nimien julkaiseminen

piitu

tämä on aika kummaa että täällä kysellään ihmisten perään heidän oikeilla nimillään ja lempinimillään.eikös se ole niin että jos joku haluaa jonkun löytää,esim.matti meikäläinen-niin siitä sitten vaan kännykkä kauniiseen käteen ja soittamaan numerotiedusteluun taikka vaikka osoitepalvelusta-luulisi seriffin poistavan tälläisiä viestejä!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

8

1173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naomikampel

      tottakai luulisi sheriffin poistavan tälläisiä. Hän on kyllä tänään käynyt kirjautumassa täällä, mutta ei ole vaivautunut poistamaan epäasiallisia viestejä. Josko nyt minäkin olisin sitä mieltä, että riina pois ja joku pätevämpi tähän!!

    • Lakimies-68

      Hyvä foorumin lukija!
      Kaikki rasistinen,laikäisiin kohdistuva sekä kaupallinen kirjoittelu on sensuroitu!

      Mitä tulee Suomen oikeuslaitosten sekä uutisten
      tietojen paljastamiseeen silloin on ihan juridisesti oikealla polulla.Jos tänne joku kirjoittaa jonkun nimen niin empä usko että minkään kunnan alioikeuden laamanni lähtee asiaa
      nostamaan syytteelle asti.Jos jollakin on varma tieto tekijästä nimen voi huoletta paljastaa.
      Korostan että Suomessa on sanavapaus ja mikäli puhuu perättömiä silloin voi joutua sovittamaan mutta asista jos on varma asiasta silloin voi nukkua täysin rauhassa yönsä!


      Esimerkkinä Porin Nite Train jos jollain on
      tieto pahoinpitelijästä siis varma tieto olkaa hyvä sana on vapaa!Mikäki ylläpito poistaa kyseisen viestin heillä on siihen oikeus.

      Sanavapaudesta ja elinkeinovapaudesta kannattaa lukea vaikkapa netistä ks.hakusanoilla!


      Hauskaa ja Turvallista Kesää!!

      • nimien

        julkaiseminen on kiellettyä. Olisko hieno jos MINÄ tietäisin kuka SINÄ olet ja levitteleisin sinusta perättömiä juoruja täällä nimellä ja se olisi monen tuhannen silmäparin luettavana ja ylläpito ei sitä poistaisi. HAH.


      • tässäkään mediassa
        nimien kirjoitti:

        julkaiseminen on kiellettyä. Olisko hieno jos MINÄ tietäisin kuka SINÄ olet ja levitteleisin sinusta perättömiä juoruja täällä nimellä ja se olisi monen tuhannen silmäparin luettavana ja ylläpito ei sitä poistaisi. HAH.

        Järki käteen eräät sananvapaus-vouhkat!

        On tullut jo
        tietoon tapauksia, joissa on levitelty oikeat
        nimet mustamaalaamisen yhteydessä ja muutamassa
        jopa kuvalinkit henkilöistä. Tulipahan selvityspyyntöjä
        oikein ryöppynä, kun asianomaiset ITSE saivat tietää
        tästä palsta-juoruamisesta.

        Tietosuoja on TIETOSUOJA!


      • kimpaantunut
        tässäkään mediassa kirjoitti:

        Järki käteen eräät sananvapaus-vouhkat!

        On tullut jo
        tietoon tapauksia, joissa on levitelty oikeat
        nimet mustamaalaamisen yhteydessä ja muutamassa
        jopa kuvalinkit henkilöistä. Tulipahan selvityspyyntöjä
        oikein ryöppynä, kun asianomaiset ITSE saivat tietää
        tästä palsta-juoruamisesta.

        Tietosuoja on TIETOSUOJA!

        Sheriffillekkin tiedoksi että tästä lähtien aion valittaa eteenpäin jokaikisestä viestistä jossa käsitellään ihmisiä heidän nimillään tai liian yksityisillä kuvauksillaan, esim. osoitteineen yms ja kehoitan kaikkia muitakin toimimaan näin!


      • toimitaan näin
        kimpaantunut kirjoitti:

        Sheriffillekkin tiedoksi että tästä lähtien aion valittaa eteenpäin jokaikisestä viestistä jossa käsitellään ihmisiä heidän nimillään tai liian yksityisillä kuvauksillaan, esim. osoitteineen yms ja kehoitan kaikkia muitakin toimimaan näin!

        järkyttävää että täällä keskustellaan ihmisistä ketä ei ole paikalla ja heistä puhutaan niin että ne tunnistetaan.siinähän tämä juju piilee,että kukaan ei tiedä kuka toinen on...


      • kimpaantunut kirjoitti:

        Sheriffillekkin tiedoksi että tästä lähtien aion valittaa eteenpäin jokaikisestä viestistä jossa käsitellään ihmisiä heidän nimillään tai liian yksityisillä kuvauksillaan, esim. osoitteineen yms ja kehoitan kaikkia muitakin toimimaan näin!

        Tai sitten voisit yksinkertaisesti laittaa ilmoituksen asiattomasta viestistä vai sitäkö juuri tarkoitit? Mielestäni on melko turhaa, että ihmiset syyttävät minua siitä, että viestit eivät aina samalla sekunnilla poistu kun palstalle tulevat, kun eivät itse jaksa tehdä yhtä klikkausta viestien poistumiseksi.

        Poistan kyllä nimellit/tuntomerkilliset viestit yleensä lähes heti kun huomaan ilmoituksen siitä sähköpostissani tai kun sellaisen muuten palstalla huomaan. Poisto on vain huomattavasti nopeampi jos siitä minulla on ilmoitus sähköpostissani.


    • on siitä

      kysehän on siitä että kyseiset ihmiset laittavat niitä itsestään, julkisuutta siis tämäkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe