Kaikki muu menee, mut sellanen meteli on sietämätöntä.
Et kai sä mitään hevimusiikkia kuuntele?
33
389
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oisko kynnyskysymys? Voin kuunnella kuulokkeilla.
Nainen.- Anonyymi00003
Altistuisit silti sille...
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Altistuisit silti sille...
Pidätkö demonisena?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pidätkö demonisena?
Voi olla. Musiikilla on vaikutuksia.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sanat merkkaa. Loppujen lopuksi ne on aika kevyttä ilmaisultaan tai kantaaottavvaa.. Saatananpalvontagenret jne on erikseen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sanat merkkaa. Loppujen lopuksi ne on aika kevyttä ilmaisultaan tai kantaaottavvaa.. Saatananpalvontagenret jne on erikseen.
Sitä paitsi luulen tietäväni aika 100% kaivattuni kannan hiiv-musiikkiin, jos ei ole feikannut tai muuttanut mieltään.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei ne pelkät sanat. Se energia mikä siitä välittyy tai sellanen demonisen eläimellinen huuto pimeästä metsästä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei ne pelkät sanat. Se energia mikä siitä välittyy tai sellanen demonisen eläimellinen huuto pimeästä metsästä.
Ei sitä tarvitse pelätä. Oikeasti.
- Anonyymi00023
Anonyymi00007 kirjoitti:
Usein positiivisia, voi alkaa käyttäytymymään villisti.
- Anonyymi00002
Kuuntelempas
Kaikein kovinta örinää tietysti
Mistä arvasit kun tuon ...😂
Mutta en mitään ruotsiksi
Inhoan ruotsin kieltä .
Kuulostaa yhtä homolle
Jos miehellä on semmonen epämiehekäs 🦜piipittys ääni niiku se oli vetänyt
Kaikki heliumpallot tyhjiin..
Semonnein ikuinen kuoropoika.🤦🏻♀️
Toivon että miehellä on miehekäs matala ja kuuluva ääni ❤️
Tai kuuntelen klassista tai poppia jonka sanoja on ajateltukin jotenkin ...
Naiselta sivusta.- Anonyymi00026
Koetko naisia esittävä setämies, että nämä emojiet tekee roolistasi naisena jotenkin uskottavamman? No jos nuorisolaiset lukee tästä skeidaa, niin ehkäpä sitten jännää on jee jne
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Koetko naisia esittävä setämies, että nämä emojiet tekee roolistasi naisena jotenkin uskottavamman? No jos nuorisolaiset lukee tästä skeidaa, niin ehkäpä sitten jännää on jee jne
Tästä kommentista on vielä toistaiseksi netin toripulu huono ottaa itteensä noin niinku isommassa mittakaavassa. Lisäys
- Anonyymi00004
🎩
👹
👘🎸
👖 - Anonyymi00005
Hevi on oikeestaan ainoa mitä kuuntelen
- Anonyymi00008
Satanisti heviä kuuntelen.
- Anonyymi00032
Se on hyvä huonona päivänä kuunnella.Oikein näkee kun veri roiskuu ja aivonpalasia satelee ,aah miten nautinnollista.
- Anonyymi00010
Niin vähän epäilinkin. Sillä olis todennäköisesti huono vaikutus minuunkin.
- Anonyymi00014
🤟🧔♀️🤙
- Anonyymi00016
Kuuntelen sitäkin... minne on mosh emojii karonnu😒 ei o reiluu
- Anonyymi00017
Jaa mää nii vai vai https://youtu.be/yHQwmbDksco?si=K6EPgThnXAgdREx6
- Anonyymi00018
En tykkää raskaasta hevistä, mutta esim. Metallica on hyvä.
- Anonyymi00022
just näin. sivusta
- Anonyymi00019
Hevi on 🤟
- Anonyymi00020
Suomipopin fanittaminen olis kyllä aika iso turn off.
naiselta - Anonyymi00021
Kuuntelen itse asiassa. Itse taas en siedä teknojumputusta/konemusiikkia enkä humppaa/iskelmiä.
- Anonyymi00024
Metallia ja konemusiikkia. /Nainen50+
- Anonyymi00025
- Anonyymi00028
Refuse, resist Sepultura 4-evöö
- Anonyymi00029
Ei ehkä kannattaisi luokittaa jotainkin yhtyeitä johonkin kategoriaan vaikka joku esim. Judas Priest, luokitetaan monesti raskasta metallia mutta vaikka joku appale Desert Plains.
- Anonyymi00030
Suomen suosituin Heavy-Rock yhtye: Jari Sillinpää ja Komppania.
- Anonyymi00031
Metallimusiikin kuuntelijat ovat älykkäimpiä, mukavimpia ja yhteisöllisimpiä. Tango- ja iskelmäväki vetää turpaan omia ja vieraita.
Jos musan perusteella haluat valita niin siinä vaihtoehtojen ääripäät. Poimi itsellesi sopivin. - Anonyymi00033
Kyllä kuuntelen, niin että koko talo tärisee ja ikkunat helisee.☺️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392