Tykkäät haasteista

Anonyymi-ap

Olen ollut sinulle sellainen, vaikka eri syistä. Olet tottunut saamaan haluamasi, mutta minä olen ollut vaikea… ja vuosien aikana sinähän tykkäät minusta yhä enemmän. Entä sitten, jos meillä olisi helppoa, tarvitsisit uuden haasteen.

22

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olet oikeassa.

• Anonyymi00002

Oli niin haasteellista, että ei ole enää "meitä"

• Anonyymi00003

Minulle sopisi paremmin suoraan toimiva parisuhde. Voisin keskittyä saamaan jotain hyödyllistä aikaan tässä maailmassa.

• Anonyymi00004

tähän mä en enää lähde! on vain SINÄ SINÄ SINÄ JA SINUN tavoitteet ja minä naisena pakerran kaiken että sinä saat paistatella herrana

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

tähän mä en enää lähde! on vain SINÄ SINÄ SINÄ JA SINUN tavoitteet ja minä naisena pakerran kaiken että sinä saat paistatella herrana

No ethän sinä herra ole.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Etkö ole kuullut sanaa; yhteistyö. Jotkut voivat mennä vaikka yhteen ollakseen voimakkaampia yhdessä. Toinen juttu; positiivisuus; ilman sitä ei voi tässä maailmassa saavuttaa mitään, ei yksin, ei yhdessä.

• Anonyymi00005

Ei, en tykkää haasteista. Rakastan rauhallista elämää ja rutiineja.

• Anonyymi00011

Sama. Erään ajattelu saa minun sisäisen kaaoksen balanssiin. Toisinaan hänestä haaveilu saa minun aivot solmuun 😵‍💫

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sama. Erään ajattelu saa minun sisäisen kaaoksen balanssiin. Toisinaan hänestä haaveilu saa minun aivot solmuun 😵‍💫

Miksi ne solmuun menee?

• Anonyymi00008

En pidä haasteista ihmissuhteissa. Kuvittelet omias.

• Anonyymi00014

Ihan samaa olin tulossa sanomaan. On ihan eri asia nauttia vaikka jostain pasianssin pelaamisesta ja haasteista siinä kuin jostain loppupeleissä manipulatiivisista "haasteista" ihmissuhteissa.

• Anonyymi00009

Kai sinä ymmärrät, että tällä palastalla ei oikeasti kaivata juuri sinua.

• Anonyymi00010

Sitähän minä joskus sinulta kysyin, tai ääneen pohdin, ihan oikeassa elämässä. Että nyt jää tietämättä.

• Anonyymi00012

Moni luulee että minä olen syntynyt kultalusikka suussa tai että olen saanut kaiken haluamani. Mutta eihän se niin ole, luulo ei ole tiedon väärtti. Tuli vaan aloituksesta mieleen.

• Anonyymi00013

Ei ole mies todellakaan niin. En kaipaa minkäänlaista haastetta, siitä ei ole kyse, vaan syvästä rakkaudesta ja yhteekuuluvuuden tunteesta. ❤️

• Anonyymi00015

Näin on. Ikävä kyllä.

• Anonyymi00017

Sulla ei ole mitään ihmissuhdetta. Et kykene edes puhumaan niin miten luulet saavasi ihmissuhteen kahjo

• Anonyymi00018

Haluaisin vaan löytää jonkun jonka kanssa olisi molemminpuolisia tunteita.

• Anonyymi00019

Miettikää, ennen ei ollut haasteita vaan ongelmia. Korvatkaa aloituksen haasteita sanalla ongelmis, niin vieläkö on yhtä houkutteleva 😉

• Anonyymi00020

Teit kaiken helpoksi. Et ole sen arvoinen. Olet ihan muuta kuin näytät.

• Anonyymi00021

Oikean kanssa ei haittaa vaikka on haastettakin.

• Anonyymi00022

Ai että tykkään hänestä 🥰
      … Ja haasteista, kyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      39
      3570
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      3458
    3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      152
      3359
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2645
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      74
      2625
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1558
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1445
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      400
      1166
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      53
      1096
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      910
    Aihe