Me ei edes kirjoitettu tunnisteellisesti

Anonyymi-ap

Laitan silti sinulle tänne, että kosketat tai kosketit jotain syvällä minussa. Nyt yritän olla ajattelematta liikaa. Meidän yhteys jää askarruttamaan, mutta yritän antaa tunteiden liikkua vapaasti.
Luulen että tulkitsin sinua oikeaan suuntaan.

28

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Anna edes huntsi ajankohta milloin kaikki alkoi

• Anonyymi00003

vähän lisää tarkennuksia; mieheltä naiselle vai toisinpäin? Milloin kaikki alkoi?

• Anonyymi00004

Näinhän se oli ;) Kuitenkin tunnistimme toisemme. Kosketit minua myös. Ikävä on hirmuinen, mutta kyllä me vielä.

• Anonyymi00005

Mikä on hätänä nyt?

• Anonyymi00006

mä taidan vaan aina luulla väärin kun sitten se onkin jollekkin muulle hävettää laittaa näihin mitään

• Anonyymi00008

Tää palsta myös ns turhan toivon uläpitokaivos
        Siksi onkin siitä tarkkailla mitä siellä oikeassa maailmassa tapahtuu kun haaveilee ja toimia siellä....
        Virtuaali suhteet ovat tulossa
        Vasta 50 tai 100 vuoden päästä
        Joten on pakkokin muistaa mitä aikaa vielä elämme .
        Vaikka mielikuvitus jo viikon kauas tulevaisuuteen.
        Sivusta

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tää palsta myös ns turhan toivon uläpitokaivos
        Siksi onkin siitä tarkkailla mitä siellä oikeassa maailmassa tapahtuu kun haaveilee ja toimia siellä....
        Virtuaali suhteet ovat tulossa
        Vasta 50 tai 100 vuoden päästä
        Joten on pakkokin muistaa mitä aikaa vielä elämme .
        Vaikka mielikuvitus jo viikon kauas tulevaisuuteen.
        Sivusta

Se on aivan totta ja pelottavaa. Minä aion kyllä ryhdistäytyä. Mutta nyt ei terveys anna periksi. Päivät ovat hyvin erilaisia. Vaikka mieli tekisi vaikka mitä. Pelottaa edes juttelut kun tietää mihin ne johtaa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Se on aivan totta ja pelottavaa. Minä aion kyllä ryhdistäytyä. Mutta nyt ei terveys anna periksi. Päivät ovat hyvin erilaisia. Vaikka mieli tekisi vaikka mitä. Pelottaa edes juttelut kun tietää mihin ne johtaa.

Väistämätön tulee tapahtumaan, enkä selviä puhumalla s*ksistä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Väistämätön tulee tapahtumaan, enkä selviä puhumalla s*ksistä.

Mikä siis tulee tapahtumaan

• Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mikä siis tulee tapahtumaan

Varmaan sellainen tilanne, missä hän osaa puhua muustakin, kuin s"ksistä.

• Anonyymi00007

Luulossa on hyvä elää. Niinkö se sanonta meni?

• Anonyymi00012

Meillä oli tunnisteita, sellaisia mitä muut tuskin tajusikaan. Ei minulle.

• Anonyymi00013

Sellaiset ovat upeita tunnisteita, vain hän tajuaa sen jos sattuu lukemaan. Muut käsittävät kirjoituksen toisin.

• Anonyymi00014

Minustakin tuntuu että olemme tunnistaneet toisemme. Sivu.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minustakin tuntuu että olemme tunnistaneet toisemme. Sivu.

Se ongelma tällä palstalla juuri on. Kun 15 naista ja miestä "tunnistaa" jonkun just siksi omaksi kaivatukseen.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Se ongelma tällä palstalla juuri on. Kun 15 naista ja miestä "tunnistaa" jonkun just siksi omaksi kaivatukseen.

