Ei mulla ole kyllä sitä

Anonyymi-ap

Skitsofreniaa. Saman lajin sairaus kyllä, mutta se on lievempi kuin skitsofrenia.

23

253

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

hullu sä olet

• Anonyymi00003
      UUSI

Täys kahjo !

• Anonyymi00004
      UUSI

Mikä sairaus on lievempi kuin skitsofrenia, mutta samaa sarjaa?

• Anonyymi00006
        UUSI

Kaksisuuntainen?
        Sivusta

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kaksisuuntainen?
        Sivusta

Entä skitsoaffektiivinen? Eikö se ole jokin sekamuoto skitsofreniaa ja bipoa?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

On ... Bibolasri skitsoin ja psykootisin piirtein .
        Psykoosi tyypit ei käyttäydy sun tavoin ne on yleensä kotona yksin ajatuksineen piilossa.

Sinä taas haluat et kaikki näkee ja huomaa.
        Se on selvä manian oire mies
        Samoin se että haluaa huomiota
        Ja elää erotiikka keskeisesti .
        Seksiseikkailijoilla on hyvin usein mania.😌

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

On ... Bibolasri skitsoin ja psykootisin piirtein .
        Psykoosi tyypit ei käyttäydy sun tavoin ne on yleensä kotona yksin ajatuksineen piilossa.

Sinä taas haluat et kaikki näkee ja huomaa.
        Se on selvä manian oire mies
        Samoin se että haluaa huomiota
        Ja elää erotiikka keskeisesti .
        Seksiseikkailijoilla on hyvin usein mania.😌

A tietää...

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tuo juuri mulla on. Aloittaja

• Anonyymi00005
      UUSI

Ei kai mullakaan ole. Epäilen itsellä skitsoidia persoonallisuutta.

• Anonyymi00008
      UUSI

Ei mullakaan mitään ole. Oon täysin terve. Muissa se ongelma on. Ne ei vaan ymmärrä.

• Anonyymi00009
      UUSI

Mitähän skitsofreniaa tämäkin muka on kun olen pärjännyt oireetta ilman lääkityksiä 8kk? Taisi tulla virhediagnoosi tai sitten parannuin siitä.

• Anonyymi00011
        UUSI

Onko lähipiiri samaa mieltä? Kirjoitteletko täällä minkälaisia juttua? Sano joku esimerkki, mikä sinusta voisi vähän hullumpi viestisi.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Onko lähipiiri samaa mieltä? Kirjoitteletko täällä minkälaisia juttua? Sano joku esimerkki, mikä sinusta voisi vähän hullumpi viestisi.

On ja lähinnä ihmettelevät kun en tarvitse enää lääkkeitä ja voin hyvin. En kirjoittele hulluja viestejä tänne.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

On ja lähinnä ihmettelevät kun en tarvitse enää lääkkeitä ja voin hyvin. En kirjoittele hulluja viestejä tänne.

Kuinka paljon teet päätöksiä elämässäsi luottamalla palstan kirjoituksiin? Uskotko että kaivattusi kirjoittaa täällä

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kuinka paljon teet päätöksiä elämässäsi luottamalla palstan kirjoituksiin? Uskotko että kaivattusi kirjoittaa täällä

En tee mitään päätöksiä luottamalla palstan juttuihin. Miksi niin tekisin? En usko että tunnen ketään täällä. Olen realiteeteissa.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Se ei tarkoita mitää harhaisuutta jos uskoo
        et kaivattu kirjoittaa täällä...
        Mäkin uskon ja tiedän että kirjoittaa joidenkin kaivatut täällä. Oma kaivattunikin kirjoittaa.
        Äläkä väitä vastaan tai syytä harhaiseksi.
        Kyllä se ihan oikeesti kirjoittaa täällä kun täältä sen löysinkin aikanaan.
        -sivusta

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Se ei tarkoita mitää harhaisuutta jos uskoo
        et kaivattu kirjoittaa täällä...
        Mäkin uskon ja tiedän että kirjoittaa joidenkin kaivatut täällä. Oma kaivattunikin kirjoittaa.
        Äläkä väitä vastaan tai syytä harhaiseksi.
        Kyllä se ihan oikeesti kirjoittaa täällä kun täältä sen löysinkin aikanaan.
        -sivusta

No niin... jopa ns. terveetkin ovat "harhaisempia" kuin minä. Olen tuo edellinen 😁

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No niin... jopa ns. terveetkin ovat "harhaisempia" kuin minä. Olen tuo edellinen 😁

Joo oon kuulema mäkin aika "harhainen" kun uskon ja kuvittelen tollei olevan..
        Sillei hassua kun oon saman tyypin kans kyl kirjoitellut oikeassa elämässäkin.
        Aika iso harha pakko sanoa, kun muutkin on nähneet niitä viestejä. 🙃

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En luule että kukaan kirjottais mulle. Valitsen vain sopivan viestin ja sille mieluisan lähettäjän.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Joo oon kuulema mäkin aika "harhainen" kun uskon ja kuvittelen tollei olevan..
        Sillei hassua kun oon saman tyypin kans kyl kirjoitellut oikeassa elämässäkin.
        Aika iso harha pakko sanoa, kun muutkin on nähneet niitä viestejä. 🙃

Totuus on tarua ihmeellisempää. Uskon tuon. 😊

• Anonyymi00010
      UUSI

Hyvä sitten. Sivusta kai vastaus.

• Anonyymi00013
      UUSI

Kuinka paljon tunne-elämäsi pyörii tämän palstan kirjoitusten mukaan? Oletko tehnyt tekoja tai isoja päätöksiä perustuen siihen, mitä olet lukenut palstalta?

• Anonyymi00021
      UUSI

kun näin uutisissa jurun wrrä ryttöjä msentaa, niin jos joku niin klanin neuottelija, aurtaa tyttösiä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      42
      5811
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4555
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4312
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4101
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      87
      3700
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      59
      3199
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      48
      2406
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      33
      2277
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2049
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      8
      1104
    Aihe