Oletteko mielestänne antaneet oikean, hyvän vai väärän kuvan kaipuunne kohteelle?
Entäs toisin päin, miten hyvin tunnette toisenne, että osaatteko mielessänne nähdä hänet kanssanne?
Itse olen tajunnut että jo vuosia sitten käytökseni muuttui ei pelkästään kaivatun läheisyydessä vaan ihmisten keskellä siten etten osannut olla oma itseni. Enkä puhu tässä nyt varsinaisesti edes rooleista vaan siitä että pidättelee itseään ja yksinkertaisesti liikaa.
Mutta eikös se mene niin että jos ekalla kohtaamisella ei ala sukat pyörimään naisella jaloissassa niin naista ei kiinnosta? Ja toisaalta jos tekee yhdenkin virheen ja mokan käytöksessä niin se on heti hylky? Tai toisaalta jos miehen käytös ei ole riittävän koreilevan miehekästä niin pääsee ikuiselle kaverisektoripaikalle?
Oletteko mielestänne siis olleet "omia itsejänne" kaivattunne seurassa vai onko nämä kaikki vielä kokeilematta? Uskotteko että olette nähneet kaivattua pintaa syvemmältä myös?
Eikä liity mihinkään omaan tilanteeseen kun suren enemmän menetettyjä mahdollisuuksia vielä vähän aikaa ennen kuin taas jatkan polkua eteenpäin.
Väärän kuvan antaminen kaivatulle ja toisin päin
55
746
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen aina oma itseni, niin kuin nyt aluksi jånnitukseltään osaa ja pystyy. Ainahan sitä on vähän pidättyväisempi uuden ihmisen kanssa. Paikkakin määrittää jonkun verran, että paljonko se oma persoona näkyy.
En oikein osaa sanoa minkälaisen kuvan sai minusta... Varmaan ujomman ja hiljaisemman, "kiltimmän" kuin olen, silloin kun olen rento itseni.
En tiedä varmuudella vieläkään hänestä, mutta vähän vekkulin puolen jotenkin näin hänestä aika pian...se on varmistunut. Kaikki muu onkin ihan arvailua ja mutua. Käytös on pska 🤣- Anonyymi00005
Ymmärsinkö oikein että sen toisen käytös on pska ja olet silti kiinnostunut hänestä?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein että sen toisen käytös on pska ja olet silti kiinnostunut hänestä?
Älä kysy noin vaikeita 😂
Hänen käytöllä ollut kyllä. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Älä kysy noin vaikeita 😂
Hänen käytöllä ollut kyllä.Käytös.
- Anonyymi00002
Luulen että olen antanut oikean kuvan, koska en pysty teeskentelemään.
Saattaa vaikuttaa myös jos tunteet tasoittuneet. Parempi ettei kuvittele toisesta enempää kuin mitä se on. - Anonyymi00003
Olen näyttänyt hänelle vain vanhoja kuvia, 30-40 vuotta vanhoja vauva- ja lapsuuskuvia.
Sinänsä siis oikeita mutta toisaalta taas ei.
T-naisen nasevia kommentteja odotellen....
M-mies alias gubbe ja aloittajaäijä vai mitä näitä nyt olikaan.- Anonyymi00006
Se on Pasi joka niitä T naisena esiintyviä kommentteja laittaa. Katkera siitä ku exänsä T nainen on hänet jättänyt ja elää nyt omaa elämää.
- Anonyymi00025
Anonyymi00006 kirjoitti:
Se on Pasi joka niitä T naisena esiintyviä kommentteja laittaa. Katkera siitä ku exänsä T nainen on hänet jättänyt ja elää nyt omaa elämää.
Tämäpäs on mielenkiintoinen yksityiskohta
Tässä pasltaa riivaavassa gubbepalstasetä ongelmassa jota olen pitänyt T naisen harhoina tähän asti.
Sivusta - Anonyymi00033
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tämäpäs on mielenkiintoinen yksityiskohta
Tässä pasltaa riivaavassa gubbepalstasetä ongelmassa jota olen pitänyt T naisen harhoina tähän asti.
SivustaTai sitten haluaa vain sotkea lisää, että epäily hänestä laantuisi? Sivusta.
- Anonyymi00051
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tai sitten haluaa vain sotkea lisää, että epäily hänestä laantuisi? Sivusta.
Koitas keksiä jo jotain uutta.. Täällä ollaan täysin avoimena oltu jo pitkään, kuis siellä.
- Anonyymi00004
Jokainen mies jonka olen elämässäni kohdannu on valehdellut tai liioitellut jossakin asiassa minulle.
En usko enää ihmisten aitoon rehellisyyteen vaikka tahtoisin niin .
Naiselta sivusta - Anonyymi00008
Peitän rakkauden tunteeni häneen. En siis ole täysin oma itseni.
- Anonyymi00010
Mitä tuo tarkoittaa?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitä tuo tarkoittaa?
Öööö, sitä etten voi näyttää tunteitani häneen siellä missä nähdään. Esimerkiksi kaapata halaukseen tai muiskauttaa pusua ja toivottaa tsemppiä päivään.
- Anonyymi00019
Ei rakkautta pysty peittämään.
- Anonyymi00021
Sama, koska pakko. Lähestynyt jo muutaman kerran ilman tulosta. Nyt ei enää voi, ettei pidä ahdistavana.
n->m - Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kyllä pystyy.
sivu - Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sama, koska pakko. Lähestynyt jo muutaman kerran ilman tulosta. Nyt ei enää voi, ettei pidä ahdistavana.
n->mSama.
- Anonyymi00037
Anonyymi00019 kirjoitti:
Joskus vain on pakko yrittää peittää. Silmät on sielun peili ja pyrin katsomaan kaivattuani muiden vuoksi neutraalisti. Vielä.
- Anonyymi00055
Anonyymi00011 kirjoitti:
Öööö, sitä etten voi näyttää tunteitani häneen siellä missä nähdään. Esimerkiksi kaapata halaukseen tai muiskauttaa pusua ja toivottaa tsemppiä päivään.
Ei ole rakkautta sellainen.
- Anonyymi00012
Olen antanut itsestäni ihan daijun kuvan ja sillä mennään ny. Ei nainen sitä enää muuksi muuta.
- Anonyymi00014
Miksi sai daijun kuvan?
- Anonyymi00015
Hei daiju, vastaa!
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miksi sai daijun kuvan?
Lähetin hänelle haukkuvan wa-viestin kännissä. Työjuttuja.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Onneksi olkoon. Olet virallisesti daiju 🤣
- Anonyymi00031
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kännissä?
- Anonyymi00018
En jaksa enää vastata, samanlaiseen aloitukseen vastasin jo.
- Anonyymi00022
Hän on nähnyt mut sellaisena kuin olen, hyvät ja huonot puolet. Sitä hän ei tiedä, että rakastuin häneen. Voi arvata, mutta ei tiedä. Samalla tavalla mä oon nähnyt hänestä hyvät ja huonot puolet. En ole varma, millaisia olisimme suhteessa. Jyräisinkö minä hänet? Osaisinko antaa tilaa? Voisinko myös minä olla oma itseni vai joutuisinko pienentämään itseni, etten olisi liikaa?
- Anonyymi00027
Oletko nainen?
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Oletko nainen?
Joo, olen nainen.
- Anonyymi00047
Tuskinpa joutuisit pienentämään itseäsi, jos hänkin pitää sinusta. Minusta sinun kannattaisi ottaa riski. Ehdota hänelle jotain. Tavatkaa kahden kesken ja näytä itsesi hänelle sellaisena kuin olet, vahvuuksinesi ja heikkouksinesi ja sano: tällainen minä olen, ota tai jätä.
- Anonyymi00026
Parempi kuin ei anna mitään kuvaa. Oma sydän vaan murskaantuu.
- Anonyymi00029
Olen ollut koko ajan suhteessa, kun olen tuntenut hänet ja jo paljon ennen hänen kohtaamistaankin. Ei ole siis ollut häneen eikä kehenkään muuhunkaan mieheen ollut tarvetta tehdä pariutumismielessä vaikutusta tai mitään tietynlaista kuvaa. Olen ollut muutenkin lähes koko aikuisiän varattu. Nämä suhteet on syntyneet hyvin mutkattomasti. Olen iskenyt miehen ravintolasta ja se on sitten siinä.
Tässä on se "ongelma", etten osaa lainkaan näitä soidinmenoja tai pelejä, enkä peittää kovin hyvin omaa ihastumista. Siinä voin sitten olla aika "alaston", kun väärä ihminen tämän huomaa.
Tuo, että mies yrittää olla jotenkin tosi miehekäs ja itsevarma, vaikuttaa minuun naisena kielteisesti. Kaivattuni muuttui herkästä ja kiltin, jopa hieman ujonoloisesta tuollaiseksi ja heti minulle tuli hylkimisreaktio. En tiedä, oliko se sitten aitoa, omaa olemusta vai esitystä. En joka tapauksessa tykännyt. Musta saa tykkäämään nimenomaan "kaverisektorilta" käsin, olemalla helppo iskettävä. :D- Anonyymi00032
"Musta saa tykkäämään nimenomaan "kaverisektorilta" käsin, olemalla helppo iskettävä. :D"
Kukaan nainen ei lopulta noin reagoi. Se on ihan varma se.
Vaikka alkuun nainen ihastuisi niin lopulta se miehekkyyden puute miehen käytöksessä saa naisen tunteet katkeamaan kuin kanan laulun.
Vai miten sinun suhteet ovat sujuneet? Onko tunteet kadonneet vain johonkin? - Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
"Musta saa tykkäämään nimenomaan "kaverisektorilta" käsin, olemalla helppo iskettävä. :D"
Kukaan nainen ei lopulta noin reagoi. Se on ihan varma se.
Vaikka alkuun nainen ihastuisi niin lopulta se miehekkyyden puute miehen käytöksessä saa naisen tunteet katkeamaan kuin kanan laulun.
Vai miten sinun suhteet ovat sujuneet? Onko tunteet kadonneet vain johonkin?Hyvin on sujuneet, vuosia tai vuosikymmeniä. Ei ole kadonneet. Kaverisektorillakin voi olla miehekäs.
- Anonyymi00035
Olipa outo viesti. Varattu kirjoittaa että on ollut varattu koko ajan, iskee helposti miehiä baarista, mutta oikeasti ei ymmärrä soidinmenoja ja pitää ujoista, mutta ei tykkää enää miehestä kun tämä ei ole enää hänen mielestään ujo (jännitys hävisi?), mutta teksti on kirjoitettu ikävä-palstalle.
Täytyy olla naisen logiikkaa kun en tajua. - Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Hyvin on sujuneet, vuosia tai vuosikymmeniä. Ei ole kadonneet. Kaverisektorillakin voi olla miehekäs.
Lisään. Tämä miehekkyys tarkoittaa ilmeisesti eri asioita miehille kuin naisille. Minulle miehekkyyttä on turvallisuus, vakaus, ystävällisyys, kiltteys.
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Olipa outo viesti. Varattu kirjoittaa että on ollut varattu koko ajan, iskee helposti miehiä baarista, mutta oikeasti ei ymmärrä soidinmenoja ja pitää ujoista, mutta ei tykkää enää miehestä kun tämä ei ole enää hänen mielestään ujo (jännitys hävisi?), mutta teksti on kirjoitettu ikävä-palstalle.
Täytyy olla naisen logiikkaa kun en tajua.Ne pari pitkää suhdetta, jotka ovat olleet ylipäätään elämässä, ovat alkaneet baarista. Ilman mitään pelejä tai pitkiä soidinmenoja. Yhden illan jutuista ei ole kokemusta.
Kaivatun persoona muuttui herkästä ja kiltistä kovaksi naistenmiestyyppiseksi. Se oli muutos, josta en pitänyt. Ikävöin kaivattua jossain määrin edelleen, koska ajattelen, ettei se ollut välttämättä hänen aito persoonansa. - Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ne pari pitkää suhdetta, jotka ovat olleet ylipäätään elämässä, ovat alkaneet baarista. Ilman mitään pelejä tai pitkiä soidinmenoja. Yhden illan jutuista ei ole kokemusta.
Kaivatun persoona muuttui herkästä ja kiltistä kovaksi naistenmiestyyppiseksi. Se oli muutos, josta en pitänyt. Ikävöin kaivattua jossain määrin edelleen, koska ajattelen, ettei se ollut välttämättä hänen aito persoonansa.En vaan ymmärrä sitä että jos olet varattu ja sinulla on kaivattu niin olisiko mahdollista että sinun käytöksessäsi olisi tapahtunut sinun huomaamatta muutos häntä kohtaan siten että mies on sitten muuttunut herkästä ja kiltistä naistenmiestyyppiseksi?
Itse en oikein osaa olla naistenmiestyyppinen, mutta muutun kyllä siinä vaiheessa kun tajuan että flirtataan vain huvikseen eikä kyse ole aidosta mahdollisuudesta naiseen. Tosin en nyt kyllä itseäsi ikinä laittaisi ujo ja herkkä kategoriaan.
Vihjeenä kerron sen että miehenä on äärimmäisen raskasta kiinnostua varatusta naisesta koska varsinkin riippuen tutuista tia ympäristöstä niin et voi lähestyä naista mitenkään ja yrität tehdä tikusta asiaa samalla selvittäen kiinnostaako toista. Jossain vaiheessa toteat touhun turhaksi, tyhmäksi ja tunnet syyllisyyttä. Hänellä kun on joku jonka luoksi aina palata kotiin ja itsellä ei ole.
Mikä sitten on ihmisen aito persoona? Olisiko niin että kaikki ne erilaiset palaset ovat osa sitä samaa ihmistä? - Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
En vaan ymmärrä sitä että jos olet varattu ja sinulla on kaivattu niin olisiko mahdollista että sinun käytöksessäsi olisi tapahtunut sinun huomaamatta muutos häntä kohtaan siten että mies on sitten muuttunut herkästä ja kiltistä naistenmiestyyppiseksi?
Itse en oikein osaa olla naistenmiestyyppinen, mutta muutun kyllä siinä vaiheessa kun tajuan että flirtataan vain huvikseen eikä kyse ole aidosta mahdollisuudesta naiseen. Tosin en nyt kyllä itseäsi ikinä laittaisi ujo ja herkkä kategoriaan.
Vihjeenä kerron sen että miehenä on äärimmäisen raskasta kiinnostua varatusta naisesta koska varsinkin riippuen tutuista tia ympäristöstä niin et voi lähestyä naista mitenkään ja yrität tehdä tikusta asiaa samalla selvittäen kiinnostaako toista. Jossain vaiheessa toteat touhun turhaksi, tyhmäksi ja tunnet syyllisyyttä. Hänellä kun on joku jonka luoksi aina palata kotiin ja itsellä ei ole.
Mikä sitten on ihmisen aito persoona? Olisiko niin että kaikki ne erilaiset palaset ovat osa sitä samaa ihmistä?Vastasin vain aloituksen kysymykseen. Ei sen kummempaa. En syytellyt kaivattua mistään, kerroin vain aloittajalle, ettei hänen mainitsemansa käytös ole itseeni vetoavaa.
En mitenkään odottanut, että kaivattuni olisi juuri minusta kiinnostunut, vaikka minä häntä täällä olisin kaipaillutkin. Tai sitä, millaiseksi hänet mielsin. Ymmärrettävää on, että jos hän olisi luullut minun haluavan hänen kanssaan suhdetta, hän olisi voinut pettyä minuun, koska se ei olisi ollut mahdollista, ei edes, vaikka olisin ollut sinkku. Mutta en usko, että hän sellaista on havitellut. Hän ei ole perinteisen parisuhteen kannattaja. Tämän hän on itse IRL tuonut minulle esiin muutamaan otteeseen. - Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Vastasin vain aloituksen kysymykseen. Ei sen kummempaa. En syytellyt kaivattua mistään, kerroin vain aloittajalle, ettei hänen mainitsemansa käytös ole itseeni vetoavaa.
