Liikaa painetta, liikaa stressiä, liikaa etäisyyttä, liikaa varomista, liikaa kaipausta, liikaa turhautumista... niin se oli. Miehelle ❤️
Miten sä ajattelet. Noinko meni.
Koronavuodet tuli väliin
30
352
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiedä. Seurustelin sinin kanssa silloin ja hän oli lentokentällä töissä. Siinä sivussa kävin Korson opettajan luona ja eksää viilasin siinä välissä. Olen nopea Härkä takapuoli märkä🙋🏻♂️
- Anonyymi00017
Oletko ylpeä itsestäsi, koetko olevasi varsinainen panomies? Minun asteikolla 1-10 , olet 0 ihmisenä. Osaatko asettua toisen ihmisen asemaan? Oleko kykemätön sitoutumaan ja rakastamaan? Tunnetko mitään oikeaa empatiaa? Toivasti löydät rakkauden, joka kohtelee sinua, niin kuin olet kohdellut korona vuosien ajan kummpaneitasi. Yleensä niin käy pikässä juoksussa. 😊
- Anonyymi00002
Nii just! aina töissä se mies;)
- Anonyymi00018
Onko ollut jo ihan tätä aapeepalstaäijän jodlausta mukaillen ollut putkeen lock downista asti? Joo, silloin tuntui joillakin liikenevän aikaa jos jonkunlaisen öyhötykseen ja muuhun ihan tylsistymisenkin aiheuttamaan sekoiluun. Ei kasetti vissiin kestänyt eristäytymistä niin jotain yhteisöllistä piti kehitellä. Nössöt. Tee
- Anonyymi00003
Näin se oli liikaa ulkoista painetta ,vaikka rakkautta oli .
- Anonyymi00004
Tää voisi olla AP myös minulta Yhdelle T kirjaimella alkavalle miehelle.
Hyvin kuvailtu . Kiitos
Naiselta täysin sivusta- Anonyymi00019
Ihan todella uskottava saaga tämäkin aloittajaäijä. Kerrassaan surkuhupaisaa
- Anonyymi00027
Täysin samaa olisin täältä sivusta kirjoittanut myös yhdelle T-miehelle.
- Anonyymi00005
Noin se oli. Kireinä kaikki ja halata ei voinut.
- Anonyymi00009
Taisi olla tarkoitettu päättymään kaikki 😏
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Taisi olla tarkoitettu päättymään kaikki 😏
Ei näin. Uutta yritystä vaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei näin. Uutta yritystä vaan.
Luotan, että löydät lähemmäksi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Luotan, että löydät lähemmäksi.
Lähemmäksi sinua. Toivotaan.
- Anonyymi00006
Ralli-Sirkus, niin nuo autot hoh WRC1... pyörähti käyntiin ja hypyissä voi olla utot kuin joku musiikki Freewheel Burning...
Oikeasti olen iloinen kun tytöt ymmärtävät että kun niin jos yrittäisin auttaa jne.- Anonyymi00007
🐦 🦋 🌉
- Anonyymi00008
Olin unohtanut koko koronankin joka oli myös syy miksi me ei voitu mieheni kanssa tapailla.
Hän on sellaisessa työssä, ettei hän pystynyt välttämään korona tartunnan saantia. Minä taas pystyin välttämään.
Ei me toimittu rikollisesti vaikka minulle kerrottiin asioita jotka liittyi mieheni työhön, koska hän oli meidän perheen jäsen joka kertoi ja minulla oli oikeus mieheni vaimona tietää.
Mieheni EI OLIS PÄÄSSYT EDES KOTIA SISÄLLE JOS ME OLTAIS ASUTTU YHDESSÄ TUOLLOIN.
Ilmotin, että : JOS MINÄ KORONAN JOLTAKIN NIIN MINÄ HAASTAN KALTOINKOHTELUSTA KÄRÄJILLE, KOSKA MINÄ OLEN NOUDATTANUT OHJEITA JA MINÄ OLEN OTTANUT ROKOTUKSET NIIN, KUIN KUULUU JA NOUDATTANUT SENKIN JÄLKEEN RAJOITUKSEN AIKANA ANNETTUJA OHJEITA.
Siitäkin tuli lopulta kunnian loukkaus ja mieheni oli TÖISSÄ KALTOINKOHDELLUT KOKOAJAN ITSEÄÄN, koska HÄN OLI NOUDATTANUT POLIISINA TYÖNANTAJAN ELI SUOMEN VALTION MÄÄRÄYKSIÄ, ETTÄ HEIDÄN PITÄÄ OTTAA KORONA PIKA-TESTI AINA, KUN HE MENEVÄT POLIISI ASEMALLE/LAITOKSELLE TAKAISIN.
Minä sain kuulla toista ja sanoin, että : MEITÄ EI AINAKAAN VOI SYYTTÄÄ JOS KORONA LEVIÄÄ.
Minä ja mieheni ollaan AINOAT KUNNIATTOMAT PASKAT JOTKA OLLAAN NOUDATETTU ANNETTUJA OHJEITA JA NE OLIKIN FB:STEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUKSIA!
