Ikäväntäyteisiä ajatuksia, tarve halata ❤️
Lämpöisiä kauniita
19
337
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tule halaamaan. Voidaan olla siinä toistemme syleilyssä niin pitkään kuin tarvitsee..
Mieheltä❤️Naiselle- Anonyymi00003
Naiselle kirjoitin🫂💘
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Naiselle kirjoitin🫂💘
Kirjoittele ihan rauhassa. Minä kirjoitin naiselle kuten selvästi ilmoitin.
- Anonyymi00008
Halataan mies pian, ikävä sinun syleilyyn.❤️❤️
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Halataan mies pian, ikävä sinun syleilyyn.❤️❤️
Sitä olen odottanut! 🫂❤️
- Anonyymi00002
Sinulle myös mies ❤️❤️❤️
- Anonyymi00004
Oletko halannut?
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oletko halannut?
Olen halannut. ❤️
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen halannut. ❤️
Kerran vai enemmän?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kerran vai enemmän?
Ehkä 3 -5 krt. Rakas on hän mies ❤️. k.
- Anonyymi00006
Onhan sulla halailukaveri.
- Anonyymi00010
Juu on niitä onneksi montakin, mutta yhtä puuttuu.
- Anonyymi00007
Juu muista halata, oikein kunnolla rutistaa
- Anonyymi00009
Elä tuu kimppuun
- Anonyymi00011
Justiin niin elä käy kimppuun
- Anonyymi00014
Justiina käy kimppuun ?
- Anonyymi00017
joko rupesi alempaan taas halu "viedä". tunsin nyrkillä päähän ja naiseen ja mieheen 😂joka kerrasta...
- Anonyymi00018
jos sen naisen henki on kallis, täytä sitä muilla. täältä hakataan vaan takaisin. ei siinä ole mitään mitä tänne halutaan.... Joillekin kelpaa, ei tänne.... eikä anneta mitään 😂
- Anonyymi00020
Mikä voisi huvituttaa niin jotkin vanhat tietokonepelitkin, on trendikäsgytä nyt nuo, kuin joku Space Invaders -pelikin avaruuden hyökkääjät
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735871KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754750Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881532Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281306seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081254Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211