Vähän sellainen olo, että olenkohan tulossa kipeäksi.
Mitähän sinä teet... En minä saa sinua mielestä.
Ei ole aikomusta häiritä sinua, älä huoli.
Voi kun jotenkin saisin tietää, että mikä se sinun tilanne oikeasti on... Ja mitä sinä oikein haluat. Että onko kaikki ohi, vai mitä tapahtuisi esimerkiksi sitten, jos me oikeasti näkisimme kasvotusten.
En tiedä, että uskaltaisinko edes lähestyä sinua enää...
Viikonloppu taas
23
429
Vastaukset
- Anonyymi00001
Haluan s*ksiä sun kanssa, mutta sulla ei ole tunteita niin haluat vain jutella palstalla.
- Anonyymi00005
Minulla on liikaa tunteita. En haluaisi pelkästään sitä... Vaikka välillä mietin, että pitäisikö vain antautua sille. Tiedän kyllä, että se sattuisi niin paljon. Olla vain hyväksikäytön uhri...
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minulla on liikaa tunteita. En haluaisi pelkästään sitä... Vaikka välillä mietin, että pitäisikö vain antautua sille. Tiedän kyllä, että se sattuisi niin paljon. Olla vain hyväksikäytön uhri...
Näin pitkään olen siitä ja sinusta haaveillut.
- Anonyymi00002
Muullakin sellainen olo että olisin, otin juuri Buranan. Tuntuu että jos nähdään enemmän niin huomaan että olen rakastunut. Haaveillut olen paljon vaikka en edes tiedä olisiko niin että olisin yhtään sen/sun tyyppinen…
- Anonyymi00006
Mitä sinä ajattelet itse, että millainen se toisen tyyppi sitten olisi?
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä sinä ajattelet itse, että millainen se toisen tyyppi sitten olisi?
En tuntisi näin jollei tuntuisi sopivalta…mutta…ei aloitus liity minuun ja häneen. Mikään ei ole ohi kun on alussa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
En tuntisi näin jollei tuntuisi sopivalta…mutta…ei aloitus liity minuun ja häneen. Mikään ei ole ohi kun on alussa.
Meillä ei ole edes alussa. Ei siitä sen enempää...
- Anonyymi00003
Uskalsitpas lähestyä ja todella hyvään aikaan. Flunssa on joka puolella.
- Anonyymi00004
Nyt ei tarvitse tavata kun päivät pitenee.
- Anonyymi00009
Toista viikkoo ollut flunssas.keukot lähtee irti kuumetta muistelee kylmää lämmintä 😱apteekkiin rohtoja näkee lisää mikä mahtaa auttaa 🍶
- Anonyymi00010
Itse olen pysynyt nyt monta kuukautta terveenä. Kun ei ole tullut oltua väkijoukoissa tms. Toivottavasti et pahasti sairastu🩷
Haluaisin, että välimme olisivat hyvät, että olisimme ystäviä. Halusin joskus vuosi sitten seksiäkin, mutta olen ymmärtänyt realiteetit. Kaikkea ei tarvitse saada, mitä haluaa. Tilanne on sama kuin aiemmin. Parisuhdetta meille ei voi tulla, vaikka tunteeni ovat ennallaan.
Kuin hänelle, naiselta.- Anonyymi00011
Ja älä huoli lähestymisestä. Minä voin hoitaa sen, kuten aiemminkin. ☺️
- Anonyymi00013
Meidän tilanne, se on kai sitä samaa mitä silloin ennenkin, sen enempää se ei voi tulla koskaan olemaan. Voit lähestyä minua siellä jos haluat, pilke silmäkulmassa, sinun kanssa on aina kivaa jutella ja nauraa ja flirttailla ;) Kevyttä viihdykettä arkeen sitten taas kun näemme :) Tiedän kyllä että se ei taida riittää sinulle, mutta ota tai jätä.
Lepäile ja ota iisisti, jos olet tulossa kipeäksi <3- Anonyymi00015
Hauska tuo <3
Tuli vastaan somessa kuva, siinä luki jotenkin, että tuo merkki tarkoittaa sitä, että on huonompi vaihtoehto mitä 3 muuta.
Jotenkin se osui ikävästi johonkin. - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hauska tuo <3
Tuli vastaan somessa kuva, siinä luki jotenkin, että tuo merkki tarkoittaa sitä, että on huonompi vaihtoehto mitä 3 muuta.
Jotenkin se osui ikävästi johonkin.Ei ollut multa tuo. Sitä edeltävä kyllä oli..
Aika samansisältöinen tavallaan. Mutta minä en sanoisi hänestä "kevyttä viihdykettä arkeen". Ikinä.
- Anonyymi00014
Olen kipeänä. 🤧🤒
Minulla on ikävä...En minäkään halua häiritä. Laitoin vain viestin, kun halusin toivottaa hyvää joulua. Et vastannut mitään...
Ei kai mitään kummallisempaa tapahtuisi, jos näkisimme kasvokkain...Olisi hyvä jutella.
Sopisin kanssasi, jos näkisin sinut. Haluat tietää, olenko jonkun kanssa silleen. No en ole. - Anonyymi00016
Niin pitkään kun molemmilla on pulssi, ei ole kaikki ohi.
- Anonyymi00019
En minä haluaisi luovuttaa hänen kohdallaan. Jotenkin se kaikki hänen kanssaan tuntui niin hyvältä. Erilaiselta ja oikealta...
Mutta en minä yksin voi kaikkea tehdä...
Olisiko se suhteessakin niin, että minä vain yrittäisin pitää sitä yllä ja toinen elää vain itselleen. - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
En minä haluaisi luovuttaa hänen kohdallaan. Jotenkin se kaikki hänen kanssaan tuntui niin hyvältä. Erilaiselta ja oikealta...
Olisiko se suhteessakin niin, että minä vain yrittäisin pitää sitä yllä ja toinen elää vain itselleen.Kannattaako tuollaisesta itselleen eläjästä toivoa itselleen kumppania? Jos hän on tottunut elämään pitkään sinkkuna eikä kiinnostusta ole huolehtia muista ja ottaa huomioon muita, ei siihen helposti enää opi. Paitsi jos on vielä nuori, alle 30v.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Olisiko se suhteessakin niin, että minä vain yrittäisin pitää sitä yllä ja toinen elää vain itselleen.Niin, tai sitten suhteen ”muotoa” pitää muuttaa. Tässä siitä hyvä opetuspätkä.
https://spankbang.com/8qov2/video/tw+chasel
Mulla alkoi viikonloppu jo eilen ja ens viikolla rankat hommat tiedossa, ja nyt paleltaa. Että nyt ei oikein sais kipeekskään tulla. Mutta mä annan ytsävän neuvon, että tässä maailmassa täytyy aika paljon keskittyä vaan itteensä, vaikka se itekkäältä nyt tuntuukin.
- Anonyymi00023
Tilanne on sama sinua odotan. Yoivon että boisimme mennä jonnekin kaksin ja voisi lopulta jutella haluan tutustua sinuun paremmin.
- Anonyymi00024
Laita viesti niin vaihdetaan kuulumiset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1514886Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813576SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt312553SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402233Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä862096Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632023Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231991Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja861989Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191468Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään991272