On aivan eri asia nämä tavanomaiset tunnisteet, niin on joka tapauksessa aina vähintään satoja.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

On aivan eri asia nämä tavanomaiset tunnisteet, niin on joka tapauksessa aina vähintään satoja.

Nimenomaan puhuinkin niistä tunnisteista, jotka "vain se oikea tunnistaa".

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Nimenomaan puhuinkin niistä tunnisteista, jotka "vain se oikea tunnistaa".

Sellaisessa ei ole mitään sellaisia selviä esim. nimeen liittyviä tunnisteita vaan tiettynä ajankohtana tapahtunut asia, johon on kerätty siihen asiaan liittyviä muita tunnisteita, joten on aivan mahdotonta olla kahta ihan samanlaista tapahtumaketjua.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sellaisessa ei ole mitään sellaisia selviä esim. nimeen liittyviä tunnisteita vaan tiettynä ajankohtana tapahtunut asia, johon on kerätty siihen asiaan liittyviä muita tunnisteita, joten on aivan mahdotonta olla kahta ihan samanlaista tapahtumaketjua.

Siinä ei sitten varmaan ole vastauksiakaan kuin yhdeltä ainoalta ihmiseltä, johon se kaikki osuu?

Minä olen joskus kirjoittanut juuri jotain tuollaista. Yllätys, yllätys, kukaan ei vastannut siihen.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Siinä ei sitten varmaan ole vastauksiakaan kuin yhdeltä ainoalta ihmiseltä, johon se kaikki osuu?

Minä olen joskus kirjoittanut juuri jotain tuollaista. Yllätys, yllätys, kukaan ei vastannut siihen.

No tietenkin lottoamista vastaaminen on, mielummin voittaisi oikeassa lotossa ja vaikka tunnistus tapahtuisikin, ei siitä ole mitään hyötyä, ei edes halauksiin johda tai mihinkään konkreettiseen.

• Anonyymi00024

Kyllä tajuaa, vaikka ne ei juuri itselle olekaan. Niitä pystyy myös matkimaan, kun ne huomaa. Joten älä luota 100% että on sinun kaivattusi.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kyllä tajuaa, vaikka ne ei juuri itselle olekaan. Niitä pystyy myös matkimaan, kun ne huomaa. Joten älä luota 100% että on sinun kaivattusi.

Ei ole tärkeää kuka lopulta on. Saahan jäädä siihen mielikuvaan, että se oli hän, ei siitä ole mitään haittaa mielelle, positiivis-sävytteinen anyway.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei ole tärkeää kuka lopulta on. Saahan jäädä siihen mielikuvaan, että se oli hän, ei siitä ole mitään haittaa mielelle, positiivis-sävytteinen anyway.

On siitä se haitta, että jää kuvitelmiin tunteiden molemminpuolisuudesta vaikka siitä ei olisi yhtään mitään aitoja todisteita. Miltä tuntuu kuolinvuoteella, kun ajattelee elämää taaksepäin ja tajuaa eläneensä kuvitelmissa vuosia?

• Anonyymi00015

Moni sanoo, että mahdoton tunnistaa ja onhan selvää ettei 100% varmuutta ole koskaan. Kuitenkin, sen on samantyyppistä lahjakkuutta, samansuuntaista ajattelua ja logiikkaa, taito yhdistellä asioita pienistä murusista kuin Poirot viiksen kiemuroineen, niin monelta suunnalta ja tavalla voi tykittää kymppitauluun, vain yhdelle.

• Anonyymi00025

Tulkitse minua juuri niin, että rakastan mies ❤️❤️❤️. Annetaan meidän tunteille mahdollisuus

• Anonyymi00026

Juuri näin!🤗❤️

• Anonyymi00029

Eipä mulla enää tunteita ole mulle on saman tekevä vaikka kuolisit

• Anonyymi00030

just joo. Silloin kuolemani ei ollut sulle saman tekevää

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe