Mihin sitä tyttöystävää tarvitsee kun on hyviä palveluita olemassa?

Anonyymi-ap

Haluan kertoa tänne etten tarvitse tyttöystävää, koska on onneksi olemassa mahtavia palveluita joita voi käyttää ja saa olla vapaa eikä tarvitse riidellä kenenkään kanssa eikä tarvitse elää kenenkään tossun alla ja saa tehdä juuri niinkuin haluaa jokainen saa olla tästä mitä mieltä haluaa mutta minä nautin kun saan käyttää palveluita ja nämä naiset on erittäin mukavia ja antvaisia ja osaavia ja luotettavia eivätkä nipota ruhista. Olen seurustellut monta kertaa ja tiedän että se on erittäin hankalaa se ei vaan oikein onnistu kohdallani koska naiset osaa vaikeita joko seksi loppuu jossain tai muuten elämästä tulee kurjaa joten mieluumin olen vapaa. Olen aikuinen mies jolla on asiat hyvin elämässä ja saa nauttia täysillä elämästään kommentteja kiitos.

7

275

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hienoa, että asiat on hyvin ja elämä maistuu.
      Pienellä välimerkkihuollolla tämä olisi jo melkein TED Talk vapaudesta ja palveluista

Toivottavasti suomi24 kestää tämän määrän vapautta ja itsenäisyyttä.

• Anonyymi00005

Ei välttis tartte jos on vakkari pari 55 nainen 38 nainen mökki talvi as palvelu pelaa aina on jotain pientä puuhaa yleensä iltapäivällä toteutan mieltymyksiä olla seksileluna orjana auton kuljettajana vakimunana jos ei käy flaksi ravintola illas. ei aina molemmat paikalla silloin tällön saa muna kyytiä persus voi punotta vkl jälkeen varakkaita naisia jotka vuokraa mökin milloin mistäkinM58

• Anonyymi00009

Juu uskotaan vähemmälläkin ettei sulla kaikki kunnossa.

• Anonyymi00012
    • Anonyymi00013

Toki maksullisissa naisissa käyminen on hauskaa. Mutta ei korvaa sitä rakastumisen tunnetta ja ei korvaa tyttöystävää.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      339
      32706
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      63
      2593
    3. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      87
      2099
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      207
      1787
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      172
      1695
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      58
      1534
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      99
      1284
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1078
    9. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      35
      1067
    10. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      103
      1041
    Aihe