Olen ollut sinulle sellainen, vaikka eri syistä. Olet tottunut saamaan haluamasi, mutta minä olen ollut vaikea… ja vuosien aikana sinähän tykkäät minusta yhä enemmän. Entä sitten, jos meillä olisi helppoa, tarvitsisit uuden haasteen.
Tykkäät haasteista
22
439
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olet oikeassa.
- Anonyymi00002
Oli niin haasteellista, että ei ole enää "meitä"
- Anonyymi00003
Minulle sopisi paremmin suoraan toimiva parisuhde. Voisin keskittyä saamaan jotain hyödyllistä aikaan tässä maailmassa.
- Anonyymi00004
tähän mä en enää lähde! on vain SINÄ SINÄ SINÄ JA SINUN tavoitteet ja minä naisena pakerran kaiken että sinä saat paistatella herrana
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
tähän mä en enää lähde! on vain SINÄ SINÄ SINÄ JA SINUN tavoitteet ja minä naisena pakerran kaiken että sinä saat paistatella herrana
No ethän sinä herra ole.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Etkö ole kuullut sanaa; yhteistyö. Jotkut voivat mennä vaikka yhteen ollakseen voimakkaampia yhdessä. Toinen juttu; positiivisuus; ilman sitä ei voi tässä maailmassa saavuttaa mitään, ei yksin, ei yhdessä.
- Anonyymi00005
Ei, en tykkää haasteista. Rakastan rauhallista elämää ja rutiineja.
- Anonyymi00011
Sama. Erään ajattelu saa minun sisäisen kaaoksen balanssiin. Toisinaan hänestä haaveilu saa minun aivot solmuun 😵💫
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sama. Erään ajattelu saa minun sisäisen kaaoksen balanssiin. Toisinaan hänestä haaveilu saa minun aivot solmuun 😵💫
Miksi ne solmuun menee?
- Anonyymi00008
En pidä haasteista ihmissuhteissa. Kuvittelet omias.
- Anonyymi00014
Ihan samaa olin tulossa sanomaan. On ihan eri asia nauttia vaikka jostain pasianssin pelaamisesta ja haasteista siinä kuin jostain loppupeleissä manipulatiivisista "haasteista" ihmissuhteissa.
- Anonyymi00009
Kai sinä ymmärrät, että tällä palastalla ei oikeasti kaivata juuri sinua.
- Anonyymi00010
Sitähän minä joskus sinulta kysyin, tai ääneen pohdin, ihan oikeassa elämässä. Että nyt jää tietämättä.
- Anonyymi00012
Moni luulee että minä olen syntynyt kultalusikka suussa tai että olen saanut kaiken haluamani. Mutta eihän se niin ole, luulo ei ole tiedon väärtti. Tuli vaan aloituksesta mieleen.
- Anonyymi00013
Ei ole mies todellakaan niin. En kaipaa minkäänlaista haastetta, siitä ei ole kyse, vaan syvästä rakkaudesta ja yhteekuuluvuuden tunteesta. ❤️
- Anonyymi00015
Näin on. Ikävä kyllä.
- Anonyymi00017
Sulla ei ole mitään ihmissuhdetta. Et kykene edes puhumaan niin miten luulet saavasi ihmissuhteen kahjo
- Anonyymi00018
Haluaisin vaan löytää jonkun jonka kanssa olisi molemminpuolisia tunteita.
- Anonyymi00019
Miettikää, ennen ei ollut haasteita vaan ongelmia. Korvatkaa aloituksen haasteita sanalla ongelmis, niin vieläkö on yhtä houkutteleva 😉
- Anonyymi00020
Teit kaiken helpoksi. Et ole sen arvoinen. Olet ihan muuta kuin näytät.
- Anonyymi00021
Oikean kanssa ei haittaa vaikka on haastettakin.
- Anonyymi00022
Ai että tykkään hänestä 🥰
… Ja haasteista, kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka393570- 113458
- 1523359
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032645Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742625Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61558- 441445
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4001166Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos531096Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6910