Onko tämä nyt sitten semmoinen paikka missä pelkästään varatut ikävöijät ikävöivät jotain suhteen ulkopuolista ihmistä? Jos näin on niin ymmärrän kyllä että täällä voi sitten rauhassa ikävöidä.
Tämän olen ymmärtänyt
11
174
Vastaukset
- Anonyymi00001
Enimmäkseen täällä on kaipaajia, joilla on järkyttävän iso ikäero kaivattuunsa, puhutaan 15-30 vuodesta. Jonkun verran myös varattuja, mutta löytyy ihan sinkkujakin.
- Anonyymi00005
Mistä vtusta sinä tuon tiedät. Ainakaan minä en ole koskaan kertonut itsestäni tuollaisia. En edes tiedä kaivattuni ikää tarkalleen. Ollaan samaa sukupolvea ..
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mistä vtusta sinä tuon tiedät. Ainakaan minä en ole koskaan kertonut itsestäni tuollaisia. En edes tiedä kaivattuni ikää tarkalleen. Ollaan samaa sukupolvea ..
Siitä, että palstalla on ollut useampi ikäeroaloitus aikojen satossa ja niissä aina suurimmalla osalla vastaajista on iso ikäero kaivattuunsa.
- Anonyymi00002
Vastasit itse omaan kysymykseesi.
- Anonyymi00003
Jos sinkku ikävöi sinkkua, niin eihän se tarvitse tätä palstaa. Senkun lähestyy IRL tai somessa tai viestitse kaivattua. Tämä on varatuille kaipaajille ainoa paikka purkaa tunteita kasvoja menettämättä.
- Anonyymi00006
Ei se noin mene. Et voi lähestyä esim pomoasi romanttisesti vaikka olisitte molemmat sinkkuja. Olet väärässä siis. Varaus ei ole ainoa este romanttiselle lähentymiselle.
- Anonyymi00009
Tämä ikävointi osio on teidän varattujen yhteen tyytymättömien oettureiden vuoksi pillalla. Ku pois ikävästä .. teille pitäis olla oma sivusuhde sekoilu paikka
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei se noin mene. Et voi lähestyä esim pomoasi romanttisesti vaikka olisitte molemmat sinkkuja. Olet väärässä siis. Varaus ei ole ainoa este romanttiselle lähentymiselle.
Juuri näin.
- Anonyymi00004
Ihan sinkku oon ja kaipaan täältä miestä
- Anonyymi00008
Näin se on, parempaa A -ryhmää ikävöidään. Miljönääriä jne.
- Anonyymi00012
Ei kai täällä pelkästään varatut ikävöi eiköhän täällä moni sinkkukin ikävöi jotain sellaista mitä ei osannu arvostaa kun se/hän oli vielä hänen omansa ja tunteet toista kohtaan kai sen kaipuun aiheuttaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2115302SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site354838SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun504064Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers264029Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto313776Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813746SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt723651Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään352912Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062420SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412366