Millaistahan se olisi

Anonyymi-ap

Vielä nähdä?

47

434

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

Jännittäisi ainakin yhtä miestä nähdä pitkästä aikaa. Silti haluaisin nähdä.

• Anonyymi00005
        UUSI

Miksi ette ole sitten nähneet?

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miksi ette ole sitten nähneet?

Eipä ole kumpikaan laitattanut enää tikkua ristiin näkemisen eteen. Sattumalta ei olla nähty. On hän saattanut minut nähdä kävelemässä kadulla. En tiedä millaisella autolla ajaa tänään. Lasin läpi ei näe pimeässä kuskia. Aina on niin pimeää.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eipä ole kumpikaan laitattanut enää tikkua ristiin näkemisen eteen. Sattumalta ei olla nähty. On hän saattanut minut nähdä kävelemässä kadulla. En tiedä millaisella autolla ajaa tänään. Lasin läpi ei näe pimeässä kuskia. Aina on niin pimeää.

Kannattaa jättää näkemättä, jos se häiritsee jommankumman henkistä hyvinvointia.

• Anonyymi00003
      UUSI

En osaa edes kuvitella.

• Anonyymi00007
      UUSI

Riippuu vähän missä merkeissä

• Anonyymi00011
        UUSI

Niin se kannattaa selvittää heti alkuunsa, mitä haluaa näkemisellä saavuttaa.

• Anonyymi00008
      UUSI

Pitkä välimatka estänyt näkemästä, mutta kohta totta. Odotan jännityksellä, tunnistaako mies vielä ja mitä sen jälkeen.

• Anonyymi00014
        UUSI

Niin näettekö kohta

• Anonyymi00009
      UUSI

oltas hiljasia mutta heti kaverit.

• Anonyymi00010
      UUSI

Jännittäisihän se, niin paljon heräisi ajatuksia ja tunteitakin että pää menisi lukkoon, mutta jotenkin voisi kuvitella että hetkestä löytyisi myös lapsuuden kokemus, kun kahvipöydässä kuuli velipojan kanssa omasta mielestä hauskan jutun tai sanan, katsottiin toisiamme ja aloimme hervottomasti nauramaan ja se ei meinannut loppua millään ennekuin äiti tai isä sanoi että "nyt pojat" Siitä tiesi että oli aika keskittyä piparin murusteluun ja hiljentyä. Se tulisi tunteiden ohjaamina, kun tuntuu että tässä on ihan liikaa, niin se läikkyy yli ja karkaa hallinnasta. Ehkä nauraisimme katketaksemme ja halaisimme sen jälkeen kuin sovinnon merkiksi.

https://www.youtube.com/watch?v=1xFfRwUnhog&list=RD1xFfRwUnhog&start_radio=1

• Anonyymi00013
      UUSI

Jännitän pelkkää ajatusta niin paljon että en vaan pysty enää. Miehelle.

• Anonyymi00015
      UUSI

Olisi ihana nähdä mies ❤️❤️❤️

• Anonyymi00017
      UUSI

Jotain kaunista ❤️.

Mn tumma

• Anonyymi00018
      UUSI

Meillä ei ole naisen kanssa oikein mahdollisuuksia nähdä. Itse olen todella arka, enkä tykkää olla missään. Täällä palstallakin on ahdistavaa.

• Anonyymi00023
        UUSI

Meidän pitäisi kohdata jossain missä minua ei ahdista ja missä voisin olla oma itseni, mutta en usko että sellaista paikkaa on täällä.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Meidän pitäisi kohdata jossain missä minua ei ahdista ja missä voisin olla oma itseni, mutta en usko että sellaista paikkaa on täällä.

En tiedä. Toivon vain että me vielä jossain kohdataan. Vaikka kaupassa

• Anonyymi00019
      UUSI

Ihan hyödytöntä.
      Ei nämä joidenkin naisten kanssa etene mihinkään.

Kun tapaisi kerrankin aktiivisen ja aloitekykyisen naisen. Itse voin tehdä aloitteen, mutta vituttaa jäädä arvailemaan että mitäköhän tuo ajattelee. Pakko aina tulkita että ei välitä vittujakaan.

