Minkä pankin tunnus on 117235? Ja voiko tämän pankin tilinumero olla 4 numeroa? Vai tuleeko tilinumeron eteen esim. 2 nollaa?
Pankin tunnus
5
2370
Vastaukset
- mahdollisesti
Ylitornion Nordea? Löytyy, kun googlaat hakusanoilla "pankkien toimipaikat", tulee Suomen pankkiyhdistyksen luettelo kaikista toimipaikoista sekä aakkos- että numerojärjestyksessä. Nelinumeroinen tilinumero on mahdollinen, ko. numero on luultavimmin ollut asiakkaalla käytössä kauan. Teknisistä syistä pankkien tietokoneet lisää eteen nollia enemmän tai vähemmän (tai tilinumeron ensimmäisen nron jälkeen), mutta jos sulle on ilmoitettu tuo nelinumeroinen, käytä vaan sitä.
- hubla
Kiitoksia vastauksesta. Yritin Osuuspankin verkkopalvelun kautta maksaa tälle tilille, mutta tilinumero oli kuulemma virheellinen. Eli nollia tulee varmaankin johonkin väliin, mutta en tiedä mihin.
hubla kirjoitti:
Kiitoksia vastauksesta. Yritin Osuuspankin verkkopalvelun kautta maksaa tälle tilille, mutta tilinumero oli kuulemma virheellinen. Eli nollia tulee varmaankin johonkin väliin, mutta en tiedä mihin.
konttori- ja tilinumeron väliin niin, että koko numerosarja on (muistaakseni) 14 numeroa, ilman väliviivaa.
Aika outoa, että op:n verkkopankki ei tunnistaisi lyhyempää tilinumeroa (yritysversio ainakin tunnistaa). Oletko aivan varma, että tilinumero on oikea?- hubla
marella kirjoitti:
konttori- ja tilinumeron väliin niin, että koko numerosarja on (muistaakseni) 14 numeroa, ilman väliviivaa.
Aika outoa, että op:n verkkopankki ei tunnistaisi lyhyempää tilinumeroa (yritysversio ainakin tunnistaa). Oletko aivan varma, että tilinumero on oikea?Kysyin tuossa illalla tilin omistajalta. Numero oli hänen mukaansa oikein. Itseäni silti epäilyttää... Pitäisihän tuon verkkopalvelun lyhyemmät numerot tunnistaa, eikä niitä nolliakaan ymmärtääkseni tarvitse laittaa. En kehdannut silti väitellä. Sovittiin toinen tapa hoitaa maksu.
- osuuspankki ja lisänollat
hubla kirjoitti:
Kysyin tuossa illalla tilin omistajalta. Numero oli hänen mukaansa oikein. Itseäni silti epäilyttää... Pitäisihän tuon verkkopalvelun lyhyemmät numerot tunnistaa, eikä niitä nolliakaan ymmärtääkseni tarvitse laittaa. En kehdannut silti väitellä. Sovittiin toinen tapa hoitaa maksu.
Olen Osuuspankin verkkopankkiasiakas. OP:ssä (ja varmaan muuallakin) tilinumerot ovat 6 8 numeroisia eli konttorin tunnus 6-numeroinen ja tilitunnus 8 numeroa. Itsellä on 6-numeroinen, lisänollat tulevat ekan numeron jälkeen. Sukulaisella 4-numeroinen. Maksan Welho-laajakaistamaksut Nordeaan, tili on 2-numeroinen. Siinä lisänollat tulevat eteen.
Verkkopankki laittaa ne lisänollat "automaattisesti", itse niitä ei kannata sorkkia, kun näköjään paikka vaihtelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006