyvin tämä pseudotodellisuuden rakentaminen onnistuu palstasetä noin niinku omasta mielestäsi? Tuleeko jumaloitu olo kun kirjoittelet itsellesi tällaista hykerryttävän typerää soopaa?

• Anonyymi00004

Oletko saanut huomiotani?

• Anonyymi00006

Jos ei kiinnosta, niin ei anna huomiota.

• Anonyymi00007

Miksi kerjäät sitä täällä? Luuletko että joku tietää palstahorinoittesi perusteella että olet huomiotaan vailla.

• Anonyymi00014

Onko sinulla palstaäijän gallupeita yötä päivää syynäävä pelimanni ollut taas paha elämä?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Onko sinulla palstaäijän gallupeita yötä päivää syynäävä pelimanni ollut taas paha elämä?

Lisään onhan tällainen perättömien juttujen kertojakveekarin osa varmaankin haluttu positio jos omassa elämässä ei ole kertakaikkiaan mitään menossa, mutta kuudetta vuotta c’moon. Boikotti on ja tulee olemaan ikuinen, amen.

• Anonyymi00008

Saat huomiota juuri sen verran kuin tilanteet vaatii, et enempää etkä vähempää.

• Anonyymi00026
        UUSI

Hän ei saa mitään. Ei ansaitse.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Hän ei saa mitään. Ei ansaitse.

Kyllä saa, koska en ignooraa ketään, mutta erityiskohtelua ei saa kukaan.

• Anonyymi00009

Voitais pelata Kimbleä, Unoa yms. Baareissa on nämä pelit, mutta siellä on alkoholia

• Anonyymi00011

Ooksä ihan okesti joku lapsi tai muu pahoin jälkeenjäänyt ?
        Eka Pikkuponejs ja nyt sitte jotaki lasten pelejä?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ooksä ihan okesti joku lapsi tai muu pahoin jälkeenjäänyt ?
        Eka Pikkuponejs ja nyt sitte jotaki lasten pelejä?

Ehkä vastasit ihan itseäsi ja omaa lapsenmielisyyttäsi koskien tällä omituisella purkauksella tähän palstasedän monologiin

• Anonyymi00012

Kaikille ketkä osuu valokeilaan. Vähintään hymyilen. Sei ei olekaan kaikille itsestäänselvyys. Valitettavasti olen joutunut pienentämään rutkasti tuota keilaani joten siihen osuminen vaatii ehkä tietoista asettumista. Ainahan noita randomeja vilahtelee mutta mitäpä niistä.

• Anonyymi00015

ei mulla ole ny ketään mielessä. oli yksi rakkaus ja yksi ihastus mutta nekin meni jo

• Anonyymi00018

En ennen kun lähestyt.

• Anonyymi00019

Huomio = vonkaat sitten s ksiä? I tuu huomioo.

• Anonyymi00020

Minulta ei ole mahdollista saada seksiä, ei kenenkään!

• Anonyymi00021
      UUSI

Sitten sitten tuki suu

• Anonyymi00022
      UUSI

Ihan samalla annan huomiota somessa kuin ennenkin. Ellei se sitten haittaa sua, tai teitä? Olet minusta edelleen tosi jees, vaikkei meistä mitään tullutkaan.
      Naiselta

• Anonyymi00023
      UUSI

Ei mua enää kiinnosta kadu niitö mitö mulle sanoit asiat voisi olla toisin mutta kun ei ole

• Anonyymi00024
      UUSI

Et saa huomiota, asia päätetty ajat sitten.

• Anonyymi00025
      UUSI

Sitä et saa.

• Anonyymi00027
      UUSI

Saat huomiota, kunhan ehdin sitä antaa.

• Anonyymi00029
      UUSI

Satutit liikaa ja liian kauan.

• Anonyymi00030
        UUSI

Miten satutin?

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Miten satutin?

Rakastin ja sinä käytit hyväksi

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Miten se niinsanottu rakkaus ja hyväksikäyttö näkyivät irl.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Hän tuli tähän Sivusta... Yllätyyys.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Miten satutin?

Hänen pitäisi tietää kyllä.

• Anonyymi00034
      UUSI

En. Mut näin tällä viikolla, että yksi toinen mies halusi olla mun kanssa. Hän jäi ja jutteli ja me pystyttiin puhumaan toisillemme. Se oli niin helppoa ja luontevaa. Ja mä mietin, että niin kai sen pitää ollakin.

• Anonyymi00035
      UUSI

Eeen. Tulen aina huomioimmasn sinut niin psljon kuin sallit. Ihan oikeasti ihastuin sinuun. Kasvot kaikki sinussa. olen niin "helppo". Sivusta

• Anonyymi00036
      UUSI

Ootko ajatellut milloin antaa minulle sitä huomiota? 😔

• Anonyymi00040
        UUSI

Näin minäkin ajattelen. Jossain vaiheessa sitä vain luovuttaa toisen suhteen. Kun antaa ja antaa sitä huomiota toiselle loputtomiin. Ja toinen ei anna koskaan sitä takaisin. Silloin tajuaa: sitä huomiota voisi antaa mieluummin niille, jotka antavat sitä takaisin. Kaikki olisivat onnellisia. Mistä edes tiedän pitääkö mies minun antamastani huomiosta. Ei välttämättä.
        Naiselta56

• Anonyymi00039
      UUSI

Kysyn sinulta samaa?

• Anonyymi00042
      UUSI

Mitä ihmeen sitten? Sitten kun? Ap teitkö taas klikki-aloituksen, millä ei ole irl kanssa mitään tekemistä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      144
      4857
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3546
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      30
      2545
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2223
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2061
    6. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2013
    7. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      23
      1981
    8. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      85
      1973
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      19
      1458
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      99
      1262
    Aihe