Olet kiittämätön mies. Et osaa olla tyytyväinen.

Anonyymi-ap

Mies olen tullut siihen lopputulokseen
Että sinä olet kiistämätön puutteisiin keskittyjä joka ei osaa olla tyytyväinen siihen mitä on . Sitten syytät muita .
Vaikka muut eivät voi vaikuttaa sinun päätokseesi olla tyytyväinen tai onnellinen!
Sen teet sinä itse tai jätät tekemättä .

Olet kuitenkin hyvin rasittavaa seuraa niille
Jotka yrittävät täytää tuota tyhjiötö sisälläsi ja annettuja vaatimusten ehtoja.

Sinun pitäisi opetella ihan uusi tapa suhtautua elämääsi ja muihin .
Eikö etsiä vastauksia aina vain muista ihmisistä .
Saati pitää syyttelyn keskusteluna.
Et osaa keskustella!
Lopeta huono käytös ja ole jatkossa parempi ihminen kiitos
Naiselta

45

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vielä kun kerrot kenelle miehelle ja minne muutoin osunee yllättävänkin monen miehen kohdalla kohteeseen

• Anonyymi00007

Menee yhdelle J alkavalle miehelle itään .
        Toivon todella että hän joskus tajuasi luonteensa
        Ja kyllä tämä osuu myös toiseen tuntemani mieheen joka olis voinut kirjoittaa tuon toisen komenttin . Eli yksi T alkava mies .

• Anonyymi00023

Menee varmaankin asianomaiseen johon se osuu ja uppoo!

• Anonyymi00002

Kieltämättä tyytymättömän ja vaativan ihmisen kanssa voi tuntea olonsa jännittyneeksi. Jos siis kuulee ja havaitsee, että toinen arvostaa ja kunnioittaa vain huippuja. Sitten kai parempi, että rinnalla on huippu, eikä tavis.

• Anonyymi00003

Joo miehen pitää sillon ymmärtää mennä oman tasonsa pariin . On typerää jäädä itkemään jos tietää ja osaa muutakin itselleen järjestää ja saada ..Sekin on tuota oman onnellisuuden valitaa mitä AP esimerkin mies ei kykene tekemään millään!!

• Anonyymi00006

Entäs jos mies vain kehuu itseään. On maailman napa jumalasta seuraava. Lääkäri ja ainoa yrittäjä suomessa joka tekee kaikille verorahoja. Kukaan muu ei tee mitään eikä niin hyvin kuin hän.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Entäs jos mies vain kehuu itseään. On maailman napa jumalasta seuraava. Lääkäri ja ainoa yrittäjä suomessa joka tekee kaikille verorahoja. Kukaan muu ei tee mitään eikä niin hyvin kuin hän.

Narsisti juokse pois vielä kun voit!

• Anonyymi00044
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Joo miehen pitää sillon ymmärtää mennä oman tasonsa pariin . On typerää jäädä itkemään jos tietää ja osaa muutakin itselleen järjestää ja saada ..Sekin on tuota oman onnellisuuden valitaa mitä AP esimerkin mies ei kykene tekemään millään!!

Oman tasonsa pariin, tämä hieman hymähdyttää. Jokin korkeasti koulutettu voi pitää itseänsä korkeatasoisena vaikka ihmisyydellä ja oppineisuudella ei ole mitään tekemistä keskenään. Ihminen voi olla sisäisesti sivistynyt vaikka hän ei olisi käynyt korkeakouluja. Ihmissuhteissa tarvitaan nimenomaan sisäistä sydämen sivistystä ja toisen ihmisen huomioimista.

• Anonyymi00004

nii just

• Anonyymi00005

Jos nyt pysähdytään analysoimaAn tätä sun oksennusta niin missä kohtaa siinä on muuta kuin syytöstä ja vaatimusta toista ihmistä kohtaan? Minkä verran harrastat itsetutkiskelua sillä tälleen ulkopuoliselle tuo vaikuttaa siltä että sun oma prosessi noiden osalta on jäänyt suorittamatta.

• Anonyymi00010

Miksi sä lähdet keskusteluun syytos lähtö tökohdasta . Aika outo tapa leikkiä jotakin tuomaria? Mikä siihen peruste?
        Voisit ajatella heti toisin tai todella tavalla?
        Miksi et kokeile muita tapoja?

Et ole syyttäjä etkä maraali vahti , et ulkoistettu omatunto vaan ihan
        tavalline ihminen jonka kuuluu huomata. muita asioita ja varsinkin ne asiat mitä sä voit itse asialle tehdä ?
        Mikä sun ajattelua on vikana?
        Selitä et muutkin ymmärtävät oudon ajattelusi?

