Ei tehdä niitä, mutta mennään kuitenkin yhteen ja katsotaan miten luistaa.
Voimme me silti samaa polkua talsia. Tuon sulle kalaa ja sinä kudot joskus sukkia.
Et kuulemma halua lapsia enää
42
477
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kuka kertoi etten halua lapsia
- Anonyymi00002UUSI
En kudo.
- Anonyymi00003UUSI
Ei tule lapsia juu
- Anonyymi00004UUSI
On tervettä ettei halua lapsia, se kuka niistää kiihottuu ei ol terve
- Anonyymi00005UUSI
🤠🫴🦈🧦🤏👱♀️
- Anonyymi00006UUSI
Haluan ja aion saada vain yhden tietyn miehen kanssa ja se mies haluaa myös. Hän voi pilkkiä kalat ja hänelle voin kutoa sukat.
- Anonyymi00007UUSI
Ei ole tervettä haluta lasta! Haloo!??
Kuka kiihottuu lapsita
- Anonyymi00008UUSI
mä sanoin että mennään vaan kalaan ? kuka puhui lasten teosta ja villasukista ?
- Anonyymi00009UUSI
No voisin haluta sen miehen kanssa, jos hänkin haluaisi. 😘
- Anonyymi00015UUSI
Haluan sinun kanssa.
- Anonyymi00044UUSI
🫶😊😘
- Anonyymi00010UUSI
Oon kyl parempi kalastamisessa kuin sukankutomisessa.
- Anonyymi00011UUSI
Sekin sopii.
- Anonyymi00012UUSI
Kuka ei kuulemma halua lapsia enään on mulla ainakin yksi lapsi vielä vähintäänkin henkilökohtaisesti ainakin suunnitelmissa joka olis tarkoitus voida pennusta aikuiseksi kasvattaa itse jotain puuttuu kokemuksena vanhemmuudesta vie
- Anonyymi00013UUSI
Mutta jos oikein vakavaksi menee, voidaanko ottaa kissa ja koira?
- Anonyymi00014UUSI
Suosittelen marsua, sivusta.
- Anonyymi00019UUSI
Ei koska Alergia
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei koska Alergia
Minulla myös marsuallergia. Kummallisia suosituksia täällä 🫤
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Minulla myös marsuallergia. Kummallisia suosituksia täällä 🫤
Pelkälle marsulle vai sisältääkö se muitakin?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Pelkälle marsulle vai sisältääkö se muitakin?
Marsusta olen saanut oireita.
- Anonyymi00016UUSI
Voin aloittaa, kun muutetaan yhteen.
Saat 75 vuotis syntymäpäivänä ne sukat minulta lahjaksi 😘🥰💋💋💋
Hyvä syy pysyä yhdessä, kun minä kudon välillä sinun sukkia.- Anonyymi00025UUSI
Ai jaa, no anna ne ennen matkaa. Aion viettää syntymäpäivääni Ibizan diskoissa.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ai jaa, no anna ne ennen matkaa. Aion viettää syntymäpäivääni Ibizan diskoissa.
Pistät kans jalkaan ne niin ei tarvi kotona hävetä minun, kun herra on tönkkönä seisonu diskossa lattialla. Luistaa ainaki jalat siellä tanssi-lattialla.
Ehin varmaan ommella disko puvun niin reumatismi kalsarit ei näy.
Ibizilla illalla viileää, kun lähet juhlimaan. - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Pistät kans jalkaan ne niin ei tarvi kotona hävetä minun, kun herra on tönkkönä seisonu diskossa lattialla. Luistaa ainaki jalat siellä tanssi-lattialla.
Ehin varmaan ommella disko puvun niin reumatismi kalsarit ei näy.
Ibizilla illalla viileää, kun lähet juhlimaan.Nyt taisi mennä ohi, minua ei saa kiinni minkään ikäinen, sen verran liukkaasti liikun, mutta sen verran rohkea olen et voisin villashortseja ja -sukkia käyttää.
- Anonyymi00017UUSI
Et tuo mulle kalaa!
- Anonyymi00018UUSI
Tulisin mielelläni mukaan kalaan, mutta voin opetella kutomaan sukkia 🙃
- Anonyymi00022UUSI
Sukkia neulotaan, kangaspuilla kudotaan.
- Anonyymi00024UUSI
Riippuu ihan siitä, missä päin Suomea asustelet. Täällä meillä päin kudotaan.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Riippuu ihan siitä, missä päin Suomea asustelet. Täällä meillä päin kudotaan.
Niin täälläkin (lännessä) kudotaan sukkia.
sivu
- Anonyymi00026UUSI
Olen jo niin vanha että en voi enää saada lapsia saati että jaksaisin niitä enää hoitaakaan, mutta en kyllä osaa kutoa sukkiakaan
- Anonyymi00034UUSI
Onhan niitä ihmeitä tapahtunut, että 70 veekin jossain päin maailmaa lapsen saanut.
- Anonyymi00027UUSI
- Anonyymi00028UUSI
se aika meni jo. toki vauvakuumeilrn silti välillä olenhan nainen. mun pitää saada vähän höpöttää asiasta ja muistella menneitä niin se menee ohi. ei tulis mieleenkään tehä lapsia sen jälkeen on täyttäny 29
- Anonyymi00030UUSI
Epäitsekkäästi ajatellen tähän maailmaan syntyy aivan liian paljon lapsia ja kaikista pahinta, iso osa niistä jätetään heitteille aina jossain päin maailmaa.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Epäitsekkäästi ajatellen tähän maailmaan syntyy aivan liian paljon lapsia ja kaikista pahinta, iso osa niistä jätetään heitteille aina jossain päin maailmaa.
joo näin on. kaksi lasta on oiva määrä.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Suomalaiset kuolevat sukupuuttoon. Eikö se sureta ketään?
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Suomalaiset kuolevat sukupuuttoon. Eikö se sureta ketään?
Muukalaiset sekoittuu suomen kansaan ja suomi natiivi poistuu maailmasta. Eikä ketään kiinnosta
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Muukalaiset sekoittuu suomen kansaan ja suomi natiivi poistuu maailmasta. Eikä ketään kiinnosta
Ei kiinnosta ei. Järkyttävää.
- Anonyymi00035UUSI
En halua aaveen kanssa
- Anonyymi00037UUSI
Ok, tulen sitten kummittelemaan
- Anonyymi00038UUSI
Kutosin mut ensin opettelisin.
- Anonyymi00039UUSI
En henk koht tekisi lapsia koskaan kahdelle miehelle. Vain yksi isi. Ja yksi äiti. Ei mitään sekoilu pskaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site515866Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714585Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464352SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564131SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913735Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613255SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502443Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352349Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422079En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131209