En mitenkään odottanut, että kaivattuni olisi juuri minusta kiinnostunut, vaikka minä häntä täällä olisin kaipaillutkin. Tai sitä, millaiseksi hänet mielsin. Ymmärrettävää on, että jos hän olisi luullut minun haluavan hänen kanssaan suhdetta, hän olisi voinut pettyä minuun, koska se ei olisi ollut mahdollista, ei edes, vaikka olisin ollut sinkku. Mutta en usko, että hän sellaista on havitellut. Hän ei ole perinteisen parisuhteen kannattaja. Tämän hän on itse IRL tuonut minulle esiin muutamaan otteeseen.Ja lisään vielä, että mies ei ollut siis sinkku myöskään. Hyvää yötä.
- Anonyymi00030
Alussa annoin rehellisen kuvan. Kun kertoi, ettei kiinnosta, niin olen teeskennellyt neutraalia.
- Anonyymi00039
Nämä ei-kaipaajat on huvittavia täällä. Kyselevät Ikävä-palstalta yleisiä iskuvinkkejä. Ikävän kohde on ilmeisesti joku "kuka tahansa nainen". Kunhan jonkun saisi. Eikö täällä ole sopivampia palstoja siihen tarkoitukseen? " kuinka nainen isketään" vai mitä näitä täällä on.
- Anonyymi00040
Jokainen nainen on kuka tahansa nainen. Samoista asioista ne pillut kostuu ja nainen sitten ihastuu. Et ole sen spesiaalimpi kuin muutkaan.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Jokainen nainen on kuka tahansa nainen. Samoista asioista ne pillut kostuu ja nainen sitten ihastuu. Et ole sen spesiaalimpi kuin muutkaan.
Nimenomaan ei kostu. Minulla on täysin eri maku miehissä kuin kavereillani. Ei voisi vähempää kiinnostaa heitä kiinnostavat miehet ja toisinpäin.
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Nimenomaan ei kostu. Minulla on täysin eri maku miehissä kuin kavereillani. Ei voisi vähempää kiinnostaa heitä kiinnostavat miehet ja toisinpäin.
Hahahaaa, tuohon nyt ei usko kukaan.
- Anonyymi00048
Anonyymi00043 kirjoitti:
Hahahaaa, tuohon nyt ei usko kukaan.
Näin se vain on. Ollaan naurettu sille ja toistemme miesmaulle useasti.
- Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Näin se vain on. Ollaan naurettu sille ja toistemme miesmaulle useasti.
Juu tämä on hyvin tavallista naisilla.
Ukot ei usko kun niille itselleen kelpaa jotakuinkin kuka tahansa. Sitten ne ihan oman asenteensa takia totta kai projisoi naisiin tän oman epäselvyytensä, yleensäkin hyvin monissa asioissa kuten tunne-elämä, jokainen tietää miesten todella ailahtelevan tunnepuolen
- Anonyymi00046
Kuva oli selkeä ja ymmärrettävä tajusin että mies on naistenvihaaja synkimmästä päästä. Kostaa naisille jotakin traumaansa. Vaarallinen ihminen.
- Anonyymi00049
En kyllä mieti tuollaista yhtään onhan ihmisellä nyt silmät päässä,
kuulojuttuja eli yleensä kateellisten tai minkä tahansa hieman eri ryhmän jorinoita en kuuntele kuka jaksaa mitään väärää/oikeaa kuvaa kun kaikki on selvää/kun vain osaa katsoa
Antaa tuulen puhdistaa- Anonyymi00054
Lähinnä oli kyse siitä, että onko joku saattanut vahingossa ehkä viestiä itsestään muuta, kun oikeasti on.
- Anonyymi00052
Iltasatunäytöstä. Kovin pitkältä vaikuttava yötarina.
- Anonyymi00053
Esitän nykyään välinpitämätöntä.
- Anonyymi00057
Onpa kiva. Varmaan toinen osapuoli kärsii hiljaa käytöksestäsi.
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Onpa kiva. Varmaan toinen osapuoli kärsii hiljaa käytöksestäsi.
Ei hän kärsi, mutta eipähän myöskään tiedä kaipauksestani.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1413856Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville613495Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122834Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1152424- 1722073
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa311486Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka471434- 541232
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih161023Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1101003