Paskafetissi

Anonyymi-ap

Tykkäsin olla ulkohuussissa paskapöntön vieressä alhaalla katselemassa ja haistelemassa kun leirillä olevat jätkät ovat paskalla. Olisin huoltohenkilökuntaa, joka huolehtii myös paskapöntön tyhjentämisestä. Huussin reikä olisi n. kahden metrin korkeudella eli siellä huoltotilassa voisi hyvin seisoa ja näkisi paskantavat perseet läheltä. Välillä aina käytetty tuore paskapaperi lentäisi naamalle, jos kyykistyisi alemmas. Paskaa voisi sitten haistella siitä paperista.

36

1476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Oletapa melkoisen sairas. Suorastaan pökiö.

      • Anonyymi00009

        Niinpä sinähän se porsaana olet kaikki tietävä.


    • Anonyymi00002

      Tämä on kyllä varsin kiinnostavaa. Itse toivoisin naisten käyttämään ulkohuussiin samanlaista pääsyä.

    • Anonyymi00003

      Aika kiimasta ois olla siellä katselemassa ja nuuhkimassa paskalla olijoita,

    • Anonyymi00004

      Tää on jo oikeesti aika hämärää...

    • Anonyymi00011

      kerran olin katselamassa lihavan neidon paskantamista tupakka suussa kun muija pieraisi jumalauta mikä sininen leimahdus

    • Anonyymi00015

      En jaksa kaivaa mutta joskus täällä oli pervo joka kertoi tirkistelleensä naisten puuhuusien alusille ja katsoneensa peilillä huusin reiän kautta seinän takana olevalla reijällä istuvaa paskantavaa naista;D D D

    • Anonyymi00016

      Ois todella kiimasta nuuhkia pieruja, joita jätkät päästävät paskalla ollessaan.

    • Anonyymi00017

      Tosi kiimasta!

    • Anonyymi00018

      Paskahuussissa voi olla kaksi reikää niin vois olla siinä keskellä, nuuhkimassa pierut kun jätkät paskantaa. Ja käytetyt paskapaperit molemmilta naamalle.

    • Anonyymi00021

      Todella kiimasta ois olla siellä paskanhajussa. Ainoa reikä josta tuuletaan on se mistä paskannetaan. Ja kun jätkä paskantaa, niin ei ilma vaihdu. Melkoinen paskanhaju. Ja paskapapereita lentää naamalle.

    • Anonyymi00022

      Ois todella huumaava tuo paskanhaju. Leirillä olis paljon jätkiä ja ruokailun jälkeen ois jono paskalle, vain kaksi reikää käytössä. Paskantavat vaihtuisivat mutta haju pysyisi ja voimistuisi.

    • Anonyymi00023

      Joo, perse aina vain vaihtuisi ja kunnon pieruja pärähtelisi

    • Anonyymi00024

      Olis kyllä hieno näky iso ja tuore paskaläjä siellä pöntössä, läjän välissä näkyvillä paskapaperia, joihin pyyhitty perseet

    • Anonyymi00025

      Mikäs sen kiihottavampaa kuin iso tuore ja lemuava paskakasa, jossa on välissä paskapaperia, johon on pyyhitty perseet.

    • Anonyymi00026

      Käytetty paskapaperi on kiimasta

    • Anonyymi00027

      Kunnon paskapyramidi, tuoreesta lemuavasta paskasta, ois ihana näky

      • Anonyymi00028

        Tuore paskaläjä, jossa ympärillä paskapaperia, joihin pyyhitty perseet, vau!


    • Anonyymi00029

      Aika kiimainen juttu

    • Anonyymi00030

      Tykkäisin saada paskapapereita naamalle, joihin jäbä on pyyhkinyt perseensä

    • Anonyymi00031

      Hernesoppapäivänä olin innolla reiällä odottamassa. Voi sitä tuoksua ja imelääpierun hajua

      • Anonyymi00032

        Joo ja jos ei ilma kierrä muuten kuin huussin paskareiän kautta ja siinä tiellä paskantavan jätkän perse. Hernekeitto pierettää ja siellä alhaalla on sankka pierun haju.


    • Anonyymi00033

      Uuh ihana paskan haju

    • Anonyymi00034

      Tosi kiimainen ajatus

    • Anonyymi00035

      Kun pääsisin tuollaiseen paskahuussiin haistelemaan

    • Anonyymi00036

      Käykö krapula liejut naamalle?

    • Anonyymi00037

      Kiimasta olis saada kunnon paskaläjä naamalle, ja paskapaperia myös

    • Anonyymi00038

      Käytetty paskapaperi kiihottaa

    • Anonyymi00039

      Uimarannalla tullut joskus ripulit veteen ja katsellut kun toiset uimarit ui siinä.

      • Anonyymi00041

        Ois kiimasta uida alla kun paskaa tippuu ylhäältä. Paskahuussi yläpuolella


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Ois kiimasta uida alla kun paskaa tippuu ylhäältä. Paskahuussi yläpuolella

        Paskahuussi jossa aukko suoraan veteen ois kiimainen. Vois uida siellä paskassa ja kusessa


    • Anonyymi00040

      Välillä tulee kuin lehmällä pelkkää liejua ja kauhee haju. Haluuko joku nuolla?

      • Anonyymi00042

        Panna voisin syvälle paskaiseen reikään.


      • Anonyymi00044

        kiinnostaa!


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe