Tyhmä!! Yks vie mun voimat kokonaan ja toinen saa JOKA kerta hymyilemään😘.. öitä!
Kyllä mun täytyy olla
23
324
Vastaukset
- Anonyymi00001
Etkö voi vaan päättää olla olematta tyhmä?
- Anonyymi00002
Öitä kuitenkin tyhmä tai mikä sun nimi nyt onkaan 🤣
- Anonyymi00003
Jaa, A .. näköjään en. Tai ehkä.. riippuu hänestä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Öitä kuitenkin tyhmä tai mikä sun nimi nyt onkaan 🤣
nii just😂😂🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂en minäkään kestä tota
- Anonyymi00004
Oot aivan ihana, voi kumpa näkisin susta unta, vaikka semmoisen konservatiivisen, mimmoisia ne aina jostain syystä onkin.
- Anonyymi00005
Nuku hyvin.
- Anonyymi00007
Tyhmä on lievä ilmaisu kun puhutaan kaappiperseilijästä
- Anonyymi00008
Kerro enemmän kaappipeestä?
- Anonyymi00010
Sullahan on siitä omakohtaista kokemusta.
Älä silti yleistä sillä sinä voit olla ainoa sellainen.
- Anonyymi00009
Olet säälittävä kuvaa paremmin tollasta itsekästä narsistia
- Anonyymi00011
Tältä palstalta nyt ei kannata ketään mukaansa haluta on täällä on vaan näitä tyhmiä niin kuin varmaan kirjoituksista näkyy.
Fiksut hakee seuransa muualta! - Anonyymi00012
Arvot kahden naisen vai miehen välillä?
- Anonyymi00018
Kahden miehen tai oikisuunnassa mun arpoa!
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kahden miehen tai oikisuunnassa mun arpoa!
😂..* oikisuunnassa tarvitsisi arpoa.
- Anonyymi00013
Mutta siltikin kumpiko heistä välittää susta aidosti se joka vie voimat vai se joka saa hymyilemään naisten naurattamistakin kun monesti tehdään yksi tavoite mielessä (josko niin lohkeaisi)
- Anonyymi00014
Kenenkään ei kuulu viedä toisen voimia. Silloin se ihminen, joka vie on kykenemätön ottamaan toista huomioon ja näkemään toisen omana persoonanaan. Vaikkakin, kyse on ensijaisesti siitä, että antaa toisen jyrätä ja ylittää omia rajojaan toistuvasti. Joidenkin kohdalla se rajojen veto, keskustelu ja toiveet menee tyhjille seinille. Niin käy, kun kyse on hyvin itsekkäästä ihmisestä, jonka oma hyvinvointi on ainoa tavoite, jopa toisen jaksamisen kustannuksella.
- Anonyymi00017
Jaa, siinä hyvä kysymys. Hän voimien viejä kertoo tunteensa olevan aitoja, mutta miksi mä en tunne sitä? Hän joka saa hymyilemään... En tiedä!
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jaa, siinä hyvä kysymys. Hän voimien viejä kertoo tunteensa olevan aitoja, mutta miksi mä en tunne sitä? Hän joka saa hymyilemään... En tiedä!
Omat tunteesi määräävät, ei toisen tai toisten.
Jos valitset toisen tunteiden perusteella, et tule koskaan olemaan täysin tyytyväinen, koska tavallaan et valinnut sitä mitä halusit.
Ota time out heistä ja mieti rauhassa, kyllä se siitä ratkeaa.
- Anonyymi00015
Ootko vielä yhtä tyhmä, kun eilen tähän aikaan
- Anonyymi00016
Vähän helpompi olo🤗
- Anonyymi00021
Joku suunnitelma ihmisellä pitää aina olla.
Joku sellanen,joka vie elämässä eteenpäin
Vaikka kuinka pienin edistysaskelin. - Anonyymi00022
hymyilevä mies on kiva mies. miehellä ikää alle kolkyt näin btw.
- Anonyymi00023
Palstaäijä kahden miehen loukussa. Tätä pskaa ei voi keksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit345227Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3984516Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483819KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1372977Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku112500Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182028Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511982- 1231900
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241459