Yhtäkkiä kaikki kadonnut. Ei pikkulintuja ei puluja ei hakkaraisia? Ei nyt niin kylmä ole että ne olisi metsään paenneet pakkasia.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Mamut ja MYRKYN-Vihreät on -SYÖNEET- pikkulinnut !
- Juu Ja - Jälkkäriksi ne on Ottaneet - NAURU-LOKIN - LÖRÄYKSIÄ - !- Anonyymi00003
Pori on kyllä myrkyttäjien mekka. Voisi helposti uskoa.
- Anonyymi00002
Hakkaraisen tepillä menee kuulemma ihan hyvin hondurasilaisen eukkonsa kanssa pakkasista huolimatta.
- Anonyymi00004
Ooohhohoho persu Hakkarainen ja sen perussuomalainen hondurasilainen muijja.
- Anonyymi00005
Eikös ne ole jo menneen talven lumia.
- Anonyymi00006
Aloittaja kaipasi hakkaraista kovin.
- Anonyymi00007
Kukaan ei uskalla niitä ruokkia rottapelkoisten vuoksi. Joutuu vielä satakunnan kansaan ja someen haukuttavaksi.
- Anonyymi00008
Vielä viikko pari sitten niitä vielä oli, nyt enää. Ruokkikaa vaan, nälkä niilläkin on. Voi niitä ruokkia niin ettei rotilla ole pääsyä niiden eväisiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092259Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1661494Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 60975
- 57961
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72851- 93807
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741- 51738