Silloin. Keho ja sydän antoivat periksi. Etten ollut sinulle niin tärkeä
Luovutin kun et tullut
11
257
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mihin tullut? Olitko kutsunut? Oltiinko sovittu jotain?
- Anonyymi00002
Ehkäpä
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ehkäpä
Olen ihminen, joka ei ymmärrä vihjailuja. Kaikki läheiseni tietävät tämän. Minulle pitää sanoa suoraan, mielellään rautalangasta vääntäen.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen ihminen, joka ei ymmärrä vihjailuja. Kaikki läheiseni tietävät tämän. Minulle pitää sanoa suoraan, mielellään rautalangasta vääntäen.
Oletko kirjolla? Vai mikä mättää?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko kirjolla? Vai mikä mättää?
En. Mutta olen vuosikymmeniä ollut paljon tekemisissä kahden kirjolla olevan kanssa ja koska hekään eivät ikinä vihjaile tai puhu rivien väleissä, olen itsekin unohtanut sen taidon. Jos olen koskaan oikein osannutkaan. Elämä on niin helpompaa ja selkeämpää.
- Anonyymi00003
Oletko varma, että hän tiesi sinun tulevan, oletko laittanut viestin tai sanonut tulevasi silloin sinne?
- Anonyymi00004
Aina se ei käy noin helposti, aivoihin jää jonkinlainen hyvänolon hormoni pyörimään ja vaikka tietää toisen haluavan kauaksi luotaan, kuvittelee mielessään että ehkä joskus, tai kaikki kääntyy vielä hyväksi.
https://www.youtube.com/watch?v=cZS12RiBQ3o&list=RDe4Ao-iNPPUc&index=19 - Anonyymi00005
Hän on aina tärkeä, mut auto ei aina ymmärrä pakkasta.
- Anonyymi00008
haluan kokeilla niin tuo joku nintendon swtich-pelikone4tya koskas erittäin suosituja jorkin vanhatkin retro-pwlit, mutt tuossa uusempiakin
- Anonyymi00010
Kerro se mulle naamakkain. Muuten me ei tiedetä kuka oot ja viestisi menee hukkaan tääl.
- Anonyymi00011
Oot sitäpaitsi tärkeä! Vaikka tuli vähän taukoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1566384Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto745286Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143705Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213320Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1262540Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712296Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12068Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191496- 821235