Mies en edelleenkään välitä tavata

Anonyymi-ap

Älä luulekaan että sinua tapaisin

29

462

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jaa

• Anonyymi00002

Tapaat kuitenkin. Valehtelet vaan itsellesi täällä.

• Anonyymi00004

No töissä tietysti arkisin, mutten vapaalla.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00004 kirjoitti:

No töissä tietysti arkisin, mutten vapaalla.

No voihan, jos voisin pakottaisin sinut tapaamaan minua? Mitäs siihen sanot? Häh!

• Anonyymi00023

Ööö, sinun puheenparret tälle palstaäijälle muuttuu päivä päivältä kakofonisemmiksi, dude

• Anonyymi00003

Saan mä luulla.

• Anonyymi00005

Onhan noitä naisia maailma täyttä. Ei olla yhden varassa. m>n

• Anonyymi00016

Naisia taitaa olla joka ikäluokassa jonkin verran enemmän kuin miehiä.

• Anonyymi00018

Äitee joskus opetti ei maailma yhteen naiseen kaadu muailma on naisia täynnä jos alkaa etsimään itselleen täydellistä naista ensin pitää huomioida mihin omat rahkeet riittää sen jälkeen mitä toisessa arvostaa haluaa katsoo ulkonäköä luonnetta keskinäistä henkilökemiaa käytöstä sitä mitä osaa sitä mitä ei osaa kysymyksenä si taas mikä olisi tärkeintä täydellinen parisuhde toimiva parisuhde välittävä parisuhde rakastava parisuhde kunnioittava parisuhde lapsen/lapsien kanssa vai ilman kuinka paljon on muuta huomioitavaa paria/puolisoa itselleen valitessa tässä kohti vois kiusaksi kysyä mistä johtuu sanonta että hosumalla ei saa kun k..päisiä kakaroita ymmärtää kuka mitenkin

• Anonyymi00006

No se on sitten selvä.

• Anonyymi00007

Mökötys?

• Anonyymi00009

Huomiota vailla. Hormonit on nyt kierron jossain vaiheessa.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Huomiota vailla. Hormonit on nyt kierron jossain vaiheessa.

Ihanaa spleinaa aloittajaäijä lisää meidän mensukierrosta, hormoneista sun muista. Riittävän kelpoa tavaraa palstan omituisille otuksille varmaan

• Anonyymi00008

No en kuule luule.

• Anonyymi00010

No miksi sitten yrität kaikin tavoin päästä yhteyksiin. Voitko nyt yksinkertaisesti jättää rauhaan

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No miksi sitten yrität kaikin tavoin päästä yhteyksiin. Voitko nyt yksinkertaisesti jättää rauhaan

Sinähän tässä häiritset muita aloittaja. Jätä rauhaan!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sinähän tässä häiritset muita aloittaja. Jätä rauhaan!

Kerro ihmeessä sinäkin yksisarvinen oma aina yhtä epäjärjestyneesti kirjoitettu kontribuutiosi tästä ”aloittajasta” joka on taas palstaäijä. Aina yhtä opettavaista luettavaa, että sattuuhan sitä ns paremmissakin piireissä. T

• Anonyymi00012

En usko. Tykkäät minusta hirmuisesti ja olen sun mielessä koko ajan yötä päivää 💜

• Anonyymi00013

Ai ap olikin nainen. Perun.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ai ap olikin nainen. Perun.

Menikö aloittajaäijä taas nämä n kymmenen ketjua mitä pyörität vähän sekaisin dramaturgioiden osalta? Ei mennä siihen, että miksi ylipäätään ns edes korjasit, syy on ihan siinä että aivosi on ihan pottumuussia

• Anonyymi00015

Et kai sinä mies lue tällaisia ja anna sen vaikuttaa sinuun ja minuun? Onko meitä edes enää? Hirveän mielelläni näkisin sua taas. sivusta

• Anonyymi00017

Kuka ketä miestä mielenkiintoisesti joku vielä olettaa että käänteinen psykologia suhteessakin toimisi näin sellasen kohdalla saattaakin toimia joka on tottunu saamaan kaiken haluamansa voi ns aloittaa jahdin mu ei si taas välttis toimi jos on kerran saanu jo ei metsästäjäkään samaa salista edes pysty kaatamaan kahdesti

• Anonyymi00019

tappaa jo tapaamisella, mutta ette arvaa miten iloinen olen vähän kun oli aikaa yrittää auttaa ja tehdä piristyneemmiksi tyttösiä.

siis teitä... kun oli aikaa tehdä.

• Anonyymi00025

Tämä nyt taas vaikuttaa aloittajaäijä lähinnä houkuttimelta, kokyilun haluisia riittää aina

• Anonyymi00020

- Lähdetkö kahville?
      - JEE! olen heti valmis, rakas!

• Anonyymi00021

Juu en, on tullut selväksi.

• Anonyymi00022

sama

• Anonyymi00028

Eikä mua enää kiinnosta sut oon nähny miten idiootti maisesti käyttäydyt tai alat käyttäytyä jenni tee mieheltä tämä

• Anonyymi00029

Hyvä! En olis missää olosuhteis halunnu tavata!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      119
      7041
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      404
      6753
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3413
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      130
      2976
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2564
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      43
      2124
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1864
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1727
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1397
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1287
    Aihe