• Anonyymi00021
        UUSI

Itse koen naisena jotenkin asian niin että kun muutamasti aloitetta tehnyt miehelle joko suoraan tai epäsuorasti ja tullut torjutuksi että joku raja vedettävä miten paljon viittii laittaa likoon itsestään ja kun on rohkeutta saanut että tekee aloitteita tai ylipäänsä ottaa ihte yhteyttä ni en halua vaikuttaa myöskään tyrkyltä. Jotenkin ärsyttävää kun joutuu ylitulkitsee jokaista vastausta tai kirjoitusta, miksei sitä ihmiset voisi olla vaan suorempia ja rehellisiä loukkaamisen uhallakin kuin jatkuvasti pitää roikkumassa..

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Itse koen naisena jotenkin asian niin että kun muutamasti aloitetta tehnyt miehelle joko suoraan tai epäsuorasti ja tullut torjutuksi että joku raja vedettävä miten paljon viittii laittaa likoon itsestään ja kun on rohkeutta saanut että tekee aloitteita tai ylipäänsä ottaa ihte yhteyttä ni en halua vaikuttaa myöskään tyrkyltä. Jotenkin ärsyttävää kun joutuu ylitulkitsee jokaista vastausta tai kirjoitusta, miksei sitä ihmiset voisi olla vaan suorempia ja rehellisiä loukkaamisen uhallakin kuin jatkuvasti pitää roikkumassa..

Joo, no olet ottanut itse satoja pakkeja vastaan niin ei jaksa hirvittävästi kuulla sitä itkemistä naisilta miten on kauheaa tulla torjutuksi.

Vaikuttaminen tyrkyltä on huonoin tekosyy.

Kaikkein kauheintahan naiselle on olla tyrkky ja siten tekemättä mitään itse. Miehen pitää olla se epätoivoinen tyrkky

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Joo, no olet ottanut itse satoja pakkeja vastaan niin ei jaksa hirvittävästi kuulla sitä itkemistä naisilta miten on kauheaa tulla torjutuksi.

Kaikkein kauheintahan naiselle on olla tyrkky ja siten tekemättä mitään itse. Miehen pitää olla se epätoivoinen tyrkky

Ongelma voi olla se, että lähestyt satoja naisia. Kyllä naiset aistii sen, jos sulla ei ole mitään syvempiä tunteita pelissä.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En ulise miten olen saanut satoja pakkeja, mutta olen hyvin vahvasti kiinnostunut yhdestä miehestä mutta jotenkin pelkään menettää "omat kasvoni" jos vielä suoraan kysyisin missä nyt mennään, lähtökohtaisesti tiedän ymmärtää jo siitä jos pidetään hiljaiseloa tai jätetään vastaamatta, tai leikitään kylmää ja kuumaa.. Jos jotain kysyy aidosti toiselta rehellisesti miksei siihen voi niin vastata vaan kääntää asia aina toiseen? Tai jos mies antaa pallon kokonaan mulle ni mitä sekään meinaa 🤷

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ongelma voi olla se, että lähestyt satoja naisia. Kyllä naiset aistii sen, jos sulla ei ole mitään syvempiä tunteita pelissä.

Tuo on nyt ihan vitsi mitä sanoin. Puhutaan kymmenestä vuodesta. Opettele asioita ennen kuin hevonsontaa tänne.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

En ulise miten olen saanut satoja pakkeja, mutta olen hyvin vahvasti kiinnostunut yhdestä miehestä mutta jotenkin pelkään menettää "omat kasvoni" jos vielä suoraan kysyisin missä nyt mennään, lähtökohtaisesti tiedän ymmärtää jo siitä jos pidetään hiljaiseloa tai jätetään vastaamatta, tai leikitään kylmää ja kuumaa.. Jos jotain kysyy aidosti toiselta rehellisesti miksei siihen voi niin vastata vaan kääntää asia aina toiseen? Tai jos mies antaa pallon kokonaan mulle ni mitä sekään meinaa 🤷

Jos olet kysynyt suoraan niin se on hatun noston arvoinen suoritus. Jos mies ei vastaa tuon enempää niin antaisin olla.

Itseltä ei kyllä ole mitään tuollaisia kyselty, jonka vuoksi sitä aktiivisuutta naiselta kaipaisikin.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Älä ny naurata, ei naiset aisti yhtään mitään. Senhän vuoksi pelimiehet ja kiertokullit vetää naisia sänkyyn harva se päivä.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Annoit siis hyvän syy miksei naisia kannata lähestyä koska siten jos se epäonnistuu niin muut naiset aistii ja menettä mahdollisuuden muihinkin naisiin.

