Minkä pankin tunnus on 117235? Ja voiko tämän pankin tilinumero olla 4 numeroa? Vai tuleeko tilinumeron eteen esim. 2 nollaa?
Pankin tunnus
5
2385
Vastaukset
- mahdollisesti
Ylitornion Nordea? Löytyy, kun googlaat hakusanoilla "pankkien toimipaikat", tulee Suomen pankkiyhdistyksen luettelo kaikista toimipaikoista sekä aakkos- että numerojärjestyksessä. Nelinumeroinen tilinumero on mahdollinen, ko. numero on luultavimmin ollut asiakkaalla käytössä kauan. Teknisistä syistä pankkien tietokoneet lisää eteen nollia enemmän tai vähemmän (tai tilinumeron ensimmäisen nron jälkeen), mutta jos sulle on ilmoitettu tuo nelinumeroinen, käytä vaan sitä.
- hubla
Kiitoksia vastauksesta. Yritin Osuuspankin verkkopalvelun kautta maksaa tälle tilille, mutta tilinumero oli kuulemma virheellinen. Eli nollia tulee varmaankin johonkin väliin, mutta en tiedä mihin.
hubla kirjoitti:
Kiitoksia vastauksesta. Yritin Osuuspankin verkkopalvelun kautta maksaa tälle tilille, mutta tilinumero oli kuulemma virheellinen. Eli nollia tulee varmaankin johonkin väliin, mutta en tiedä mihin.
konttori- ja tilinumeron väliin niin, että koko numerosarja on (muistaakseni) 14 numeroa, ilman väliviivaa.
Aika outoa, että op:n verkkopankki ei tunnistaisi lyhyempää tilinumeroa (yritysversio ainakin tunnistaa). Oletko aivan varma, että tilinumero on oikea?- hubla
marella kirjoitti:
konttori- ja tilinumeron väliin niin, että koko numerosarja on (muistaakseni) 14 numeroa, ilman väliviivaa.
Aika outoa, että op:n verkkopankki ei tunnistaisi lyhyempää tilinumeroa (yritysversio ainakin tunnistaa). Oletko aivan varma, että tilinumero on oikea?Kysyin tuossa illalla tilin omistajalta. Numero oli hänen mukaansa oikein. Itseäni silti epäilyttää... Pitäisihän tuon verkkopalvelun lyhyemmät numerot tunnistaa, eikä niitä nolliakaan ymmärtääkseni tarvitse laittaa. En kehdannut silti väitellä. Sovittiin toinen tapa hoitaa maksu.
- osuuspankki ja lisänollat
hubla kirjoitti:
Kysyin tuossa illalla tilin omistajalta. Numero oli hänen mukaansa oikein. Itseäni silti epäilyttää... Pitäisihän tuon verkkopalvelun lyhyemmät numerot tunnistaa, eikä niitä nolliakaan ymmärtääkseni tarvitse laittaa. En kehdannut silti väitellä. Sovittiin toinen tapa hoitaa maksu.
Olen Osuuspankin verkkopankkiasiakas. OP:ssä (ja varmaan muuallakin) tilinumerot ovat 6 8 numeroisia eli konttorin tunnus 6-numeroinen ja tilitunnus 8 numeroa. Itsellä on 6-numeroinen, lisänollat tulevat ekan numeron jälkeen. Sukulaisella 4-numeroinen. Maksan Welho-laajakaistamaksut Nordeaan, tili on 2-numeroinen. Siinä lisänollat tulevat eteen.
Verkkopankki laittaa ne lisänollat "automaattisesti", itse niitä ei kannata sorkkia, kun näköjään paikka vaihtelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751