Itse olen niin sanoitusti miehiä joka tykkää toisen miehen paljaasta terskasta onko muita ja millainen terska on paras.on kiihoittavaa nuolla paljasta sieltä terskan alapuolelta, sieltä halkion kohdalta,tunnustella kielellä muotoja
Terska miehiä
14
471
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mittoja terskasta. Leveys päältä mitattuna?
- Anonyymi00005
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi00013
5,5 cm
- Anonyymi00016
4,2cm erektiossa,3cm velttona
- Anonyymi00018
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sää mää ja bää tietää buaahaa
Mitäs tiedät muuta kun speden terskan. Kyllähän sä koppikaveris tarkkaan tunnet.
- Anonyymi00004
kyllä vaan, mulle tehtiin terskan laajennus kun oli pieni reikä .nytten on aika moinen reikä eikä ole vielä terve polttaa kun käyn kusela,mutta kesää odotan että pääse taas touhin mukaan ,on se niin mukavaa kunsaa suuhun aineet sitä paitsi kiihottaa kun näkee kulleja hyvää kesää kaikille
- Anonyymi00014
Hyi saatanan possu mee pois.
- Anonyymi00006
Olen imenyt yli sata terskaa, jokainen erilainen mut nauttinut jokaisesta. Mukaan mahtunut myös tahraisia pitkään pesemättä olleita, nauttinut niistäkin kun aluksi nuollut puhtaaksi. T. Imuri 59v
- Anonyymi00007
Sitten tiedät sanoa mikä olisi leveys isolle terskalle? Tai yleensäkin mikä luokitellaan isoksi
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sitten tiedät sanoa mikä olisi leveys isolle terskalle? Tai yleensäkin mikä luokitellaan isoksi
Kyllä kolmesenttiä kun ylittyy mielestäni iso.
Kerran imenyt kyseisen kokoista, siinä heltta leveä pystyi imee helttaa. T. Imuri 59v - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä kolmesenttiä kun ylittyy mielestäni iso.
Kerran imenyt kyseisen kokoista, siinä heltta leveä pystyi imee helttaa. T. Imuri 59vMikä isoin? Ja miten laukeaa nopeimmin?
- Anonyymi00015
Mitäs ees tulit. Mee eunkki hevon vittuun täältä
- Anonyymi00019
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mikä isoin? Ja miten laukeaa nopeimmin?
Nuoleskelen ensin koko kalun ja terskan hellästi, kuulen imettäjän henkityksen kiihtyvän sit alan suullani naimaan, paljon sylkeä mukaan. Huomannut huulet kuitenkaan saa puristaa liikaa, äänet tulee kun sylkeä tarpeeksi, hetkessä imettäjä alkaa tulla aluksi kalu nykii sit laukee, silloin imen lujempaa saan tyhjennyttyä koko lastin kerralla. T. Imuri 59v
- Anonyymi00017
Ympärileikatuilla terska aina esillä
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1794896Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063989Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 513410
- 563379
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362838Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232296
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211929Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788