Eiköhän tää ole parasta lopettaa kokonaan.
Tää ei tule ikinä etenemään mihinkään.
Mä en halua loppu elämääni olla yksin. Sua, jos jään odotamaan, niin olen loppu elämäni yksin. Sä et kuitenkaan tule haluamaan tästä mitään todellista.
Miehelle.....
Hei hei.
Ei tästä tän enempää tule.
26
423
Vastaukset
- Anonyymi00002
Taasko? Saat noita kohtauksia päivittäin! 🤣
- Anonyymi00004
Ei ole varmaan häneltä. Itse ainakin rakastan miestä aina ka tahdon hänet. ❤️
- Anonyymi00010
Hienoa että saat jokaisen niistä 100 kaadoistasi pimahtamaan
Seko sinun oikea ilosi onkin mies?😂
Oletko ylpeä sasvutuksestasi? - Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ole varmaan häneltä. Itse ainakin rakastan miestä aina ka tahdon hänet. ❤️
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hienoa että saat jokaisen niistä 100 kaadoistasi pimahtamaan
Seko sinun oikea ilosi onkin mies?😂
Oletko ylpeä sasvutuksestasi?Ohi!
- Anonyymi00003
Mehän ollaan lähennytty paljon.
- Anonyymi00007
Korjaan ollaan etäännytty paljonkin 😏
- Anonyymi00021
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tiedätkö mistä johtuu?
- Anonyymi00023
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei me olla etäännytty kaivattuni kanssa.
- Anonyymi00005
Ei kannata ketään odotella. Jos ihmisellä on kiinnostusta niin silloin ei odoteta ketään tai olla etäällä, vaan koitetaan olla yhteydessä. Yksin ei ole kiva olla, varsinkaan loputtomiin.
Sama täällä myös. Täälläkin on vain nykyään noita hymiö pelleiljöitä, mukamas hauskoja irvailijoita ja todellisesta elämästä eksyneitä kohtaloitakin. Itse jätän tämän myös kun ei tänne oo mitään kerrottavaa tai asiaa enää. Kyllä joku ottaa rakkauden tunteeni ja kaikki siltä väliltä olevat tunteet vastaan. Toivon sitä samaa myös sinulle
tuntematon! ☀️
Rakkauden kevättä ja kesää toivoen 🌼- Anonyymi00013
Miksi et sano kaivatullesi että rakastat?
- Anonyymi00019
Oletko kertonut tunteistasi hänelle ennen kuin luovutat?
- Anonyymi00008
Jos kaksi ihmistä rakastaa toisiaan, ei saa koskaan luovuttaa yrittämättä.
- Anonyymi00009
Kyllä mä kerron vielä tunteeni
- Anonyymi00011
huulirasvaa n aamaan tuubista noniin hyvin huvitan tyttösiä
- Anonyymi00014
eikö jo riittävästi huvita koko huvittavuusoperaationi ytöille jotta ei masenna
- Anonyymi00017
Miksi luovutat, vaikka ollaan lähennytty ja kaikki on alussa?
- Anonyymi00020
Rakastan kaivattuani tosi paljon ja hän varmasti tietää sen
- Anonyymi00022
Hei hei.
- Anonyymi00024
Kenelle tämä viesti on? Nämä tunnisteettomat viestit on ikäviä, kun moni luulee tätä itselleen tarkoitetuksi.
- Anonyymi00025
No älä sille miehelle suoraan kerro. Kerro täällä mitä haluat.
Hei, Hei! - Anonyymi00026
Miksi ajattelet, että hän ei haluaisi mitään todellista? Oletko itse tehnyt mitään suhteenne edistämiseksi?
- Anonyymi00027UUSI
Itseppähän pelleilit syytä itseäsi tyhmä et sä osaa olla kenenkään kansa
- Anonyymi00028UUSI
Älä luule, että omasi olisi tätä kirjoittanut
- Anonyymi00029UUSI
Et tule koskaan pääsemään asiasta yli, ellet ota puheeksi sitä kohteesi kanssa
- Anonyymi00030UUSI
shit happens jne 🤣
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site405787Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2165323Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers444476Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464302SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun514078Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813766SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt853680Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään463131Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062450SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het482396