Ei ne tunteet mihinkää oo hävinnyt, en vaan halua muistaa niitä julmia sanoi joita palstalla mulle kirjoitit. Parempi olisin kuin puhuttelisin sitä Milokkia tai keltä ikinä oot julman narratiivis kuullutkaan, mut mä en enää jaksa selvittää asioita, tuntuu et sekoon
Olen itkenyt koko yön
22
294
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sori kaikesta luulin että pystyisin platoniseen suhteeseen mutta tunnen itteni ja tiedän että ei se toimisi. Olet upea nainen jollekin toiselle.
- Anonyymi00002UUSI
Lokki pskoo eli sinä loukkaat jotain henkilöä täällä taas.Sinä et tuu ikinä saamaan sitä paikkaa sille muulinnaama naiselle!
- Anonyymi00003UUSI
No nyt on huonosti asiat jos joku itkee koko yön anonyymien PALSTAkirjoittelujen vuoksi :( Toivottavasti viesti oli vain läpällä kirjoitettu
- Anonyymi00005UUSI
Kannattaiskohan sinun omia toti lumia tanona markkinoiva ja tarkemmin mokelluksesi suuresta vaikutuksesta fantasioiva palstaäijä antaa näiden avausten muhia rauhassa ennen kun rupeat kettuuntuneena alustamaan kun ketään ei kiinnosta. Loppuun pieni runontynkä ivaamaan tätä yhyy itkettää- narratiiviasi uli uli lumi suli pieni puro tuli
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kannattaiskohan sinun omia toti lumia tanona markkinoiva ja tarkemmin mokelluksesi suuresta vaikutuksesta fantasioiva palstaäijä antaa näiden avausten muhia rauhassa ennen kun rupeat kettuuntuneena alustamaan kun ketään ei kiinnosta. Loppuun pieni runontynkä ivaamaan tätä yhyy itkettää- narratiiviasi uli uli lumi suli pieni puro tuli
Noin minäkin äänestin omaa kommenttia, kuten tuo katkera tuon aloittajaäijän kommenttia ja yleensä omaa kommenttia. Nyt ollaan nääs tasoissa tämän informaatiosodan osalta kivasti
- Anonyymi00004UUSI
En ole rakas sinulle julmasti.
- Anonyymi00006UUSI
Onkohan sinulla PARAFILIA?
Mieheni sanoi minulle viimeksi, kun tavattiin hänen kanssa, että : Voisit lukea mielenterveystalon sivustoa myös.
Minä olen sentään tyytynyt tähän meidän DEMISEKSUAALISEEN suhteeseen ja mieheni ei ilmeisesti ole niin kauhean tyytyväinen tähän suhteeseen.
Eli KUNNIANSA LOUKANNEET EDUSTAA :
Parafilia
Toistuva ja pakkomielteinen riippuvuus epätavallisesta tai sosiaalisesti kelpaamattomasta ärsykkeestä seksuaalisen nautinnon lähteenä (esimerkiksi lapset, esineet, tilanteet, eläimet tai erite).- Anonyymi00008UUSI
Mikä mies?Minkä ikäinen hän on?Vanhamieskö?
- Anonyymi00009UUSI
Onko sinulla lapsia?Miten voit olla Demi kun on paljon lapsia eri miesten kanssa lyhyellä aikavälillä.Vai esitätkö nyt demiä eli pelaat aikaa,ettei kukaan muu saisi miestä ja saisit kostoksi.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko sinulla lapsia?Miten voit olla Demi kun on paljon lapsia eri miesten kanssa lyhyellä aikavälillä.Vai esitätkö nyt demiä eli pelaat aikaa,ettei kukaan muu saisi miestä ja saisit kostoksi.
Tarkoitin tätä että miehesi haluaa sinua mutta et anna koska et oikeasti tykkää siitä vaan haluat kostaa miehelle menneet.?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tarkoitin tätä että miehesi haluaa sinua mutta et anna koska et oikeasti tykkää siitä vaan haluat kostaa miehelle menneet.?
Antaen miehen olla yksin ja puutteessa koska olisi tarjolla joku muu joka rakastaisi miestäsi.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Antaen miehen olla yksin ja puutteessa koska olisi tarjolla joku muu joka rakastaisi miestäsi.