Edes se että olet autisti ei riitä syyksi
        Koska autisti on kivoja ihmisiä eikä mitää tuomareita .
        Pitäisiköhän sun lukea itsesi töihin oikeustieteeseen kun
        Selvästi on tahtoa sinne piilossa?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Miksi sä lähdet keskusteluun syytos lähtö tökohdasta . Aika outo tapa leikkiä jotakin tuomaria? Mikä siihen peruste?
        Voisit ajatella heti toisin tai todella tavalla?
        Miksi et kokeile muita tapoja?

Et ole syyttäjä etkä maraali vahti , et ulkoistettu omatunto vaan ihan
        tavalline ihminen jonka kuuluu huomata. muita asioita ja varsinkin ne asiat mitä sä voit itse asialle tehdä ?
        Mikä sun ajattelua on vikana?
        Selitä et muutkin ymmärtävät oudon ajattelusi?

Edes se että olet autisti ei riitä syyksi
        Koska autisti on kivoja ihmisiä eikä mitää tuomareita .
        Pitäisiköhän sun lukea itsesi töihin oikeustieteeseen kun
        Selvästi on tahtoa sinne piilossa?

Eli et kykene itseanalyysiin vain syytöksiin. Heti tuli hyökkäys ilman itsereflektointia. Tarkoitus on herätellä sua katsomaan syvemmälle.

• Anonyymi00009

Ihmisistä pitää yrittää saada ulos se paras puoli ja se onnistuu vain tekemällä positiivisia asioita hänelle, sillä jokainen taantuu, tai asioissa otetaan takapakkia, jos tehdään negatiivisia asioita toiselle. Valtavan negatiivinen asia on esim. valehtelu, jolla tavalla halutaan ehkä hyötyä toisesta ihmisistä tai jatkuva lupausten pettäminen.

• Anonyymi00012

Tuo ei oikein hahmotu. Eikö ystävät ole toisilleen omia itsejään, eli sitä mitä ovat. Sellaisenaan hyviä. Ei tartte yrittää puristaa toista yhtään mihinkään. Eivät valehtele ja pitävät pääsääntöisesti lupauksensa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tuo ei oikein hahmotu. Eikö ystävät ole toisilleen omia itsejään, eli sitä mitä ovat. Sellaisenaan hyviä. Ei tartte yrittää puristaa toista yhtään mihinkään. Eivät valehtele ja pitävät pääsääntöisesti lupauksensa.

Ja, Ystävällehän haluaa luonnostaan hyvää.

• Anonyymi00018

Älä siirry ihan toiseen asiaan mikä ei liity asiaan
        Mitenkään vaan kerrot nyt tähän alle perusteet sille miksi keräät syyttävät jutut itseesi mies
        Miksi et valitse tyytyväisyyttä ikinä.

Onko se jokin kilpailun halu juttu vai mikä?En oikein nyt ymmörrä
        Haluaisin ymätää mutta en ymmärrä
        Oma ajattelu on nii. rrilainen kun sinulla mies
        Niinkuin on elämisen tavoitteet ja unelnatkin
        Sinun pitää löytää ihminen joka
        Jakaa omasi ja jolla on varaa elää samalla tavalla
        Naiselta

• Anonyymi00024
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ja, Ystävällehän haluaa luonnostaan hyvää.

Jep toisin kuin selkäänpuukottaja miehet jotka heti perään sanoo et voimme sun ystävä olla…!?!!!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Älä siirry ihan toiseen asiaan mikä ei liity asiaan
        Mitenkään vaan kerrot nyt tähän alle perusteet sille miksi keräät syyttävät jutut itseesi mies
        Miksi et valitse tyytyväisyyttä ikinä.

Onko se jokin kilpailun halu juttu vai mikä?En oikein nyt ymmörrä
        Haluaisin ymätää mutta en ymmärrä
        Oma ajattelu on nii. rrilainen kun sinulla mies
        Niinkuin on elämisen tavoitteet ja unelnatkin
        Sinun pitää löytää ihminen joka
        Jakaa omasi ja jolla on varaa elää samalla tavalla
        Naiselta

