Amerikan mielen osoitusten jatkuva uutisointi.Seurataanko siellä yhtä innokkaasti meidän mielenosoituksia.Jos täällä ollaan hyvin vihaisia niin sanotaan että mitä sitten.
Ketä kiinnostaa
7
78
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vastaus on ei. Ja muistuttakoon, että YLEn toiminta rahoitetaan (ei vapaaehtoisesta) maksettavasta verosta.
- Anonyymi00002UUSI
Minua kiinnostaa kovasti nähdä USA:n ajautuvan kohti sisällisssotaa. Kiitos Ylelle raporteista. Toimittajia voisi kehottaa katselemaan vanhoja Erkki Toivasen raportteja ihan vain oppimismielessä.
Toivanen ei koskaan vatkannut käsiään raporttiensa aikana ja pukeutui tyylikkäästi. Kyllä on tullut jonkun verran seurattua Usan ja Trumpin meininkiä. Trumpin toimet vaikuttaa koko maapalloon, koska Usa on iso markkinatalous. Suomen jutut ei vaikuta niin laajalla skaalalla. Tuskin kaikki edes siellä Usassa tietävät missä Suomi on, kun tuntuu, että joillain eurooppalaisillakin tuntuu olevan vaikeuksia hahmottaa asiaa. Suomen olemassaolo on monille sama kuin Grönlannin, ei tiedetä asuukoo siellä ketään ja missä se sijaitsee kartalla. Usassakin tiedetään Grönlannista vain, kun Trump haluaisi liittää sen maahansa.
- Anonyymi00004UUSI
" Tuskin kaikki edes siellä Usassa tietävät missä Suomi on,"
Olet oikeassa! Suomi on pieni ja merkitykseltään vähäinen valtio maailmassa ja maailmanlopun odottelussa. Muistan, kun vuonna 1979 kiertelin USA:ta ja keskustelin amerikkalaisten kanssa.
New Orleansissa baaritiskin ääressä kuuntelin livenä dixielandbändiä ja vaihdoin muutaman sanan vierustoverini kanssa. Hän kysyi: "Where are you from? (Mistä olet kotoisin?) Vastasin: "Finland." sitten kaveri kysäisi: "Which state is it in?" (Missä osavaltiossa se on?) 😊
Jenkki siis luuli, että Suomi sijaitsi USA:ssa. Noh, eipä ihme, onhan USA:ssa paljon eurooppalaisen nimen omaavia paikkoja, varmaankin joku Suomi-niminen kyläkin jossakin.
Tästä viisastuin, ja kun minulta seuraavan kerran Memphisissä vanha rouva kysyi, mistä olin kotoisin, vastasin: "Europe." Tästäkös hän riemastui: "I've got relatives in the same country!" (Minulla on sukulaisia samassa maassa.)
Elvis Presleyn isä muuten kuoli Elviksen asunnolla Gracelandissä kolme päivää sen jälkeen, kun poistuin kaupungista. - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
" Tuskin kaikki edes siellä Usassa tietävät missä Suomi on,"
Olet oikeassa! Suomi on pieni ja merkitykseltään vähäinen valtio maailmassa ja maailmanlopun odottelussa. Muistan, kun vuonna 1979 kiertelin USA:ta ja keskustelin amerikkalaisten kanssa.
New Orleansissa baaritiskin ääressä kuuntelin livenä dixielandbändiä ja vaihdoin muutaman sanan vierustoverini kanssa. Hän kysyi: "Where are you from? (Mistä olet kotoisin?) Vastasin: "Finland." sitten kaveri kysäisi: "Which state is it in?" (Missä osavaltiossa se on?) 😊
Jenkki siis luuli, että Suomi sijaitsi USA:ssa. Noh, eipä ihme, onhan USA:ssa paljon eurooppalaisen nimen omaavia paikkoja, varmaankin joku Suomi-niminen kyläkin jossakin.
Tästä viisastuin, ja kun minulta seuraavan kerran Memphisissä vanha rouva kysyi, mistä olin kotoisin, vastasin: "Europe." Tästäkös hän riemastui: "I've got relatives in the same country!" (Minulla on sukulaisia samassa maassa.)
Elvis Presleyn isä muuten kuoli Elviksen asunnolla Gracelandissä kolme päivää sen jälkeen, kun poistuin kaupungista.Ei valtion koolla ole merkitystä maailmanloppua odotellessa.
Ja kysymys Finland-nimisen paikan kotiosavaltiosta oli ihan validi:
Finland, Minnesota
https://fi.wikipedia.org/wiki/Finland_(Minnesota)
- Anonyymi00003UUSI
Siellä Nurmijärvelläkin pörrää uutistoimistojen helikopterit kun poliisi on ampunut siviiliä.Usan uutisissa on varmaan asia ensimmäisenä ja sitä heidän asiantuntiat arvioi monta päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998