Kyllä on aloittajaäijä niin koherentti keskustelu tämäkin
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minusta tuli DEMISEKSUAALI, kun loukkasin kunnioita.
Minun ja mieheni välinen suhde oli heidän mielestä kunnian loukkaus heitä kohtaan.
Minä aloin DEMISEKSUAALIKSI, koska siinä ollaan henkisessä suhteessa ja ei voi syyllistyä oman puolison pettämiseen vaan minä olen uskollinen hänelle, mutta pysyttelen mahdollisimman paljon kotona niin EN SYYLLISTY OMAN MIEHENI SEKSUAALISEEN HÄIRINTÄÄ ELI KIIHOTTAMISEEN JULKISELLA PAIKALLA.
Minusta ainakin se on ainakin kunnian loukkaus omaa puolisoa kohtaan jos elät suhteessa ja samalla haet uutta puolisoa. Sitten alat aiheuttamaan paskaa kotona omalle puolisolle niin saat erolle syyn ja väittää toiselle, että oli hänen syy että hän löysi uuden puolison.
Minä olen sitä mieltä, että HEIDÄN JOTKA AIHEUTTAA PASKAA TOISTEN PARISUHTEILLE JA PAKOTTAA HYVÄKSYMÄÄN HEIDÄN SEKSUAALISIA MIELTYMYKSIÄ PITÄIS LAITTA MAKSAMAAN.
Meillä ainakin DEMISUHDEKKIN toimii eli ei me seksuaalisesti voida olla kieroutuneita. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Toiset haluaa minusta kostaa meille, koska he saavat seksuaalista kiihotusta tuosta.
Pride järjestö edustaa seksuaalivähemmistöjä, mutta en minä kuuluu heidän järjestöön.
Minähän laitoin, että KUNNIANSA LOUKANNEET OLIVAT SITÄ MIELTÄ, että MINUN JA MIEHENI VÄLINEN SUHDE LOUKKASI HEIDÄN KUNNIOITA.
Eli meidän seksi elämä joka oli minusta ihan normaalia on heidän mielestä EPÄNORMAALIA vaikka he eivät ole olleet edes paikalla. Ei paikalla ole ollut edes kummankaan LAPSIA eikä muita, kuin me kaks.
Ei me olla kielletty heitä harrastamasta JULKISESTI SEKSIÄ vaikka me ei välttämättä ollakkaan kiinnostuneita heidän seksistä vaan meillä on ihan hyvää seksiä kahdestaan ja EI KAIVATA YLEISÖÄ PAIKALLE vaikka kunniansa loukanneet olisivat sitäkin mieltä, että HEIDÄN PITÄÄ SAADA NÄHDÄ JA OLLA MEIDÄN KANSSA SEKSTAAMASSA.
Mehän asuttais ex-mieheni ja hänen vaimonsa naapurissa jos me haluttas heidän kanssa kimppa kiva suhteessa elää.
En minä kyllä tuohon suostu, että minun miehen pitää TYYDYTTÄÄ TOISTEN MIESTEN VAIMOJA JA MINUN PITÄÄ VAIMONA KATSOA VIERESSÄ!
- Anonyymi00007UUSI
Tämä on myös tunteille jätteidenkäsittelyä. Jos pitää purkaa ajatuksia, jotta jaksaa hymyillä ja olla muutoin nätisti. Näin täällä voi törmätä myös kaikenlaiseen myrkylliseen. Ei ne varmaan ollut sinulle. Minäkin lähinnä jos jotain niin kiroilen täällä takaisin maailmankaikkeudelle. 🫶
- Anonyymi00015UUSI
En jaksaisi päivääkään jatkuvasti vollottavaa ihmistä.
- Anonyymi00017UUSI
Osaatko sanoa syytä, että mistä syystä aloittajaäijä on fiksoitunut performoimaan naisia tällä tavalla kuin se performoi- onko jäänyt äidin lohtua vaille pienenä?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Osaatko sanoa syytä, että mistä syystä aloittajaäijä on fiksoitunut performoimaan naisia tällä tavalla kuin se performoi- onko jäänyt äidin lohtua vaille pienenä?
Pidetty kuin kukkaa kämmenellä, eikä kestä pienintäkään vastoinkäymistä.
