Laitan silti sinulle tänne, että kosketat tai kosketit jotain syvällä minussa. Nyt yritän olla ajattelematta liikaa. Meidän yhteys jää askarruttamaan, mutta yritän antaa tunteiden liikkua vapaasti.
Luulen että tulkitsin sinua oikeaan suuntaan.
Me ei edes kirjoitettu tunnisteellisesti
28
650
Vastaukset
- Anonyymi00001
Anna edes huntsi ajankohta milloin kaikki alkoi
- Anonyymi00003
vähän lisää tarkennuksia; mieheltä naiselle vai toisinpäin? Milloin kaikki alkoi?
- Anonyymi00004
Näinhän se oli ;) Kuitenkin tunnistimme toisemme. Kosketit minua myös. Ikävä on hirmuinen, mutta kyllä me vielä.
- Anonyymi00005
Mikä on hätänä nyt?
- Anonyymi00006
mä taidan vaan aina luulla väärin kun sitten se onkin jollekkin muulle hävettää laittaa näihin mitään
- Anonyymi00008
Tää palsta myös ns turhan toivon uläpitokaivos
Siksi onkin siitä tarkkailla mitä siellä oikeassa maailmassa tapahtuu kun haaveilee ja toimia siellä....
Virtuaali suhteet ovat tulossa
Vasta 50 tai 100 vuoden päästä
Joten on pakkokin muistaa mitä aikaa vielä elämme .
Vaikka mielikuvitus jo viikon kauas tulevaisuuteen.
Sivusta - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tää palsta myös ns turhan toivon uläpitokaivos
Siksi onkin siitä tarkkailla mitä siellä oikeassa maailmassa tapahtuu kun haaveilee ja toimia siellä....
Virtuaali suhteet ovat tulossa
Vasta 50 tai 100 vuoden päästä
Joten on pakkokin muistaa mitä aikaa vielä elämme .
Vaikka mielikuvitus jo viikon kauas tulevaisuuteen.
SivustaSe on aivan totta ja pelottavaa. Minä aion kyllä ryhdistäytyä. Mutta nyt ei terveys anna periksi. Päivät ovat hyvin erilaisia. Vaikka mieli tekisi vaikka mitä. Pelottaa edes juttelut kun tietää mihin ne johtaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se on aivan totta ja pelottavaa. Minä aion kyllä ryhdistäytyä. Mutta nyt ei terveys anna periksi. Päivät ovat hyvin erilaisia. Vaikka mieli tekisi vaikka mitä. Pelottaa edes juttelut kun tietää mihin ne johtaa.
Väistämätön tulee tapahtumaan, enkä selviä puhumalla s*ksistä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Väistämätön tulee tapahtumaan, enkä selviä puhumalla s*ksistä.
Mikä siis tulee tapahtumaan
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mikä siis tulee tapahtumaan
Varmaan sellainen tilanne, missä hän osaa puhua muustakin, kuin s"ksistä.
- Anonyymi00007
Luulossa on hyvä elää. Niinkö se sanonta meni?
- Anonyymi00012
Meillä oli tunnisteita, sellaisia mitä muut tuskin tajusikaan. Ei minulle.
- Anonyymi00013
Sellaiset ovat upeita tunnisteita, vain hän tajuaa sen jos sattuu lukemaan. Muut käsittävät kirjoituksen toisin.
- Anonyymi00014
Minustakin tuntuu että olemme tunnistaneet toisemme. Sivu.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minustakin tuntuu että olemme tunnistaneet toisemme. Sivu.
Se ongelma tällä palstalla juuri on. Kun 15 naista ja miestä "tunnistaa" jonkun just siksi omaksi kaivatukseen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Se ongelma tällä palstalla juuri on. Kun 15 naista ja miestä "tunnistaa" jonkun just siksi omaksi kaivatukseen.
On aivan eri asia nämä tavanomaiset tunnisteet, niin on joka tapauksessa aina vähintään satoja.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
On aivan eri asia nämä tavanomaiset tunnisteet, niin on joka tapauksessa aina vähintään satoja.
Nimenomaan puhuinkin niistä tunnisteista, jotka "vain se oikea tunnistaa".
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Nimenomaan puhuinkin niistä tunnisteista, jotka "vain se oikea tunnistaa".
Sellaisessa ei ole mitään sellaisia selviä esim. nimeen liittyviä tunnisteita vaan tiettynä ajankohtana tapahtunut asia, johon on kerätty siihen asiaan liittyviä muita tunnisteita, joten on aivan mahdotonta olla kahta ihan samanlaista tapahtumaketjua.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sellaisessa ei ole mitään sellaisia selviä esim. nimeen liittyviä tunnisteita vaan tiettynä ajankohtana tapahtunut asia, johon on kerätty siihen asiaan liittyviä muita tunnisteita, joten on aivan mahdotonta olla kahta ihan samanlaista tapahtumaketjua.
Siinä ei sitten varmaan ole vastauksiakaan kuin yhdeltä ainoalta ihmiseltä, johon se kaikki osuu?
Minä olen joskus kirjoittanut juuri jotain tuollaista. Yllätys, yllätys, kukaan ei vastannut siihen. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Siinä ei sitten varmaan ole vastauksiakaan kuin yhdeltä ainoalta ihmiseltä, johon se kaikki osuu?
Minä olen joskus kirjoittanut juuri jotain tuollaista. Yllätys, yllätys, kukaan ei vastannut siihen.No tietenkin lottoamista vastaaminen on, mielummin voittaisi oikeassa lotossa ja vaikka tunnistus tapahtuisikin, ei siitä ole mitään hyötyä, ei edes halauksiin johda tai mihinkään konkreettiseen.
- Anonyymi00024
Kyllä tajuaa, vaikka ne ei juuri itselle olekaan. Niitä pystyy myös matkimaan, kun ne huomaa. Joten älä luota 100% että on sinun kaivattusi.
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kyllä tajuaa, vaikka ne ei juuri itselle olekaan. Niitä pystyy myös matkimaan, kun ne huomaa. Joten älä luota 100% että on sinun kaivattusi.
Ei ole tärkeää kuka lopulta on. Saahan jäädä siihen mielikuvaan, että se oli hän, ei siitä ole mitään haittaa mielelle, positiivis-sävytteinen anyway.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ei ole tärkeää kuka lopulta on. Saahan jäädä siihen mielikuvaan, että se oli hän, ei siitä ole mitään haittaa mielelle, positiivis-sävytteinen anyway.
On siitä se haitta, että jää kuvitelmiin tunteiden molemminpuolisuudesta vaikka siitä ei olisi yhtään mitään aitoja todisteita. Miltä tuntuu kuolinvuoteella, kun ajattelee elämää taaksepäin ja tajuaa eläneensä kuvitelmissa vuosia?
- Anonyymi00015
Moni sanoo, että mahdoton tunnistaa ja onhan selvää ettei 100% varmuutta ole koskaan. Kuitenkin, sen on samantyyppistä lahjakkuutta, samansuuntaista ajattelua ja logiikkaa, taito yhdistellä asioita pienistä murusista kuin Poirot viiksen kiemuroineen, niin monelta suunnalta ja tavalla voi tykittää kymppitauluun, vain yhdelle.
- Anonyymi00025
Tulkitse minua juuri niin, että rakastan mies ❤️❤️❤️. Annetaan meidän tunteille mahdollisuus
- Anonyymi00026
Juuri näin!🤗❤️
- Anonyymi00029
Eipä mulla enää tunteita ole mulle on saman tekevä vaikka kuolisit
- Anonyymi00030
just joo. Silloin kuolemani ei ollut sulle saman tekevää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433