KORONA EI OLLUT EDES HEIDÄN MIELESTÄ VAARALLINEN JA KAIKKI ROKOTUKSET SEKÄ MUUT TOIMENPITEET MITÄ KORONA AIKANA ON TEHTY ON OLLEET KUNNIAN LOUKKAUKSIA.- Anonyymi00024
” TÖISSÄ KALTOINKOHDELLUT KOKOAJAN ITSEÄÄN, koska HÄN OLI NOUDATTANUT POLIISINA TYÖNANTAJAN ELI SUOMEN VALTION MÄÄRÄYKSIÄ” Siitä ei kyllä aapeeäijä kovin moni ole joutunut vaikeuksiin, ellei sitten puhutais jostain aivan pimeästä sakista jotka kiristäisi ja kiusaamisi tai ostais toisiaan, mutta eihän meillä täällä Suomessa
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
” TÖISSÄ KALTOINKOHDELLUT KOKOAJAN ITSEÄÄN, koska HÄN OLI NOUDATTANUT POLIISINA TYÖNANTAJAN ELI SUOMEN VALTION MÄÄRÄYKSIÄ” Siitä ei kyllä aapeeäijä kovin moni ole joutunut vaikeuksiin, ellei sitten puhutais jostain aivan pimeästä sakista jotka kiristäisi ja kiusaamisi tai ostais toisiaan, mutta eihän meillä täällä Suomessa
En minä ANONYYMI0008 ole sama nainen, kuin ANONYYMI-AP.
Hänellä on joku oma juttu joka EI LIITY MILLÄÄN TAVALLA MINUN JA MIEHENI ASIAAN.
Meidän suhde on ollut KUNNIAN LOUKKAUS alusta asti vaikka ei me olla edes julkisesti tapailtu ja minä olen sanonut hänelle, että ex-mieheni ja hänen vaimonsa sekä heidän FB kaverit EIVÄT TULE IKINÄ HYVÄKSYMÄÄN MEIDÄN SUHDETTA.
Tuohan on TOTTA, että HE EIVÄT HYVÄKSY MEIDÄN SUHDETTA!
- Anonyymi00013
Höpö höpö. Vaikea myöntää että teidän juttu ei vaan ottanut tulta alleen? Eihän keltään kielletty vastakkaisen sukupuolen tapaamisia ellette ole jotain vanhuksia.
- Anonyymi00031
Olet aivan oikeassa💯
- Anonyymi00014
Joo. Kotona meidät erotti.
-A - Anonyymi00015
Mihinkä se korona yhtä-äkkiä hävisi, siantuntijat?
- Anonyymi00016
Aasintuntijat öyhöttivät.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Aasintuntijat öyhöttivät.
Rupes näyttään vissiin liian pahalta että ois aikaa penkoa vanhoja papereita. Mikä neuvoksi- mm tuulen nssima uusintatarina
- Anonyymi00021
Eihän se korona ole mihinkään hävinnyt. Perussuomalaisten leikkausten ansiosta rokotuksia on vähennetty ja ollaan koronakuolemissakin Euroopan huipulla.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009964714.html - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Rupes näyttään vissiin liian pahalta että ois aikaa penkoa vanhoja papereita. Mikä neuvoksi- mm tuulen nssima uusintatarina
Ihan samana vuonna tuli ensimmäinen selostaja kyselemään silloin olin vielä että mit vit, no siitä vähän ajan päästä en enää niinkään, sitten alkoi olla jo ihan tätä arkista fleksausta jopa porukalla, ei yhtään provosoivaa tietenkään
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Eihän se korona ole mihinkään hävinnyt. Perussuomalaisten leikkausten ansiosta rokotuksia on vähennetty ja ollaan koronakuolemissakin Euroopan huipulla.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009964714.htmlRäkätautia on aina ollut.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Räkätautia on aina ollut.
Koronavirus oli kyllä uusi ilmiö. WHO julisti silloin pandemian alkaneen. Ensimmäiset versiot korona viruksesta olivat ärhköitä ja kuolintapauksia oli paljon. Mutta koska virukselle ei ole suotuista se, että isäntäolento kuolee, niin koronaviruksetkin laimenivat mutaatioiden myötä niin, että vain huonokuntoisimmille se on vaarallinen.
Rokotuksetkaan eivät ole ns. lääke, jossa tietty grammamäärä vaikuttaa tietyllä tavalla. Rokotuksen tehokkuudesta vastaa rokotetun oma elimistö. Se valmistaa vasta-aineitaa rokotuksen sisältämille nujerretuille viruksille, Vasta-aineiden määrä riippuu ihmisen omasta immuniteettivasteesta, eikä se ole samanlainen kaikille.
- Anonyymi00028
Mitä tekemistä koronalla on mihinkään? Edelleen siihen menehtyy ihmisiä. Aika säälittävää rypemistä
- Anonyymi00030
Aika mummoa toi ny!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1376279Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto665192Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143665Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213250Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1042340Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712276Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku01990Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271608- 761098
Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne121008