Pahentaako nimi miestä?

MongoMoko

Mitä mieltä; Jude Law ?

ja asiallisia vastauksia, kiitos.

2

236

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .
      ...koska se on epätodellista. Tällaisten ns. filmieksytysten kautta eksytetään paljon ihmisiä tuhlaamaan kallisarvoinen etsikkoaikansa turhuuteen käteisvarojensa tuhlaamisen ohessa. Siis se etsikkoaika, jonka Korkein on luomilleen ihmisille antanut TOTUUDEN etsimistä varten.

Jo profeetta sakarja kirjoitti näistä seikoista reilut 2500 vuotta sitten sanoen: (Sak.5:1-4)

"1. Minä nostin jälleen silmäni, ja katso: oli lentävä kirjakäärö.

2. Ja hän sanoi minulle: "Mitä sinä näet?" Minä vastasin: "Minä näen lentävän kirjakäärön, kahtakymmentä kyynärää pitkän ja kymmentä kyynärää leveän".

3. Hän sanoi minulle: "Tämä on kirous, joka käy yli kaiken maan. Sillä tämän kirouksen mukaisesti siitä puhdistetaan pois jokainen varas, ja jokainen vannoskelija puhdistetaan siitä pois.

4. Minä lasken sen irti, sanoo Adonai-Tzva'ot, ja se menee varkaan kotiin ja sen kotiin, joka vannoo väärin minun nimeeni. Se jää sisälle hänen kotiinsa ja kalvaa sen loppuun asti, sekä sen puut että sen kivet."

- - -

Minkä kokoinen onkaan tuo kirjakäärö ? Tässä puhutaan toorarullan kaltaisista kokoonkäärittävistä kirjallisista tuotteista. 20 kyynärää pitkä on noin 10 m ja 10 kyynärää leveä on noin 5 m. Ajattelehan, että 10x5m on juuri sopivan kokoinen VALKOKANGAS pieneen elokuvateatteriin, vai mitä ?

- - -

Sakarjan saman luvun seuraavat jakeet kertovat sitten aiheessa pysyen riittävän tarkasti TV-vastaanotinten teknisen rakenteen ja sen käyttötarkoituksen saatanan välikappaleena. Minkä muun teknisen kojeen avulla on kylvetty yhtä paljon henkistä saastetta ihmissydämiin audiovisuaalisin menetelmin kautta koko maanpiirin ?

(Oikea vastaus: ei minkään muun !)

Siunausta Yeshuassa !
      .

• Pistä TV kiinni.

Tuo kyseessä oleva nimi tulee todennäköisesti suoraan Hollywoodista. Hollywoodin omistavat juutalaiset, mikä näkyykin valitettavana ja fanaattisena juutalaisuuden esille tuomisena, olipa kysymyksessä minkälainen amerikkalainen elokuva tai sarja hyvänsä. Tänä päivänä on vaikeaa löytää sellaista amerikkalaista sarjaa tai elokuvaa jossa juutalaisuutta ei jollakin tapaa mainita. Edesmennyt suuri näyttelijä Marlon Brando jätti Hollywoodin "ovet paukkuen," juuri siksi että elokuvatyön saaminen edellytti juutalaisuutta tai sen fanaattista ja varauksetonta kannattamista. Myöhemmin Brando pakoitettiin pyytämään sanomisiaan julkisesti anteeksi. Kukaan ei tiedä millä häntä kiristettiin mutta mainittakoon kuitenkin, ettei Brando koskaan palannut takasin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3308
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      36
      2686
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2276
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2268
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2201
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2173
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      1947
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1939
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1924
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1662
    Aihe