Onko teille muille Tammistossa ja Karvetissa jaettu tässä tammikuussa päiväpostia kuin kerran viikossa? Pitäisi olla vuoropäivä jakelu, mutta ei sekään tunnu tomivan kun vain kerran viikossa jaetaa.
Päiväpostin jako
12
396
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä olen siirtynyt nettipostin käyttäjäksi joten mulle ei koskaan postinjakaja tuo postia kotiin.
- Anonyymi00002
Vieläkö oikeesti joku saa postia kotiin tuotuna.
- Anonyymi00004
Kyllä kuule lähes kaikki jos vaan jakaja jaksaa vaivautua jakamaan postia.
- Anonyymi00017
Minä saan mainoksia. Lehdet olen lopettanut ajat sitten ja laskut tulee sähköpistiin tai ilmoitus, että tiedän hakea oikeasta paikasta itse.
Nettipostit sun muut "postilaatikot" saa haistaa.pitkän vitun. Koko valyionhallinnon "postilootakin" saa haistaa vuelä pidemmän vitun!
- Anonyymi00005
Onko teille tullut jo postia vai vieläkö joudutte odottamaan?
- Anonyymi00006
Tänään tuli posti ja se olikin eka ja viimeinen kerta tällä viikolla.
- Anonyymi00007
Postin tuleva visio on, että jokainen kuljettaa oman postinsa, ja posti ottaa siitä maksun.
- Anonyymi00011
Eihän posti jaa enää muuta kuin mainoksia.
- Anonyymi00012
Posti ei kestänyt kilpailua.
AY-liike vastusti liian kauan kaikkea uudistumista, ja oli jatkusti napit vastakkain työnantajan kanssa, vaikka kilpailijat olivat jo saaneet jalan postin monopolina hallitsemaan bisnekseen.
Olisi kannattanut tehdä yhteistyö, eikä jarruttaa kehitystä seisokeilla, ja lakoilla. - Anonyymi00014
Tänään aamulla jaettiin karjalan kunnaat sanomalehti joten kyllä se posti toimii.
- Anonyymi00015
Vain tiistai on välipäivä mielestäni jakelussa?
- Anonyymi00016
Olet täysin väärässä. Ainakin Karvetissa on käytössä vuoropäivä jakelut.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867