J-miehelle naiselta 😚
Miksi pelkäät ettet riitä mulle?
36
1123
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ollut sulle tuo toinen aloitus.
- Anonyymi00002
Kelle se oli
Kannattaisi hiukan tarkentaa eikä kirjottaa kuin pikaviesti palveluun näitä 3 sanan roska aloituituksia? - Anonyymi00003
Aloitus oli täysin erillinen toisesta aloituksesta.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aloitus oli täysin erillinen toisesta aloituksesta.
Samaa asiaa. Voi ihan hyvin jatkaa ketjuun jossa tästä samasta jauhettiin jo.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oliko sulla jotain muuta asiaa?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Samanlaisia kaikki ketjut, voi laittaa mihin haluaa.
- Anonyymi00028
Uskon asioita minusta, mennyt jättää aina jäljen hyvässä tai huonossa. Jos vähänkin epäilee itseään ja omaa kykyä suhteeseen voi se olla syy sille, ettei oma usko riitä kantamaan yhdessä oloon? Miten toinen saisi toisen vakuuttumaan uskosta? Se vaatii hyvä henkistä keskustelua, joka helpottaa ymmärtämään toista laajemmin?
- Anonyymi00007
😞🤏
- Anonyymi00010
Lähden nyt pilkille.
- Anonyymi00015
Niin voi sen noinkin ilmaista,meekkö karvalammelle.
- Anonyymi00011
Riitä miten?♑
- Anonyymi00012
Pelkään söpöyttäsi; sulaisin jos olisit sylissäni, en saisi sanaa suustani.Sulla on e-Voima.
- Anonyymi00013
I`m not your league. Olet kaunein ainakin minun silmissä ja minä neandertalilainen luolamies. Tältä minusta tuntuu jos vähä liioittelen.
- Anonyymi00025
Neandertalilainen luolamies 😘
- Anonyymi00014
En minä tuollaista pelkää.
- Anonyymi00026
Uskallatkos koskea :) Sivusta
- Anonyymi00016
En kyl usko että hän pelkää tuommoista vaik hänen sydän aina niin kovaa hakkaa kun pääni hänen rinnalleen painan. Aika tasavertaisia ollaan vaikkakin hyvin eri asioissa. Täytyy vähän jutustella taas kasvotusten näistä palstan kirjoitteluista niin kuin usein muutenkin
- Anonyymi00017
Nämä palstaäijän jiijargoniin vuosiksi junnaamaan jääneet takertujat seuraa jäbän yksinpuhelua, mutta ei enää ota takkiin kommentoimalla, mielenkiintoista…
- Anonyymi00018
tuo on hui pelottavaa naisten alppihiihto, joku kaatuu ja no on sellaiset pehmusteaisat mihin voi törmäillä
- Anonyymi00019
Etkö ikinä väsy trollaamaan tuota J kirjainta? Olen olosuhteiden pakosta seuraillut tätä palstaa monia vuosia ja koko tuon ajan j kirjain on esillä. Toinen on a kirjain. Voisitko please lopettaa, että jiit ja aat pääsevät poistumaan palstalta. Tai ainakin minä pääsen poistumaan. 🙏🙏🙏
Nainen sivusta.- Anonyymi00021
Muita kirjaimia käytetään enää vähemmän, eiköhän nuo raasut väsy pian jiihin ja aahankin. On siinä aikuisilla miehillä leikin aihe. Minäkään en tykkää.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Muita kirjaimia käytetään enää vähemmän, eiköhän nuo raasut väsy pian jiihin ja aahankin. On siinä aikuisilla miehillä leikin aihe. Minäkään en tykkää.
Jiiihaaa!
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Jiiihaaa!
Aina voi vaihtaa nimensä j:llä alkavaksi, niin pääsee tuosta tyypillisesti suomalaisesta kateudesta.
- Anonyymi00034
Anonyymi00023 kirjoitti:
Aina voi vaihtaa nimensä j:llä alkavaksi, niin pääsee tuosta tyypillisesti suomalaisesta kateudesta.
Mistää kateudesta oo kysymys, joku 150cm pikku mitään sanomattoman näkönen mies. Siitäkö kateellinen, jo on miehistä pula!
- Anonyymi00038
Tuo on ihan sairasta miten joku j kirjaimella kirjoittaa, aika kyvytön nainen jos riippuu jossain ukossa. eikä pääse irti.
- Anonyymi00029
Ei jöpötä enää.
- Anonyymi00030
On muitakin ratkaisuja. Tiedät sen.
- Anonyymi00031
Olet ymmärtänyt ihan väärin, sinä et riitä minulle.
- Anonyymi00032
En ole ymmärtänyt väärin. Tuon olen huomannut jo aikoja sitten.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
En ole ymmärtänyt väärin. Tuon olen huomannut jo aikoja sitten.
No mitäs riiput vielä, miten et tajunnut muuta sulta hakenut kuin peti hommia. rakkautta luulit saavasi...
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
No mitäs riiput vielä, miten et tajunnut muuta sulta hakenut kuin peti hommia. rakkautta luulit saavasi...
olen tiennyt alusta asti että vain p..lu sinulla oli mielessä. Pelimiehet osaa puhua itsensä naisen jalkojen väliin, mutta minä en ollutkaan niin tyhmä kuin luulit ja housut pysyi jalassa!
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
olen tiennyt alusta asti että vain p..lu sinulla oli mielessä. Pelimiehet osaa puhua itsensä naisen jalkojen väliin, mutta minä en ollutkaan niin tyhmä kuin luulit ja housut pysyi jalassa!
Käytä hametta, niin helpompi riisua se.
- Anonyymi00035
mun elämä ei ole siinä missä haluan sen olevan en voi ottaa rennosti nyt. asioita pitää tapahtua muuten menee vielä vaikeammaksi. oleminen siis. sen takia rakkaujutut saa odottaa mua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998