Skitsofreniaa. Saman lajin sairaus kyllä, mutta se on lievempi kuin skitsofrenia.
Ei mulla ole kyllä sitä
23
253
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
hullu sä olet
- Anonyymi00003UUSI
Täys kahjo !
- Anonyymi00004UUSI
Mikä sairaus on lievempi kuin skitsofrenia, mutta samaa sarjaa?
- Anonyymi00006UUSI
Kaksisuuntainen?
Sivusta - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kaksisuuntainen?
SivustaEntä skitsoaffektiivinen? Eikö se ole jokin sekamuoto skitsofreniaa ja bipoa?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Entä skitsoaffektiivinen? Eikö se ole jokin sekamuoto skitsofreniaa ja bipoa?
On ... Bibolasri skitsoin ja psykootisin piirtein .
Psykoosi tyypit ei käyttäydy sun tavoin ne on yleensä kotona yksin ajatuksineen piilossa.
Sinä taas haluat et kaikki näkee ja huomaa.
Se on selvä manian oire mies
Samoin se että haluaa huomiota
Ja elää erotiikka keskeisesti .
Seksiseikkailijoilla on hyvin usein mania.😌 - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
On ... Bibolasri skitsoin ja psykootisin piirtein .
Psykoosi tyypit ei käyttäydy sun tavoin ne on yleensä kotona yksin ajatuksineen piilossa.
Sinä taas haluat et kaikki näkee ja huomaa.
Se on selvä manian oire mies
Samoin se että haluaa huomiota
Ja elää erotiikka keskeisesti .
Seksiseikkailijoilla on hyvin usein mania.😌A tietää...
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Entä skitsoaffektiivinen? Eikö se ole jokin sekamuoto skitsofreniaa ja bipoa?
Tuo juuri mulla on. Aloittaja
- Anonyymi00005UUSI
Ei kai mullakaan ole. Epäilen itsellä skitsoidia persoonallisuutta.
- Anonyymi00008UUSI
Ei mullakaan mitään ole. Oon täysin terve. Muissa se ongelma on. Ne ei vaan ymmärrä.
- Anonyymi00009UUSI
Mitähän skitsofreniaa tämäkin muka on kun olen pärjännyt oireetta ilman lääkityksiä 8kk? Taisi tulla virhediagnoosi tai sitten parannuin siitä.
- Anonyymi00011UUSI
Onko lähipiiri samaa mieltä? Kirjoitteletko täällä minkälaisia juttua? Sano joku esimerkki, mikä sinusta voisi vähän hullumpi viestisi.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onko lähipiiri samaa mieltä? Kirjoitteletko täällä minkälaisia juttua? Sano joku esimerkki, mikä sinusta voisi vähän hullumpi viestisi.
On ja lähinnä ihmettelevät kun en tarvitse enää lääkkeitä ja voin hyvin. En kirjoittele hulluja viestejä tänne.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
On ja lähinnä ihmettelevät kun en tarvitse enää lääkkeitä ja voin hyvin. En kirjoittele hulluja viestejä tänne.
Kuinka paljon teet päätöksiä elämässäsi luottamalla palstan kirjoituksiin? Uskotko että kaivattusi kirjoittaa täällä
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kuinka paljon teet päätöksiä elämässäsi luottamalla palstan kirjoituksiin? Uskotko että kaivattusi kirjoittaa täällä
En tee mitään päätöksiä luottamalla palstan juttuihin. Miksi niin tekisin? En usko että tunnen ketään täällä. Olen realiteeteissa.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se ei tarkoita mitää harhaisuutta jos uskoo
et kaivattu kirjoittaa täällä...
Mäkin uskon ja tiedän että kirjoittaa joidenkin kaivatut täällä. Oma kaivattunikin kirjoittaa.
Äläkä väitä vastaan tai syytä harhaiseksi.
Kyllä se ihan oikeesti kirjoittaa täällä kun täältä sen löysinkin aikanaan.
-sivusta - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Se ei tarkoita mitää harhaisuutta jos uskoo
et kaivattu kirjoittaa täällä...
Mäkin uskon ja tiedän että kirjoittaa joidenkin kaivatut täällä. Oma kaivattunikin kirjoittaa.
Äläkä väitä vastaan tai syytä harhaiseksi.
Kyllä se ihan oikeesti kirjoittaa täällä kun täältä sen löysinkin aikanaan.
-sivustaNo niin... jopa ns. terveetkin ovat "harhaisempia" kuin minä. Olen tuo edellinen 😁
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
No niin... jopa ns. terveetkin ovat "harhaisempia" kuin minä. Olen tuo edellinen 😁
Joo oon kuulema mäkin aika "harhainen" kun uskon ja kuvittelen tollei olevan..
Sillei hassua kun oon saman tyypin kans kyl kirjoitellut oikeassa elämässäkin.
Aika iso harha pakko sanoa, kun muutkin on nähneet niitä viestejä. 🙃 - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
En luule että kukaan kirjottais mulle. Valitsen vain sopivan viestin ja sille mieluisan lähettäjän.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Joo oon kuulema mäkin aika "harhainen" kun uskon ja kuvittelen tollei olevan..
Sillei hassua kun oon saman tyypin kans kyl kirjoitellut oikeassa elämässäkin.
Aika iso harha pakko sanoa, kun muutkin on nähneet niitä viestejä. 🙃Totuus on tarua ihmeellisempää. Uskon tuon. 😊
- Anonyymi00010UUSI
Hyvä sitten. Sivusta kai vastaus.
- Anonyymi00013UUSI
Kuinka paljon tunne-elämäsi pyörii tämän palstan kirjoitusten mukaan? Oletko tehnyt tekoja tai isoja päätöksiä perustuen siihen, mitä olet lukenut palstalta?
- Anonyymi00021UUSI
kun näin uutisissa jurun wrrä ryttöjä msentaa, niin jos joku niin klanin neuottelija, aurtaa tyttösiä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425811Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714555Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464312SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564101SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt873700Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään593199SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het482406Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?332277Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422049En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha81104