Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Phj Tikkalanmäen myllytonttulassa ei todellakaan oteta virheistä opiksi! Kuplassa puuhastelu on räikeää, hihat ovat tulessa , eikä silti nähdä omissa tavoissa korjaamisen tarvetta. Onko tietokatkosten syynä ylimpien henkilöiden huolimattomuus , vai politiikkakuiskaajissa, manipuloitua oli miten vaan, yhtä kaikki.
Kotiläksyt kertaamatta, arvioinnit tekemättä, ryhmäytyneenä suojakuplassa yksilö on kädetön jalaton ja sanaton. Mediassa uutisoidut asiat iskevät yllätyksenä, ilmaa haukkoen havahdutaan äimistelmään että mitä täällä oikein tapahtuu?
Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Tämä sanonta tarkoittaa, että jos jättää jonkin asian tekemättä tai huomioimatta, se voi myöhemmin aiheuttaa ongelmia tai haittaa. Toisaalta, jos hoitaa asiat kunnolla ja huolellisesti, se voi tuoda myöhemmin hyötyjä ja menestystä. Sanonta kannustaa siis vastuullisuuteen ja huolellisuuteen, sillä se voi vaikuttaa tulevaisuudessa tuleviin mahdollisuuksiin.
Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat
8
181
Vastaukset
- Anonyymi00002
Haista aloittaja pitkä v*ttu.
- Anonyymi00003
Kännissä lauluskeluakin esiintyy ja rattijuopumus?
- Anonyymi00004
Kokemuksesta puhut!! Lauleskelet vain virsiä Emoji Parka
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kokemuksesta puhut!! Lauleskelet vain virsiä Emoji Parka
Kuulemma meillä on mies, joka on kunnostautunut räpäleenheitossa?
- Anonyymi00006
Pyhäjärvelle voisi järjestää SM tason rääpääleen heitto kisat???
- Anonyymi00007
Hän ei ole "mies" vaan hametta vailla oleva mummo.Älkää menkö Kepun vaalituvalle vuoden päästä .Ei tiedä millä päällä ovi "mies" on .Voitte joutua väkivallan uhriksi.Hän on natsiSS.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän ei ole "mies" vaan hametta vailla oleva mummo.Älkää menkö Kepun vaalituvalle vuoden päästä .Ei tiedä millä päällä ovi "mies" on .Voitte joutua väkivallan uhriksi.Hän on natsiSS.
Ei ainakaan itseään housut nilkoissa tarjonnut ulosheitetty. Ihminen on natsi, jos ei suostu homostelemaan?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei ainakaan itseään housut nilkoissa tarjonnut ulosheitetty. Ihminen on natsi, jos ei suostu homostelemaan?
Narsistin pahin luonnevika on valehtelu. Minne unohtui emojit??
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3173092Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka642374- 1282080
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3512057Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671419
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2141408- 661357
- 711329
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811288