Kyse on ihan perusasioista. Olen hyvin oikeudenmukainen, rehellinen ja luotettava mies. Jos tuolla tavalla minua myös kohdellaan, tottakai säteilisin onnellisuutta. Pahinta myrkkyä minulle on kuitenkin epärehellisyys ja epäluotettavuus, joka saa minussa suuria epäilyjä mieleen toisissa ihmisissä ja herättää jonkinlaista itsesuojeluvaistoa, Itse en osaa edes valehdella, enkä ole koskaan hyväksikäyttänyt ketään, siksi päinvastaiset kokemukset ovat minusta järkyttäviä ja saavat minussakin aikaan negatiivisuutta.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kyse on ihan perusasioista. Olen hyvin oikeudenmukainen, rehellinen ja luotettava mies. Jos tuolla tavalla minua myös kohdellaan, tottakai säteilisin onnellisuutta. Pahinta myrkkyä minulle on kuitenkin epärehellisyys ja epäluotettavuus, joka saa minussa suuria epäilyjä mieleen toisissa ihmisissä ja herättää jonkinlaista itsesuojeluvaistoa, Itse en osaa edes valehdella, enkä ole koskaan hyväksikäyttänyt ketään, siksi päinvastaiset kokemukset ovat minusta järkyttäviä ja saavat minussakin aikaan negatiivisuutta.

Tämän kirjoituksen aihe oli arvoristiriidat. Se, ettei jollekin kelpaa kuin joku tietty huipputaso, vaikkapa omistuksissa, suorituksissa jne.

Rehellisyys, luotettavuus, luonnostaan eli sydämestään hyvän tahtominen, toisen tilan ja yksityisyyden kunnioitus kuuluvat aina ystävyyteen. Ystävä ei tietenkään ole hyväksikäyttäjä, jos noin, kannattaa mennä eri teitä. (Toki ystävyys ei ole lasku ja jokaista senttiä ei tartte laskea, jos siihen on varaa).

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Tämän kirjoituksen aihe oli arvoristiriidat. Se, ettei jollekin kelpaa kuin joku tietty huipputaso, vaikkapa omistuksissa, suorituksissa jne.

Rehellisyys, luotettavuus, luonnostaan eli sydämestään hyvän tahtominen, toisen tilan ja yksityisyyden kunnioitus kuuluvat aina ystävyyteen. Ystävä ei tietenkään ole hyväksikäyttäjä, jos noin, kannattaa mennä eri teitä. (Toki ystävyys ei ole lasku ja jokaista senttiä ei tartte laskea, jos siihen on varaa).

Eli nämä ihmiset ovat tyytymättömiä toisten suorituksiin, olivatpa he rehellisiä tai eivät.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Eli nämä ihmiset ovat tyytymättömiä toisten suorituksiin, olivatpa he rehellisiä tai eivät.

Tai siis heille riittää vain huippusuoritukset.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kuitenkin kaikki lähtee luottamuksesta. Ainakaan itselleni jonkin asian määrä ei ole merkinnyt paljoa, koska määräajattelulla ei voi saada koskaan onnellisuutta, ainoastaan laatuajattelulla voi saavuttaa onnen ja siinä ei verrata ihmisiä ja asioita toisiinsa vaan ainoastaan halutaan onnellista ja laadukasta elämää.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kuitenkin kaikki lähtee luottamuksesta. Ainakaan itselleni jonkin asian määrä ei ole merkinnyt paljoa, koska määräajattelulla ei voi saada koskaan onnellisuutta, ainoastaan laatuajattelulla voi saavuttaa onnen ja siinä ei verrata ihmisiä ja asioita toisiinsa vaan ainoastaan halutaan onnellista ja laadukasta elämää.

Luottamus on erittäin tärkeää. Eihän aloittaja sitä missään kohtaa kiistä. Hän vain toteaa, kuten minäkin, että joitakin ihmisiä tyydyttää vain huippusuoritukset.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Luottamus on erittäin tärkeää. Eihän aloittaja sitä missään kohtaa kiistä. Hän vain toteaa, kuten minäkin, että joitakin ihmisiä tyydyttää vain huippusuoritukset.

Eli on ihmisiä, jotka eivät osaa nauttia ja arvostaa tavallisen ihmisen keskinkertaisia suorituksia, joissa ilmenee kömpelyyksiä, voimattomuutta, virheitä tms.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ei pitäisi verrata itseänsä muihin ja vaatia samaa tasoa, varsinkin jos on juuri sillä hetkellä itse ylemmällä tasolla omasta mielestä, koska asiat voivat muuttua. Ylipäätään ihmisten suhteissa tarvitaan joustavuutta ja ymmärrystä nähdä asioita myös toisen ihmisen näkökulmasta.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Eli on ihmisiä, jotka eivät osaa nauttia ja arvostaa tavallisen ihmisen keskinkertaisia suorituksia, joissa ilmenee kömpelyyksiä, voimattomuutta, virheitä tms.

Myös toisen keskeneisyyden arvostaminen on oikeudenmukaisuutta.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Myös toisen keskeneisyyden arvostaminen on oikeudenmukaisuutta.

