Älä luulekaan että sinua tapaisin
Mies en edelleenkään välitä tavata
29
462
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jaa
- Anonyymi00002
Tapaat kuitenkin. Valehtelet vaan itsellesi täällä.
- Anonyymi00004
No töissä tietysti arkisin, mutten vapaalla.
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
No töissä tietysti arkisin, mutten vapaalla.
No voihan, jos voisin pakottaisin sinut tapaamaan minua? Mitäs siihen sanot? Häh!
- Anonyymi00023
Ööö, sinun puheenparret tälle palstaäijälle muuttuu päivä päivältä kakofonisemmiksi, dude
- Anonyymi00003
Saan mä luulla.
- Anonyymi00005
Onhan noitä naisia maailma täyttä. Ei olla yhden varassa. m>n
- Anonyymi00016
Naisia taitaa olla joka ikäluokassa jonkin verran enemmän kuin miehiä.
- Anonyymi00018
Äitee joskus opetti ei maailma yhteen naiseen kaadu muailma on naisia täynnä jos alkaa etsimään itselleen täydellistä naista ensin pitää huomioida mihin omat rahkeet riittää sen jälkeen mitä toisessa arvostaa haluaa katsoo ulkonäköä luonnetta keskinäistä henkilökemiaa käytöstä sitä mitä osaa sitä mitä ei osaa kysymyksenä si taas mikä olisi tärkeintä täydellinen parisuhde toimiva parisuhde välittävä parisuhde rakastava parisuhde kunnioittava parisuhde lapsen/lapsien kanssa vai ilman kuinka paljon on muuta huomioitavaa paria/puolisoa itselleen valitessa tässä kohti vois kiusaksi kysyä mistä johtuu sanonta että hosumalla ei saa kun k..päisiä kakaroita ymmärtää kuka mitenkin
- Anonyymi00006
No se on sitten selvä.
- Anonyymi00007
Mökötys?
- Anonyymi00009
Huomiota vailla. Hormonit on nyt kierron jossain vaiheessa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00009 kirjoitti:
Huomiota vailla. Hormonit on nyt kierron jossain vaiheessa.
Ihanaa spleinaa aloittajaäijä lisää meidän mensukierrosta, hormoneista sun muista. Riittävän kelpoa tavaraa palstan omituisille otuksille varmaan
- Anonyymi00008
No en kuule luule.
- Anonyymi00010
No miksi sitten yrität kaikin tavoin päästä yhteyksiin. Voitko nyt yksinkertaisesti jättää rauhaan
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
No miksi sitten yrität kaikin tavoin päästä yhteyksiin. Voitko nyt yksinkertaisesti jättää rauhaan
Sinähän tässä häiritset muita aloittaja. Jätä rauhaan!
- Anonyymi00027
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinähän tässä häiritset muita aloittaja. Jätä rauhaan!
Kerro ihmeessä sinäkin yksisarvinen oma aina yhtä epäjärjestyneesti kirjoitettu kontribuutiosi tästä ”aloittajasta” joka on taas palstaäijä. Aina yhtä opettavaista luettavaa, että sattuuhan sitä ns paremmissakin piireissä. T
- Anonyymi00012
En usko. Tykkäät minusta hirmuisesti ja olen sun mielessä koko ajan yötä päivää 💜
- Anonyymi00013
Ai ap olikin nainen. Perun.
- Anonyymi00026
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ai ap olikin nainen. Perun.
Menikö aloittajaäijä taas nämä n kymmenen ketjua mitä pyörität vähän sekaisin dramaturgioiden osalta? Ei mennä siihen, että miksi ylipäätään ns edes korjasit, syy on ihan siinä että aivosi on ihan pottumuussia
- Anonyymi00015
Et kai sinä mies lue tällaisia ja anna sen vaikuttaa sinuun ja minuun? Onko meitä edes enää? Hirveän mielelläni näkisin sua taas. sivusta
- Anonyymi00017
Kuka ketä miestä mielenkiintoisesti joku vielä olettaa että käänteinen psykologia suhteessakin toimisi näin sellasen kohdalla saattaakin toimia joka on tottunu saamaan kaiken haluamansa voi ns aloittaa jahdin mu ei si taas välttis toimi jos on kerran saanu jo ei metsästäjäkään samaa salista edes pysty kaatamaan kahdesti
- Anonyymi00019
tappaa jo tapaamisella, mutta ette arvaa miten iloinen olen vähän kun oli aikaa yrittää auttaa ja tehdä piristyneemmiksi tyttösiä.
siis teitä... kun oli aikaa tehdä.- Anonyymi00025
Tämä nyt taas vaikuttaa aloittajaäijä lähinnä houkuttimelta, kokyilun haluisia riittää aina
- Anonyymi00020
- Lähdetkö kahville?
- JEE! olen heti valmis, rakas! - Anonyymi00021
Juu en, on tullut selväksi.
- Anonyymi00022
sama
- Anonyymi00028
Eikä mua enää kiinnosta sut oon nähny miten idiootti maisesti käyttäydyt tai alat käyttäytyä jenni tee mieheltä tämä
- Anonyymi00029
Hyvä! En olis missää olosuhteis halunnu tavata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1197041KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4046753Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693413Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521302976Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092564Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432124- 1251864
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211727Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821397- 741287