Nyt etsin suuntaa.
Rakastin sua enemmän kuin ketään.
31
604
Vastaukset
- Anonyymi00002
Niin minäkin sinua Vesa.
- Anonyymi00014
😟ei ollut multa vaikka ois voinut...
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
😟ei ollut multa vaikka ois voinut...
Vähän ärsyttää, kun täällä käyttävät nimiä. Yleinen nimi kyllä tuokin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Vähän ärsyttää, kun täällä käyttävät nimiä. Yleinen nimi kyllä tuokin.
Nehän on jotain palstan leikkinimiä.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Nehän on jotain palstan leikkinimiä.
Näin näihin palstaäijän höpinöihin tosiaan kannattaa kokonaisuudessaan suhtautua.
- Anonyymi00003
↔️
- Anonyymi00004
Aika pskaaa sunrakkaus oli!
M>N- Anonyymi00007
Koitas nyt rauhottua😠saunaan ja nukkumaan
Alas mennä jo
- Anonyymi00005
Sanot sitten seuraavalle suunnannäyttäjälle saman. Onnea matkallesi.
- Anonyymi00006
Haku sulla on päällä kokoajan. Et pysty sitoutuu yhteen.
- Anonyymi00018
Se on ollut tiedossa jo kauan!
- Anonyymi00031UUSI
Ihan näiden palstaäijän tälyjen perusteella olet pitänyt jostain ihmisestä tällaisen mielen kartan ja käyt palstalla kiristelemässä hampaitasi ja vahvistamassa harhaisia ajatuksiasi?
- Anonyymi00008
Kyllä, etsi suuntaa, niimpä muutakaan.....
T.korjaa rojus, morjens...
Tsemppiä!
https://m.youtube.com/watch?v=HUcwnX19GZ8 - Anonyymi00009
Lähde koillisen suuntaan kotoasi.
- Anonyymi00010
😂 Mihin ap päätyy?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
😂 Mihin ap päätyy?
Kuuluko se sulle häh.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuuluko se sulle häh.
Kuuluu, koska mä tiedän mihin päätyisin.
- Anonyymi00023UUSI
Jos lähtisin päätyisin lukitulle alaovelle
- Anonyymi00015
Mihin suuntaan tällä kertaa?
- Anonyymi00016
Pohjoisnapa?
- Anonyymi00019
onnea matkaan 🩶 💜 🩷
- Anonyymi00021
Kun rakastuu ja sitten aikanansa tajuaa, että hetkinen, eihän se toinen edes rakastunut, niin aika sokkona saa pitkään sitää suuntaa etsiä. Ihan kokemuksesta tiedän. Itse vieläkin arvon että lähdenkö tuonne vai sinne vai tänne. En tiedä.
- Anonyymi00024UUSI
Näinhän se on. Samassa tilanteessa....
- Anonyymi00026UUSI
Kyllä se suunta on siinä kohtaa hukassa, kun koko rakkausvisio romuttuu. Olihan se niin kuin nähtävissä jo alussa, mikä oli miehiään. Oli vaan niin minun tyyppinen. Eli se asia minussa, mitä piti lähteä korjaamaan. Oli vaan sellaisen kautta, että itsearvostus ja elämänilo sai kyytiä. Kyllä isosta pettymyksestä voi kestää toipua. Siinä menee juuri sen verran aikaa, mitä menee. Mutta eteenpäin on suunnattava ja nähtävä se, että kun täällä ollaan niin ollaan sitten 100% sitä parempaa elämää kohti. Pohjalta on vain yksi suunta ja se on ylöspäin.
- Anonyymi00025UUSI
Et sä mitään rakastanut olisko pitänyt ne sun haukkuma viestit säilyttää juu että antaa olla vaan
- Anonyymi00027UUSI
Nämä "rakastin" jutut on kyllä hullunkurisia asioita, jos oikeasti enemmän kuin mitään niin se ei lopu se on koko elämän asia. Ja kun se sanotaan menneessä aika muodossa tarkoittaa ettet oikeasti rakastanut.
- Anonyymi00029UUSI
Miten lapsenmielinen pitää olla, jos väittää että rakkaus kestää ikuisesti...hohhoijaa.
- Anonyymi00028UUSI
Minulla on ollut "vähän samanlaista", että jouduin luopumaan hänestä, jota rakastin ja rakastan vieläkin ja hänellä on aina paikka sydämessäni. En ollut hänen rakkautensa - voisiko sanoa, 'arvoinen'.
- Anonyymi00030UUSI
Hyvä, että ilmeisesti näet asiat, miten olet toiminut. Ei muuta, kun jatkamaan uhriutumista, kun et mitenkään kyennyt olemaan hänen rakkauden "arvoinen".
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Hyvä, että ilmeisesti näet asiat, miten olet toiminut. Ei muuta, kun jatkamaan uhriutumista, kun et mitenkään kyennyt olemaan hänen rakkauden "arvoinen".
En omasta mielestäni uhriudu. Ehkä sinun mielestäsi sitten on niin.
Näen asiat monellakin tapaa. Näen itsessäni vikoja. Olisin voinut tehdä joitain asioita toisin. Näen myös hänessä vikoja. Lopputulema on se, että häntä rakastan, riidoistakin huolimatta. - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
En omasta mielestäni uhriudu. Ehkä sinun mielestäsi sitten on niin.
Näen asiat monellakin tapaa. Näen itsessäni vikoja. Olisin voinut tehdä joitain asioita toisin. Näen myös hänessä vikoja. Lopputulema on se, että häntä rakastan, riidoistakin huolimatta.Teillä on ollut sitten jo läheinen suhde, kenties pari-? Kun on ollut jopa riitoja. Olet onnekas.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4547673Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633736Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552875Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211851