Voin ihan rehellisesti myöntää

Anonyymi-ap

Etten ole vieläkään, Sonja, päässyt yli sinusta. Et arvaa kuinka raskasta on elämäni jossa esitän vaimolle onnellista. Ja salaa vain haaveilen sinusta. . Kumpa tuntisit samoin. Tahtoisin edetä kanssasi.. oikea rakkauteni.. voitko antaa janoiselle toivoa?

30

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sonja L. ainakin nuorempana muistutti ulkoiselta olemukseltaan sitä Aku Ankasta tuttua Helunaa. Sellainen isoluinen ja ihan perseest koko akka muutenki.

• Anonyymi00003

Älä hauku naisia noin. Minun Sonja, jota ajattelen, on kaunein nainen päällä maan. En koskaan pääse rakkaudestani häneen. Usein katselen hänen kuvaansa., voi kumpa saisin hänet taas..

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Älä hauku naisia noin. Minun Sonja, jota ajattelen, on kaunein nainen päällä maan. En koskaan pääse rakkaudestani häneen. Usein katselen hänen kuvaansa., voi kumpa saisin hänet taas..

Milloin olitte yhdessä?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Sulla on kuule ongelma se että oot takastunut omiin tunteisiisi ja laiminlyöt vaimoasi siitä syystä.

Niin että Sonja, jos näät tämän hyypiön: juokse.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sulla on kuule ongelma se että oot takastunut omiin tunteisiisi ja laiminlyöt vaimoasi siitä syystä.

Niin että Sonja, jos näät tämän hyypiön: juokse.

En ole hyypiö! Minulla on laaja sosiaalinen verkosto ja olen tunnettu ihminen. Tosi hyvä mies vaikka itse sanonkin

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En ole hyypiö! Minulla on laaja sosiaalinen verkosto ja olen tunnettu ihminen. Tosi hyvä mies vaikka itse sanonkin

Omasta mielestä taivaanlahja naisille! 😂 -sivusta

• Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Juu, ja varmaan äitisikin on sitä mieltä.

• Anonyymi00002

Voi ihana Samir, kun otit yhteyttä. Allah vastasi kutsuuni. Olen ollut itä-helsinkiläisessä moskeijassa retriitillä. Kaikki halukkaat muslimit on saanu p*nna mua glory holessa. Minulle luvattiin rukoilla, että saisin sinut takaisin ja, että kun annan islaminuskoisille miehille hyvää niin saan hyvää takaisin ja nyt kaikkiin rukouksiin on vastattu kun otit ihana Samir yhteyttä. Rakastan sua loputtomasti.

Rakkaudella Sonja!

• Anonyymi00004

Todella ankeaa tuollaista. Minun sonjani on suomalaisen miehen kanssa.. ootko sonjani onneton, ihan kuten minäkin?
        Mies pohjoisesta..

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Todella ankeaa tuollaista. Minun sonjani on suomalaisen miehen kanssa.. ootko sonjani onneton, ihan kuten minäkin?
        Mies pohjoisesta..

Olet todellakin onneton tyyppi.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Olet todellakin onneton tyyppi.

No todellakin olen! Tuntuu että olen jumissa, eikä ole poispääsy. Vain jos saan Hänet, niin voin olla onnellinen!

• Anonyymi00018

En ole narkomaani. Olen hyvin pidetty henkilö kaikkien keskuudessa enkä mikään luuseri.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En ole narkomaani. Olen hyvin pidetty henkilö kaikkien keskuudessa enkä mikään luuseri.

Tota et kyllä usko itsekkään 😁

• Anonyymi00024
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei pellet sirkuksessa siksi ole, että niistä ei pidetä...

• Anonyymi00005

Kieltämättä kun mietin Sonjaa niin pallini tuntuvat räjähtävän.. voi kun tahtoisin nuolla sonjan persreikää.. kuten silloin joskus vuosia sitten.
      Hitto kun näin illalla pistää panettamaan.. sori siitä.. en meinaa mahtaa itselleni mitään..

• Anonyymi00009

Oho olet mies selvästi syvästi rakastunut. Olisi kuitenkin hyvä erota ensin vaimosi kanssa ennen suhteeseen loikkaamista.. sitten voisit olla Sonjan kanssa ikuisesti. 🧡

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Oho olet mies selvästi syvästi rakastunut. Olisi kuitenkin hyvä erota ensin vaimosi kanssa ennen suhteeseen loikkaamista.. sitten voisit olla Sonjan kanssa ikuisesti. 🧡

Niin kai sitten.. mutta pelottaa että jos Sonja ei enää rakastakaan minua enää kuten minä häntä! Jäisin puille paljaille!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niin kai sitten.. mutta pelottaa että jos Sonja ei enää rakastakaan minua enää kuten minä häntä! Jäisin puille paljaille!

Pakko sanoa että kuulostat vähän munattomalta mieheltä.. kunniallista olisi erota ensin. -sivusta

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Et "rakasta" Sonjaa riittävästi, jos et ole mihinkään riskiin valmis.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Pakko sanoa että kuulostat vähän munattomalta mieheltä.. kunniallista olisi erota ensin. -sivusta

Munien puute on luule pientä jos ullakolta puuttuu noinkin paljon.

• Anonyymi00016

Sonja vaikuttaa ällöttävältä naiselta. 🤣

• Anonyymi00025

Hän on mun ensirakkaus!

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Hän on mun ensirakkaus!

Ja?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ja?

Tuleva vaimoni!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tuleva vaimoni!

Ja?

• Anonyymi00029

Up

• Anonyymi00031

Sonja!! Kuuletko ikäväni??!

• Anonyymi00032

Voi sonjaaa kuuletko mun karkahduksen? Itken vuoksesi!

• Anonyymi00033

Sonjaaaa vastaa!!!

• Anonyymi00034
      UUSI

Sonja vastaa!!!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      105
      6121
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      60
      5091
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      58
      4217
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      96
      3809
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      10
      3576
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      114
      3120
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2523
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2459
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      63
      2206
    10. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      22
      1551
    Aihe