tämä on aika kummaa että täällä kysellään ihmisten perään heidän oikeilla nimillään ja lempinimillään.eikös se ole niin että jos joku haluaa jonkun löytää,esim.matti meikäläinen-niin siitä sitten vaan kännykkä kauniiseen käteen ja soittamaan numerotiedusteluun taikka vaikka osoitepalvelusta-luulisi seriffin poistavan tälläisiä viestejä!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
nimien julkaiseminen
8
1215
Vastaukset
- naomikampel
tottakai luulisi sheriffin poistavan tälläisiä. Hän on kyllä tänään käynyt kirjautumassa täällä, mutta ei ole vaivautunut poistamaan epäasiallisia viestejä. Josko nyt minäkin olisin sitä mieltä, että riina pois ja joku pätevämpi tähän!!
- Lakimies-68
Hyvä foorumin lukija!
Kaikki rasistinen,laikäisiin kohdistuva sekä kaupallinen kirjoittelu on sensuroitu!
Mitä tulee Suomen oikeuslaitosten sekä uutisten
tietojen paljastamiseeen silloin on ihan juridisesti oikealla polulla.Jos tänne joku kirjoittaa jonkun nimen niin empä usko että minkään kunnan alioikeuden laamanni lähtee asiaa
nostamaan syytteelle asti.Jos jollakin on varma tieto tekijästä nimen voi huoletta paljastaa.
Korostan että Suomessa on sanavapaus ja mikäli puhuu perättömiä silloin voi joutua sovittamaan mutta asista jos on varma asiasta silloin voi nukkua täysin rauhassa yönsä!
Esimerkkinä Porin Nite Train jos jollain on
tieto pahoinpitelijästä siis varma tieto olkaa hyvä sana on vapaa!Mikäki ylläpito poistaa kyseisen viestin heillä on siihen oikeus.
Sanavapaudesta ja elinkeinovapaudesta kannattaa lukea vaikkapa netistä ks.hakusanoilla!
Hauskaa ja Turvallista Kesää!!- nimien
julkaiseminen on kiellettyä. Olisko hieno jos MINÄ tietäisin kuka SINÄ olet ja levitteleisin sinusta perättömiä juoruja täällä nimellä ja se olisi monen tuhannen silmäparin luettavana ja ylläpito ei sitä poistaisi. HAH.
- tässäkään mediassa
nimien kirjoitti:
julkaiseminen on kiellettyä. Olisko hieno jos MINÄ tietäisin kuka SINÄ olet ja levitteleisin sinusta perättömiä juoruja täällä nimellä ja se olisi monen tuhannen silmäparin luettavana ja ylläpito ei sitä poistaisi. HAH.
Järki käteen eräät sananvapaus-vouhkat!
On tullut jo
tietoon tapauksia, joissa on levitelty oikeat
nimet mustamaalaamisen yhteydessä ja muutamassa
jopa kuvalinkit henkilöistä. Tulipahan selvityspyyntöjä
oikein ryöppynä, kun asianomaiset ITSE saivat tietää
tästä palsta-juoruamisesta.
Tietosuoja on TIETOSUOJA! - kimpaantunut
tässäkään mediassa kirjoitti:
Järki käteen eräät sananvapaus-vouhkat!
On tullut jo
tietoon tapauksia, joissa on levitelty oikeat
nimet mustamaalaamisen yhteydessä ja muutamassa
jopa kuvalinkit henkilöistä. Tulipahan selvityspyyntöjä
oikein ryöppynä, kun asianomaiset ITSE saivat tietää
tästä palsta-juoruamisesta.
Tietosuoja on TIETOSUOJA!Sheriffillekkin tiedoksi että tästä lähtien aion valittaa eteenpäin jokaikisestä viestistä jossa käsitellään ihmisiä heidän nimillään tai liian yksityisillä kuvauksillaan, esim. osoitteineen yms ja kehoitan kaikkia muitakin toimimaan näin!
- toimitaan näin
kimpaantunut kirjoitti:
Sheriffillekkin tiedoksi että tästä lähtien aion valittaa eteenpäin jokaikisestä viestistä jossa käsitellään ihmisiä heidän nimillään tai liian yksityisillä kuvauksillaan, esim. osoitteineen yms ja kehoitan kaikkia muitakin toimimaan näin!
järkyttävää että täällä keskustellaan ihmisistä ketä ei ole paikalla ja heistä puhutaan niin että ne tunnistetaan.siinähän tämä juju piilee,että kukaan ei tiedä kuka toinen on...
kimpaantunut kirjoitti:
Sheriffillekkin tiedoksi että tästä lähtien aion valittaa eteenpäin jokaikisestä viestistä jossa käsitellään ihmisiä heidän nimillään tai liian yksityisillä kuvauksillaan, esim. osoitteineen yms ja kehoitan kaikkia muitakin toimimaan näin!
Tai sitten voisit yksinkertaisesti laittaa ilmoituksen asiattomasta viestistä vai sitäkö juuri tarkoitit? Mielestäni on melko turhaa, että ihmiset syyttävät minua siitä, että viestit eivät aina samalla sekunnilla poistu kun palstalle tulevat, kun eivät itse jaksa tehdä yhtä klikkausta viestien poistumiseksi.
Poistan kyllä nimellit/tuntomerkilliset viestit yleensä lähes heti kun huomaan ilmoituksen siitä sähköpostissani tai kun sellaisen muuten palstalla huomaan. Poisto on vain huomattavasti nopeampi jos siitä minulla on ilmoitus sähköpostissani.
- on siitä
kysehän on siitä että kyseiset ihmiset laittavat niitä itsestään, julkisuutta siis tämäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416