nimien julkaiseminen

piitu

tämä on aika kummaa että täällä kysellään ihmisten perään heidän oikeilla nimillään ja lempinimillään.eikös se ole niin että jos joku haluaa jonkun löytää,esim.matti meikäläinen-niin siitä sitten vaan kännykkä kauniiseen käteen ja soittamaan numerotiedusteluun taikka vaikka osoitepalvelusta-luulisi seriffin poistavan tälläisiä viestejä!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

8

1215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naomikampel

      tottakai luulisi sheriffin poistavan tälläisiä. Hän on kyllä tänään käynyt kirjautumassa täällä, mutta ei ole vaivautunut poistamaan epäasiallisia viestejä. Josko nyt minäkin olisin sitä mieltä, että riina pois ja joku pätevämpi tähän!!

    • Lakimies-68

      Hyvä foorumin lukija!
      Kaikki rasistinen,laikäisiin kohdistuva sekä kaupallinen kirjoittelu on sensuroitu!

      Mitä tulee Suomen oikeuslaitosten sekä uutisten
      tietojen paljastamiseeen silloin on ihan juridisesti oikealla polulla.Jos tänne joku kirjoittaa jonkun nimen niin empä usko että minkään kunnan alioikeuden laamanni lähtee asiaa
      nostamaan syytteelle asti.Jos jollakin on varma tieto tekijästä nimen voi huoletta paljastaa.
      Korostan että Suomessa on sanavapaus ja mikäli puhuu perättömiä silloin voi joutua sovittamaan mutta asista jos on varma asiasta silloin voi nukkua täysin rauhassa yönsä!


      Esimerkkinä Porin Nite Train jos jollain on
      tieto pahoinpitelijästä siis varma tieto olkaa hyvä sana on vapaa!Mikäki ylläpito poistaa kyseisen viestin heillä on siihen oikeus.

      Sanavapaudesta ja elinkeinovapaudesta kannattaa lukea vaikkapa netistä ks.hakusanoilla!


      Hauskaa ja Turvallista Kesää!!

      • nimien

        julkaiseminen on kiellettyä. Olisko hieno jos MINÄ tietäisin kuka SINÄ olet ja levitteleisin sinusta perättömiä juoruja täällä nimellä ja se olisi monen tuhannen silmäparin luettavana ja ylläpito ei sitä poistaisi. HAH.


      • tässäkään mediassa
        nimien kirjoitti:

        julkaiseminen on kiellettyä. Olisko hieno jos MINÄ tietäisin kuka SINÄ olet ja levitteleisin sinusta perättömiä juoruja täällä nimellä ja se olisi monen tuhannen silmäparin luettavana ja ylläpito ei sitä poistaisi. HAH.

        Järki käteen eräät sananvapaus-vouhkat!

        On tullut jo
        tietoon tapauksia, joissa on levitelty oikeat
        nimet mustamaalaamisen yhteydessä ja muutamassa
        jopa kuvalinkit henkilöistä. Tulipahan selvityspyyntöjä
        oikein ryöppynä, kun asianomaiset ITSE saivat tietää
        tästä palsta-juoruamisesta.

        Tietosuoja on TIETOSUOJA!


      • kimpaantunut
        tässäkään mediassa kirjoitti:

        Järki käteen eräät sananvapaus-vouhkat!

        On tullut jo
        tietoon tapauksia, joissa on levitelty oikeat
        nimet mustamaalaamisen yhteydessä ja muutamassa
        jopa kuvalinkit henkilöistä. Tulipahan selvityspyyntöjä
        oikein ryöppynä, kun asianomaiset ITSE saivat tietää
        tästä palsta-juoruamisesta.

        Tietosuoja on TIETOSUOJA!

        Sheriffillekkin tiedoksi että tästä lähtien aion valittaa eteenpäin jokaikisestä viestistä jossa käsitellään ihmisiä heidän nimillään tai liian yksityisillä kuvauksillaan, esim. osoitteineen yms ja kehoitan kaikkia muitakin toimimaan näin!


      • toimitaan näin
        kimpaantunut kirjoitti:

        Sheriffillekkin tiedoksi että tästä lähtien aion valittaa eteenpäin jokaikisestä viestistä jossa käsitellään ihmisiä heidän nimillään tai liian yksityisillä kuvauksillaan, esim. osoitteineen yms ja kehoitan kaikkia muitakin toimimaan näin!

        järkyttävää että täällä keskustellaan ihmisistä ketä ei ole paikalla ja heistä puhutaan niin että ne tunnistetaan.siinähän tämä juju piilee,että kukaan ei tiedä kuka toinen on...


      • kimpaantunut kirjoitti:

        Sheriffillekkin tiedoksi että tästä lähtien aion valittaa eteenpäin jokaikisestä viestistä jossa käsitellään ihmisiä heidän nimillään tai liian yksityisillä kuvauksillaan, esim. osoitteineen yms ja kehoitan kaikkia muitakin toimimaan näin!

        Tai sitten voisit yksinkertaisesti laittaa ilmoituksen asiattomasta viestistä vai sitäkö juuri tarkoitit? Mielestäni on melko turhaa, että ihmiset syyttävät minua siitä, että viestit eivät aina samalla sekunnilla poistu kun palstalle tulevat, kun eivät itse jaksa tehdä yhtä klikkausta viestien poistumiseksi.

        Poistan kyllä nimellit/tuntomerkilliset viestit yleensä lähes heti kun huomaan ilmoituksen siitä sähköpostissani tai kun sellaisen muuten palstalla huomaan. Poisto on vain huomattavasti nopeampi jos siitä minulla on ilmoitus sähköpostissani.


    • on siitä

      kysehän on siitä että kyseiset ihmiset laittavat niitä itsestään, julkisuutta siis tämäkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe