Haluan tietää onko se hän ketä kaipaan eli A?
No sano kuka se psyko on!
20
227
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Turha heittää muiden alkukirjaimia tänne.
- Anonyymi00007UUSI
No turha sitten täällä ketään syytelläkään. Sano suoraan sille jos on sanottavaa. Aloittaja
- Anonyymi00002UUSI
Olet muuten itekki valehteleva psyko jos et voi tunnisteita syytöksiin laittaa. Aloittaja
- Anonyymi00013UUSI
Sinuna ein vielä puhuisi että aloituksesta voi ketään tunnistaa
On vain A kirjain . Se ei riitä
Joten kerroppa enenpi
- Anonyymi00003UUSI
Keskity omaan elämääs äläkä keksi juttuja.
- Anonyymi00005UUSI
Minähän se tässä en ole keksinyt. Aloittaja
- Anonyymi00004UUSI
Ei se mikään A ole ellei käytä toista nimeään. Onko Kikkaillut taas jotain vai?
- Anonyymi00006UUSI
Ettet itse olisi kohdellut huonosti?
- Anonyymi00008UUSI
Siltä kimulilta kyllä onnaa tehdä vaikka mitä profileeita ja julkasuja. Suurin osa pelkkää kuraa ja feikkiä. Elää sellaisessa oudossa kuplassa itsensä kanssa.
- Anonyymi00009UUSI
Onko A mies vai nainen tässä tapauksessa
Ja kuka sinä olet Ap ?- Anonyymi00011UUSI
Mies. H olen.
- Anonyymi00012UUSI
Siis A on mies ja minä H olen nainen.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Siis A on mies ja minä H olen nainen.
Kiitos
Hyvä että selvensit
Muankin
A naista
ainakin yks mies kovin mielellään haukkuisi psykoksi.
Sivusta
- Anonyymi00010UUSI
Hampshiren winchesteri.
- Anonyymi00014UUSI
😂😂😂😂😂😂😂😂distinguished gentleman🤣 tulee mieleen taas vaikka ja mitä
- Anonyymi00015UUSI
"Ei tippa tapa", ellei sitte poli-isin ämpäriin huku. -sivu
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä en polliissshin kanssa tee yritys toimintaa niiku eräät. Jos tuntuu että poliisi setällä on asiaa niin tule ihmeessä antamaan tiedoksi paperisena. Jos et niin pidä turpas kiinni. Mua ei poliisit uhkaile.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Eikä ole mitää poliisi ISIÄ vaikka sellasta sönkkäät. Ja kelle sä YLEENSÄ LÄSSYTÄT TÄÄLLÄ HÄ!
- Anonyymi00017UUSI
Että jos on vasikka tiedossa niin sinähän se väärintekijä olet. Tosin en tiedä mistä. Mutta outoa syytellä täällä. Haju jää ja se haisee niillekkin kenelle se ei kuulu. Muista nuija se
- Anonyymi00020UUSI
Korpin kotkoa näkynä viä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2095295SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site354338SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun494057Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers263839Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto313776Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813746SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt673633Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään352912Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062420SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412366