Keskeneräisyyden piti kirjoittaa.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Keskeneräisyyden piti kirjoittaa.

Ystävä on luottamuksen arvoinen muun muassa siksikin, koska hän ei vaadi täydellisyyttä.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Ystävä on luottamuksen arvoinen muun muassa siksikin, koska hän ei vaadi täydellisyyttä.

Mutta hyvä asia vapaassa maassa on se, että ei ole pakko sitoutua, jos ei tiet kohtaa. Eli huippusuoritusten arvostaja voi etsiä huippusuorittajaa rinnalleen, ja virheitä tekevä tavis voi etsiä rinnalleen sellaista, joka hyväksyy ja arvostaa sellaisena häntä.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Sillä onhan heitökin, huippuja omilla aloillaan, mutta jotka silti arvostavat heikkoja…

• Anonyymi00011

Kaiken voi tehdä paremmin.. T; Demari.

• Anonyymi00020

Ei voi ainakaan Demarien tavalla :D

• Anonyymi00015

Rn kyllä ymmärrä jos nappaa kädestä kiinni eikä halua kertoa tunteistaan..epätavallista käytöstä

• Anonyymi00016

Jos toinen arvostaa puheissaan vaikkapa vaan rikkaita ihmisiä, voi siinä tavallinen tai köyhä kumppaniehdokas tuntea olonsa aika surkeaksi. Eli silloin taviksen pitää olla yksin ja ehkä kohdata joskus joku, joka arvostaa myös hänen laisiaan.

• Anonyymi00017

Rölli yrittää taas repiä jiitä ja teetä uskomaan, aloittajan olevan joku tietty nainen. Luultavasti ei ole, ei siis kannata kenenkään omia, ei voi muuta neuvoa antaa.
      Röllin tarkoituksena levittää huonoa ilmapiiriä johonkin ympäristöön.

• Anonyymi00025

Yks kalju rölli vetää naisia turpiin eikä sitä juoppoa edes haittaa sellanen .

• Anonyymi00019

He he no nyt 😁

• Anonyymi00021

Mitä olet itseny tehnyt edistääkseen suhdettamme? Et yhtään mitään.

• Anonyymi00022

Ehkei kannata lähteä keulimaan suhteessa, jossa arvot eivät kohtaa. Kumpikin voi kai aikansa yrittää valottaa esim puhumalla omaa tapaansa suhtautua asioihin… jos ei löydy yhteistä arvopohjaa ja asennetta, sitten on parempi olla sitoutumatta ja mennä eri reittejä. Mitä muutakaan voi tehdä, jos toinen vaikkapa arvostaa vain rikkaita, ja itse on tavis tai köyhä?

Joskus joku muuttuu huomatessaan itsessään jotain. Jotkut eivät.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ehkei kannata lähteä keulimaan suhteessa, jossa arvot eivät kohtaa. Kumpikin voi kai aikansa yrittää valottaa esim puhumalla omaa tapaansa suhtautua asioihin… jos ei löydy yhteistä arvopohjaa ja asennetta, sitten on parempi olla sitoutumatta ja mennä eri reittejä. Mitä muutakaan voi tehdä, jos toinen vaikkapa arvostaa vain rikkaita, ja itse on tavis tai köyhä?

Joskus joku muuttuu huomatessaan itsessään jotain. Jotkut eivät.

Eli omasta puolestani voin todeta sen, etten ala valamaan niitä ystävyyden ja kumppanuuden syviä tekoja ja sanoja suhteeseen, jossa en koe tulevani kunnioitetuksi sellaisena kuin olen. Sehän olisi feikkiä ja ennenaikaista. Eri polut, jos ei löydy samaa arvopohjaa.

• Anonyymi00027

No, ehkä oon aika vaativa ihmisten suhteen. Vaadin täydellisen huomion, kun itselle on sopiva hetki. Pitäis varmaan ajatella, että muut voi olla väsyneitä, eivätkä aina jaksa olla täysillä mukana.

• Anonyymi00028

Lässyn lässyn ja lässyn lässyn, ja vielä kerran lässyn.

• Anonyymi00029

Ei tarvitse lukea, jos ei halua. Tuossa oli vain pohdintaa arvojen eroista. Siitä kun ollaan tyytymättömiä.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ei tarvitse lukea, jos ei halua. Tuossa oli vain pohdintaa arvojen eroista. Siitä kun ollaan tyytymättömiä.

Ihmiset pohtii nykyään ihan liikaa turhanpäiväisiä somessa, kun voisivat suunnata voimavaransa johonkin hyödylliseen.

• Anonyymi00032

Kiisti on uusi kiiski.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe