Etsin ihmisten joukosta, tien päältä, unissakin sinua aina etsin. Kaikkialta. Vilkuilen yksikseni, josko vahingossa ilmestyisit jostain. Iso kysymys on, että missä olet, kun pysyt tiukasti elämäni ulkokehän ulkopuolella.
Olen orpo. Hukassa. Etsin toista puoliskoani, joka on sinkoutunut minusta kuin meteoriitti avaruuteen.
Etsin sinua täältä
22
526
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kadonnut löytää uuden, koska mikään ollut toteen käypää.
- Anonyymi00004
Ei löydä mitään uusia puolikkaita.
- Anonyymi00002
Olen minä täällä. Samalla pallolla minä sinua odotan. Tule, otan sinut vastaan. Syliini, suudelmiini, sydämeeni.
- Anonyymi00003
Sama.
- Anonyymi00005
Otan kun olen siihen valmis. Nyt en vielä ole.
- Anonyymi00006
Tapaan hänet monissa paikoissa, mutta siinä ei ole mitään järkeä. Joka kerta hän teeskentelee, ettei näe minua 🥲
- Anonyymi00008
En katsele. Kirpputorilla jäin katselemaan erästä tummaa pidempää harteikasta isoa miestä. Hän oli tavallinen. Mutta tavallaan komea. En ole kiinnittänyt huomiota ympäristöön pitkään aikaan. Mutta hän liikkui koko ajan läheisyydessäni niin havahduin. Hiukan ehkä heräsin😁horroksestani☺️
- Anonyymi00007
Niin etsin minäkin, joka päivä. Ei vain löydy... 💔
- Anonyymi00012UUSI
Etsitkö kaikista todennäköisimmistä törmäyspaikoista?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Etsitkö kaikista todennäköisimmistä törmäyspaikoista?
En tiedä yhtään missä hän voisi olla, joten tuo ei onnistu.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sitten varmaan kannattaisi harkita soittamista.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sitten varmaan kannattaisi harkita soittamista.
Mites meinasit salaisen numeron saada selville?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mites meinasit salaisen numeron saada selville?
Sitten somessa yksäriä.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oletko katsonut sängyn alta?
- Anonyymi00009
Millainen nainen on kadoksissa?
- Anonyymi00010
Kuka rakas se siellä on ?
- Anonyymi00011
Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan..
- Anonyymi00016UUSI
Paskanmarjat
- Anonyymi00017UUSI
Täällähän minä olen ollut kokoajan.
Joko USKOT MINUA, että ex-mieheni ja hänen vaimonsa sekä muut FB:n käyttäjät jotka ovat kaikki KAVEREITA KESKENÄÄN EIVÄT HYVÄKSY MEIDÄN SUHDETTA.
Minä en ole edes uskaltanut KERTOA, että minun mieheni ei kyllä tykkää tästä, että hänen vaimonsa joutuu aina valehtelemaan sekä KIELTÄMÄÄN OLEVANSA SUHTEESSA MIEHENSÄ KANSSA, koska ei kestänyt edes julkisesti vaihtaa katseita, koska tuo aiheutti PAHENNUSTA FB käyttäjien keskuudessa.- Anonyymi00018UUSI
Tämä on kyllä ikävä ASIA.
- Anonyymi00020UUSI
Jaa Petteri en usko mitä se tänne kirjoittelis.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1404827Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut793492SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt272514SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402203Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä562018Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632003Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851953Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231951Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191418Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään941235