Pysyykö järki mukana vai tuleeko tehty asioita ihan hetken mielijohteesta?
Ootko tolkun ihminen?
12
165
Vastaukset
Riippuu ihan mistä kyse milloinkin.
Tai en kyllä mielijohteista tee mitään...- Anonyymi00001UUSI
Ei tule tehtyä mitään mielijohteesta.
- Anonyymi00002UUSI
Jos asia on hyvä ja se tuntuu tekemisen arvoiselta tai sillä on hyvä tarkoitus, niin kyllä teen. Joitakin asioita tulee paljonkin harkittua järjen kanssa, riippuu asiasta ja tärkeydestä.
Mielestäni elämään tänne on kuitenkin synnytty ja tultu, eikä ajattelemaan liikaa rajoituksia ja järkeä. - Anonyymi00003UUSI
Olen aika spontaani-ihminen, mutta en impulsiivinen. If you know, what I mean.
- Anonyymi00004UUSI
Impulsiivinen.
- Anonyymi00007UUSI
Oletko adhd?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko adhd?
Empä tiedä.
- Anonyymi00005UUSI
En ole tolkun ihminen.
- Anonyymi00006UUSI
Aina järki mukana yllätys liikkeitä teen harvoin korkeintaan siinä mitä syön tulee tehtyä yllätyksiä.
- Anonyymi00008UUSI
Oon tolkun ihminen.
monen mielestä liikaakin järki ihminen
tai toisin sanoen miesmäinen .
Olen saanut kuulla että olen kylmä ja etäinen valitusta.
Vaikka oikeasti on ajateltava muutakin kun tunnetta tai tunteita elämässä
Naiselta - Anonyymi00010UUSI
Tulee tehtyä mielijohteesta
- Anonyymi00011UUSI
Miten milloinkin.
Joskus ehdin miettiä. Joskus pitää vaan toimia.
Poikasakki eräänä päivänä tuli vauhdilla eteen kolmion takaa. En ehtinyt kuin jarruttaa ja sanoa jotain härre gyyden tapaista. Siis en ehtinyt soitattaa torvea. Niin hidas olen. Tai näyttää keskaria.
Liukasta oli ja takanatulija oli hereillä.
Joskus on tiukkoja tilanteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2085279SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun484056SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site343868Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813736SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt673623Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers233581Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062400SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412356Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?322221Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan772157