Eli naisten on parempi lähestyä tästä lähin kun miehet ei tuomitse lähestyviä naisia.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Älä ny naurata, ei naiset aisti yhtään mitään. Senhän vuoksi pelimiehet ja kiertokullit vetää naisia sänkyyn harva se päivä.

Näin sanoo vaan mies joka ei arvosta naista yhtään.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Annoit siis hyvän syy miksei naisia kannata lähestyä koska siten jos se epäonnistuu niin muut naiset aistii ja menettä mahdollisuuden muihinkin naisiin.

Eli naisten on parempi lähestyä tästä lähin kun miehet ei tuomitse lähestyviä naisia.

Luehan vähän palstaa. Miehet tuomitsee kyllä lähestyvät naiset, jos yhtään on ylimääräistä rasvaa kehossa.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Luehan vähän palstaa. Miehet tuomitsee kyllä lähestyvät naiset, jos yhtään on ylimääräistä rasvaa kehossa.

Ei naisia tuomita, mutta läskejä ei lasketa naisiksi. Olisit lukenut pienellä präntätyn tekstin.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Näin sanoo vaan mies joka ei arvosta naista yhtään.

Kiersit aika kätevästi asian eli kiertokulli ja pelimies paukuttaa sinua harva se päivä

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Jos olet kysynyt suoraan niin se on hatun noston arvoinen suoritus. Jos mies ei vastaa tuon enempää niin antaisin olla.

Itseltä ei kyllä ole mitään tuollaisia kyselty, jonka vuoksi sitä aktiivisuutta naiselta kaipaisikin.

Mulla on varmaan kehittynyt jonkunsortin pakkomielle/vahvaa ihastumista? kun en vaan osaa antaa olla vaikka sisimmässäni tiedänkin että niin pitäisi toimia. Tämmönen joopas eipäs leikki tekee yhtälailla hulluksi.. Ikä ei aina tuo viisautta 🙃

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ei naisia tuomita, mutta läskejä ei lasketa naisiksi. Olisit lukenut pienellä präntätyn tekstin.

Tuon enempää naista ei oikeastaan voikaan epäinhimillistää.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Kiersit aika kätevästi asian eli kiertokulli ja pelimies paukuttaa sinua harva se päivä

En ihmettele ollenkaan, jos sadat naiset torjuvat tuollaisen "miehen".

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Sun pitää lähestyy noita trans miehiä tai naisia,ku en tiedä miten se teillä menee!

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Mikä on naisen ja läskin painoero?

Onko sulla ylipainoa?

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Se on juuri noin!

• Anonyymi00038
      UUSI

Turhaa lässytystä Mitään et oo tekemässä Kämmi säkkiin ja ompele sen suu kiinni Yhtä paljon sua näkynyt tähänkään asti Pidä ittes piilossa jatkossakin mut älä hyvä ihminen lässytä ja turhaan valehtele muuta

• Anonyymi00039
      UUSI

Riippuu siitä mihin viimeisin näkeminen päättyi.

• Anonyymi00040
      UUSI

Oi se olisi ihanaa.❤️suutelisin💋

• Anonyymi00041
      UUSI

haitallista

• Anonyymi00046
        UUSI

Turhaa keimailet mies ja esiinnyt naisena!

• Anonyymi00043
      UUSI

Ihan vahingossa voidaan törmätä.
      Senhän näkee sitten mikä on reaktio.

• Anonyymi00044
      UUSI

peruuttamatonta

• Anonyymi00045
      UUSI

operoin. . .. .

• Anonyymi00048
      UUSI

Kyllä me nähdään jos olet vielä samassa paikassa töissä? Ja mikset olisi, pätevä ja sopiva 😊

• Anonyymi00049
      UUSI

Minä en mieti kenenkään sellaisen näkemistä jonka nimen tiedän.

• Anonyymi00051
      UUSI

Viime kerrasta toipumiseen meni aikaa. En tiedä jaksanko sitä rääkkiä ihan heti uudestaan. Se kiukun ja surun yhdistelmä ja pokan pitäminen samalla, etteivät tunteet näy, oli uuvuttavaa. Tuuletin äänettömästi, kun kohtaaminen oli ohi. Ja itkin. Nyt kun tunteet on muuttuneet haaleammiksi ja lempeämmiksi, ei haluaisi siihen taas takaisin.
      Naiselta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      140
      6318
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      70
      5247
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3685
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3280
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      117
      2457
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2286
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2028
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1618
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      16
      1313
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      81
      1198
    Aihe