Nordean huoltokatko

Anonyymi-ap

Piti kestää vaan klo yhdeksään sunnuntai aamulla. Mut näkyy vaan kestävän ja kestävän. Ja yhtä mittaa muutenkin rikki ja isä sovellus ei toimi.
Täytyy varmaan vaihtaa OP.hen. tosin täytyy ensin hakee henkilökortti koska ajokorttia ne ei huoli tunnistukseen.

3

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onko jollakin vieläkin tili Nordeassa, jonka järjestelmät on 70-luvulta.

• Anonyymi00002

OP kannattaa kiertää kaukaa. Kesällä siirsin hankintoja varten omalta tavoitetililtäni samaisen pankin käyttelytilille muutaman tonnin. Siirto jäädytettiin, ja hyvä ettei myös tilejä, koska en heti pystynyt kertomaan, mistä vuosien aikaiset säästöt ovat peräisin (Siis talletettu vuosien ajan palkkatilistä säännöllisesti pari sataa kerrallaan).

Ja juurihan OP:n verkkopalvelut olivat nurin.

• Anonyymi00003

Aivan uskomatonta kyttäämistä pankilta!
        Mä oon ollu S-pankissa sen alusta asti. Liityin, kun peruspalvelut ilmasia ja ne on lähes sitä vieläki, ja koska en tarvi mitään asuntovelkoja. Itse asiassa niitäkin jo on vuosia saanut. Vuosia sitten mun piti kans siirtää autoremontin takia samoin tililtä toiselle mikä onnistui samantien. Onko sitten tullut uusia sääntöjä vai vetääkö OP tiukempaa linjaa...?

Yhden ainoan kerran muistan, kun ei saanut laskuja maksettua jonkun palvelunestohyökkäyksen takia, mutta ihan sama, joku toinen päivä sitten. Rahaa olen saanut aina automaatista, paitsi jos se on sieltä lopuu yms. Kaupassakin oon aina saanut maksettua, mutta pienimmillään ollu alle tunnista kiinni. Jos Visa-debet ei toimisi, löytyy creditkin mutta ei esim. Mastercardia. Ei viitsi turhia kuluja hommata muilla korteilla. Helpointa pitää aina käteistä muutama kymppi niin pystyisi päivittäisostot maksaa, mutta eipä ole aina sitäkää tällai digiaikana.

lajijasuris

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      396
      4716
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      149
      2662
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      84
      2255
    4. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      33
      1407
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      43
      1369
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      45
      1356
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1221
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      147
      1060
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      947
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      14
      912
    Aihe