Ahdasmielisellä paikkakunnalla ei katsota homoja, ateisteja tai muuten vaan poikkeavia ihmisiä hyvällä.
Olen itse ateisti, julistan sitä aina tilaisuuden tullen ja kiistelen uskovaisten kanssa. Olen oikeassa kuin kuka hyvänsä kanssaeläjä mutta miksi kimppuuni hyökätään siitä huolimatta ?
Pitäisikö minun pitää turpani kiinni ainoastaa että olen erilainen nuori ??
PS olen umpihetero
Ateistina Outokummussa...
7
117
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olen huomannut että ateistit ottavat tutustuessa ensin puheeksi: Jumalan, Jeesuksen, kirkon ja raamatun. Siis lahkolaisetkin jäävät kakkoseksi
Seksuaali vähemmistöt taas kun käyttäytyvät huonosti ja joku suhtautuu negatiivisest. Vetävät heti sitten homokortin, meitä syrjitään.
Neuvona jos tutustut uuteen ihmiseen. Älä aloita puhumalla politiikasta, uskonnosta, seksuaalisesta suuntautumisesta tai mielisairaista- Anonyymi00002UUSI
Tunnen monia ateisteja jotka ihmisinä mitä mukavimpia. Useimmat eivät tuo ateismiaan esille mikäli uskovainen ei tuo omaansa.
Ateismia saa ja pitää tuoda julki ja julistaa samaan tapaan kuin uskoakin, jo sananvapauden nimissäkin.
Itselle uskonto on yhdentekevää, erosin kirkosta vuosia sitten kun koin maksavani aivan turhasta. Ateisti en ole mutta en uskokaan mihinkään yliluonnolliseen tai uskonsatuihin..
Tutustun puheliaana nopeasti, juureni ovat rajan takaisessa karjalassa molempien vanhempien puolelta, juttua siis riittää muustakin kuin ihmisten heikkoukkouksista..
- Anonyymi00003UUSI
Olen homo ja asun okussa ainakin toistaiseksi.
Elämäni on helvettiä, minua tuijotetaan, pilkataan, naureskellaan. Tuntemattomat ihmiset olen samanlainen ihminen kuin te kaikki, satun vaan pitämään miehistä. Naisia minulla on ystävänä, keiken ikäisiä ja kokoisia..
Te okulaiset tyhmät, ennakkoluuloiset ihmiset menkää itseenne parantakaa tapanne...- Anonyymi00004UUSI
Muutama kymmenen vuotta sitten homoilla ja lesboilla oli kyllä tukalaa asua. Moni muutti isompiin kaupunkeihin kun näin pienessä paikassa olo kävi liian tukalaksi kun vittuilut oli joka päiväistä
- Anonyymi00005UUSI
Ketään ei saisi kiusata tai pilkata. Käsitykseni homoseksuaalisista toiminnasta on Raamatun mukainen. Silti vastustaisin kiusaajiasi kuten muidenkin kiusaajia. Helpomalla pääset jos muutat Okusta pois. Se kannattaa kaikissa tapauksissa. Pohjois-karjalassa on paljon narsismia ja kiusaamista.
Rukoile Jumalaa että saisit uudestisyntyä sillä pian on uskovien ylösotto ja he tulee katoamaan maailmasta kaikkialta. Sinun synnit kuin minun ja muidenkin jotka ottavat Herran Jeesuksen vastaan, on sovitetut. Uudestisyntymässä ihminen saa myös voiman vastustaa syntiä. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Muutama kymmenen vuotta sitten homoilla ja lesboilla oli kyllä tukalaa asua. Moni muutti isompiin kaupunkeihin kun näin pienessä paikassa olo kävi liian tukalaksi kun vittuilut oli joka päiväistä
Onhan se ihan ymmärrettävää, että homoja kauhistellaan, koska eihän sen kaltaista iljettävyyttä harjoita mikään villieläin lajikaan. Kuinka se voisi olla ihmiselläkään mitään tervettä? Luonnotonta himoa se on!
Tämän kaiken lisäksi homot ja lesbot ovat ottaneet lääketieteelliset termitkin käyttöön nimitelläkseen muita normaaleja ihmisiä foobbisiksi, jotka eivät hyväksy heidän elämän tapojaan eli on julkista herjausta ja ovatpa tehneet siitä normin!
Fobia on mielenterveysonelma, kammo, kauhu jotakin kohtaan, mutta oikea termi kuuluisi olla HOMOINHO! Minullakin on oikeus inhota heidän elämän tapojaan, mutta ei se tee minusta mitään foobbista! - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onhan se ihan ymmärrettävää, että homoja kauhistellaan, koska eihän sen kaltaista iljettävyyttä harjoita mikään villieläin lajikaan. Kuinka se voisi olla ihmiselläkään mitään tervettä? Luonnotonta himoa se on!
Tämän kaiken lisäksi homot ja lesbot ovat ottaneet lääketieteelliset termitkin käyttöön nimitelläkseen muita normaaleja ihmisiä foobbisiksi, jotka eivät hyväksy heidän elämän tapojaan eli on julkista herjausta ja ovatpa tehneet siitä normin!
Fobia on mielenterveysonelma, kammo, kauhu jotakin kohtaan, mutta oikea termi kuuluisi olla HOMOINHO! Minullakin on oikeus inhota heidän elämän tapojaan, mutta ei se tee minusta mitään foobbista!Kiusaamista ei voi puolustella missään tilanteessa, ei edes silloin kun on kyse homoudesta. Mutta rohkaista voi asiallisesti kaikkia synnissä eläviä lähtemään pois synnistä. Koskee kaikkia ihmisiä tämä eri asioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a505729Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,444372Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1483949Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913640Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii702864Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1052507Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut401829Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561826Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2261666Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä331441