- Anonyymi00016UUSI
Millä tavalla ne oli julmia? En ole haukkunut mielestäni enkä sanonut mitään ilkeää. Onko tullut mieleen, etten ole ajatustenlukija enkä tiedä, mistä pahoitat mielesi. Kun et ajatuksiasi tai tunteitasi ole minulle koskaan kertonut.
- Anonyymi00018UUSI
Sanat palstalla on vain sanoja. Vain se tunne merkitsee, tunne kun IRL tapaa. Jos tapaamiset vähenee, niin tunnekin muuttuu epäselväksi. On vaikeaa muistaa mitä itse tunsi tai tiesi toisen tuntevan. Palsta on hätähuutoja niihin muistoihin, jotka voivat olla jo vääristyneet.
Kohdatkaa ihmiset toisianne, kasvokkain oikeassa elämässä. Vain se vie asioita eteenpäin. - Anonyymi00020UUSI
Tää on se tyyppi joka ottaa aikuisenakin kaiken itseensä kuin pikkulapsi ja syyttää muita
Joka luulee ja kerää täällä kaiken paskan itseensä .
Eikä ymmärrä että vähentäisi palstailua eikä lukisi juttuja josta tulee paha mieli .
Ei oikein toi sen oma itsesuojelu toimi.
Surullista kun toinen niin muiden vastuulla eikä ota omaa vastuuta yhtään mistään
Väsyttää jokaisen olemalla hankala ihminen
Ja itkemalla päivät pitkät.- Anonyymi00022UUSI
Ja ai nii AP sä et näe mua enää ikinä tai enää kuule musta mitään
Joten nyt sun pitää pärjätä niiden tunteiden jans ja on opittava niiden hallinta
Sinun tunteesi eivät ole vastuullani .
Näkemiin mä lähden nyt
En halua olla miehen joka on väärä
Tarjoamaan muuta kun platinaa
Koska ei pituus riitä kanssa missään tekemissä
Kun antoi niin kauan luulla olvansa se minkä haluan ja mitä halusin .
En vain kestä .
Vittuttaa olla 20-30 cm liian pitkä siihen et olisin sopiva titoteutamasnkin kaiken !!!!!
En halua enää yhtäkään hetke ja muistutusta et oon väärä ja vääränlainen
En Saksa kuunnella itku ja vinkumista..
Vittu perkele kun mies sun piti valehdella ja aivan kaikki sillä
Nyt mä meen enkä takas tuu
Että toivuin edes sen verran etten aina mieti tätä!
On pakko pysyä poissa täysin Suomi 24
Ja ihan kaikkialta muualtakin missä voisin suhun törmätä
Minun tunteeni taisi kuolla ja kadota
Kun ei ne voi mahdottomasssa tilanteessa jatkua
Kyllä minä sinut varmasti muistan niin pitkään kun muisti pelaa
Mutta en enää
Halua tässä velloa ja surra
On vältettävä ja huolehdittava itsestä kun
Sitä ei kukaan muu taaskaan millään tavoin tee
Ja tunteista tulee pahaa mieltä joten en keskity niihin ohitan ne ja teen muita asioita
Pidä sinäkin huoli itsestäsi siellä jossain kaukana
Äläkä tule perkele lukemaan Suomi24 joka helvetin päivä
Ja luulemaan minua jokaisen paha olon purkaus viestin taakse mitä luet .
Ota ny edes vähän vastuuta
Äläkä syytä aina muita joka asiasta .
Tuntuu ettet eräs muita ja tajua
Et on toinen ihminrn johon sattuu myöskin
Etkä vain sinä joillakin unikeiöla kokemuksilla.
Voisit edes joskus välittää muistakin
Mä meen nyt etten sijrutavtass vain lisää surua ja pahaa mieltä .
Siitä on saanu nyt lukea riittävästi
Yli kesto ja sietokyvyn ja jaksamisen
Joten palsta pysyy jatkossa
Kiinni .
En tule enää lukemaan näitä sun itkuja
Mullon oikeus säästää itseä ja sydäntään ku toisten haluaa vain lisätä tuskasnib
Olemalla vain kamala. Bkuyksusis
Minä todellakin tarvitsen muut
Lepoa
Kivoja ihmisiä ja kivoja kokemuksia että alan toipua
En enää tätä
Sinä et välittänyt riitävästi joten lähden meneen.
Naiselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2145307SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site385232Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers264209SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun514068Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto313776Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813746SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt743655Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään382932Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062430SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412366