Olit hetken aikaa siinä

Anonyymi-ap

Juteltiin. Olisin halunnut sen hetken jatkuvan ikuisesti, mutta aika syöksyi ohi. Miten voikaan jonkun kanssa tuntua niin helpolta ja hyvältä? Turvalliselta.

30

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Olet ihana!❤️

• Anonyymi00013
        UUSI

Kenelle?

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kenelle?

t. ❤️

• Anonyymi00002
      UUSI

olen aika paljon mietinyt että minkälainen olisi tytöillekin joku hauska tekoäly-botti.

huviavaa vähän nuo WRC-rallitkin kun asutot kuolevat ja loukkaantuban yleensä pahastikin.

• Anonyymi00005
        UUSI

Autisti

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Autisti

Juu neon viisaita eikös meillä kaikilla sitä jonkin verran.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Autisti

Kryptistä kirjoitusta.Siitä mistä ollaan puhuttu.

• Anonyymi00004
      UUSI

usta tuntui siltä ja mietin että varmaan monella muullakin tuntuu sun kanssa siltä. Mutta aistin että aidosti pidät minusta. Niin monta kertaa olen ajatellut jostain asiasta, että voisin tai haluaisin kertoa sen sinulle, mutta en ole varma kertoisinko sen toiselle. Olen aina tiennyt vetovoiman olemassaolon.

• Anonyymi00006
        UUSI

Minä alan vasta ymmärtää vetovoiman valtavuutta. Tämä on molemminpuolista.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minä alan vasta ymmärtää vetovoiman valtavuutta. Tämä on molemminpuolista.

Olisipa niin. Ei olla tänään tai eilen juteltu.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Olisipa niin. Ei olla tänään tai eilen juteltu.

Tällä viikolla? Puhuitte?

Sivusta

• Anonyymi00007
      UUSI

Sekin tuntuu hyvältä että tiedät mitä ajattelen. Paljon muutakin tiedät. Ja tunnet ja koet asioita, joita haluaisit jakaa. Oon kyllä sulle jos haluat. Pitää mennä nyt. Ja ehkä olet hän.

• Anonyymi00008
        UUSI

On helppo aistia mietteitäsi, koska tapamme kokea ja nähdä maailmaa ovat samankaltaiset. Tästähän olemme joskus puhuneetkin. Toisaalta samankaltaisuus tekee minut hämmentyneeksi ja ujoksi. Miten joku voi tuntua noin tutulta?

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

On helppo aistia mietteitäsi, koska tapamme kokea ja nähdä maailmaa ovat samankaltaiset. Tästähän olemme joskus puhuneetkin. Toisaalta samankaltaisuus tekee minut hämmentyneeksi ja ujoksi. Miten joku voi tuntua noin tutulta?

Miehelle vastaisin, koska ollaan kaksi, jotka kuuluu toisilleen ja ovat löytäneet vihdoin toisensa. ❤️

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei olla siitä puhuttu, mutta on se totta.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

voit olla vaikka joku trolli, mutta koen että se on jotenkin noin mitä kirjoitat.
        en ole epävarma siitä miten sinut koen. eli siis hänet 💘 se tosiaan on ainutlaatuista ja arvokasta. ❤️ Paljon tekemistä tänään, eli pois tästä nyt ->

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

vastaa mulle vielä jotain sitten kun ehdit…

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

vastaa mulle vielä jotain sitten kun ehdit…

Et ole tietääkseni kysynyt mitään.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ei olla siitä puhuttu, mutta on se totta.

Ei mekään, mutta vahva ehkä... 🤔 Sivusta

• Anonyymi00010
      UUSI

Samoin ❤️❤️❤️

• Anonyymi00012
      UUSI

minulle jäi sama tunne sinusta. Ne meidän muutaman pienet hetket on arjen yläpuolella ja ehkä siksi tuntuu niin erilaiselta, merkitykselliseltä, hyvältä, helpolta ja turvalliselta :)

• Anonyymi00017
        UUSI

Samoin olet jotain mitä tarvitsen mutta en voi saada.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Miksi et voi saada?

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Miksi et voi saada?

No kun sais häneen näin aluksi luotua edes kaveruus suhteen olisin otettu.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mistä tiedät tarvitsevasi häntä jos et tunne häntä hyvin?

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No kamuja voidaan olla mutta miten sekään onnistuu kun niin harvoin nähdään? Ja kukaan ulkopuolinen ei uskois että oltais vain kamuja jos viihdyttäis enemmän toistemme seurassa, ja juorut alkais liikkua. Ja se haittaisi ainakin minua.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Näin olet antanut ymmärtää (ja minä en ole ymmärtänyt antaa.. mielestäsi).

• Anonyymi00033
        UUSI

• Anonyymi00029
      UUSI

" Aika syöksyi ohi " . Onko onnettomampaa leperrystä taas kuultu

• Anonyymi00031
      UUSI

hiiöorasvaa laittaa vahingossakin silmiin, hyvä ira jooh en suosita.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      211
      5302
    2. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      35
      4838
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      50
      4064
    4. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      26
      4029
    5. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      31
      3776
    6. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3746
    7. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      72
      3651
    8. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      35
      2912
    9. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2420
    10. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2366
    Aihe