Haluan kokeilla

Anonyymi-ap

Peppuseksiä.Olen 52v.nainen ja en oo ikinä kokeillut peppuseksiä..ilmeisesti pitää käyttää tosi paljon liukkaria,niin se ei ole kivuliasta.Ois kyllä kiva antautua jollekin miehelle ja antaa panna peppuun.Pyöreähkö kroppa ja isot tissit löytyy,oisko halukkaita keskusteluun vaikka enempi privaatisti???

41

1889

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiinnostais kyllä hellä peppuseksi 👌🏼

• Anonyymi00002

Raju perseksi seksi kiinnostaa raakana paljaalla. Manezzzz44

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Raju perseksi seksi kiinnostaa raakana paljaalla. Manezzzz44

Ota yhteyttä..... :)

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ota yhteyttä..... :)

Kohta otan saat 22/6,5cm pyllykkään ;)

• Laita mulle yveetä ;) T: Manez44

• Anonyymi00006

Onkos sulla vaikka sähköposti niin voisin laittaa viestiä

• en viitsisi laittaa s-postia julkiseen jakoon :( eiks tänne suomi 24 saa yv viestiä laitettua?

• Anonyymi00008

Laita ap sähköposti niin laitan sulle viestiä

• Minä tykkään panna naista peppuun. Tuu Tampereelle niin saat.

• Anonyymi00009

N52 löytyisikö Kik?

• Anonyymi00010

Ofta yhteyttä niinjutellaan. Kik: Peck60

• Anonyymi00011

Millanen kulli N52

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Millanen kulli N52

Juurikin sopivan kokoinen,ehkä ei hirveä halkokaan hyvä🙂

• Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Millanen kulli N52

Mulla olisi sun peppuun sopiva, kiva kulli.
        M57pirkanmaa

• Anonyymi00012

No kannattaa ainakin kokeille. Kokeiltiin tyttöystävän kanssa, ei auttanu liukkarit, ei menny siltikään kalu kunnolla sisään ja tyttöystävä huusi tuskasta kun yritin työntää. Päätettiin pysyä pimpin puolella!

• Anonyymi00014

Heinolan setän persee menee kulli tosi helposti 😘😍

• Anonyymi00015

N52 Mistäpäin suomea olet?

• Anonyymi00019

Etelästä minä.

• Anonyymi00016

Niin varmaan,,

• Anonyymi00020

Espoo tarkemmin.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Espoo tarkemmin.

Sieltähän se minäkin, alla kirjoittelin pidemmät tarinat

• Anonyymi00018

Varaa aikaa ja luikastetta. Kun tekee rauhassa niin on eri asia

• Anonyymi00021

Ok hyvä tietää!Voihan olla etten ees pidä,mut kojeilla haluan.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ok hyvä tietää!Voihan olla etten ees pidä,mut kojeilla haluan.

Pitää harjoitella paljon ja usein että. Pääsee tunnelmaan. Joku voi päästä saman tien tunnelmaan, jollain ottaa pidempään. Ei kannata lannistua eka kerrasta ja mielellään harjoitella saman miehen kanssa niin luottamus kasvaa.

• Koskien

Morjens N52,

täältä puolen 45v mies samalta suunnalta, kokenut peppuseksi nautiskelija.
      Kulli 16cm, rauhallisesti edeten ennen yhdyntää.

Laita viestiä S24 treffien puolella, niin tutustutaan.

• Laita viestiä kokeillaan rauhassa kik: secret.male73

• Anonyymi00022

Pitää lämmitellä anaali.Minä sormella ensin vähän veryttelen reikää ja työnnän kovan kaluni sitten varovasti sisään.Liukkaria voi käyttää mun anaalipanoista naiset on pitäneet.Ja kun anaali on löystynyt niin ottaa kullin ulos ja työntää ahnaasti takaisin juuriaan myöden syvään…

• Anonyymi00025

Hieman nuorempi mies olisi valmiina toteuttamaan toiveesi. Aika on kaiken avain.. rentoutuminen ottaa aikansa mutta alkuun sulkijalihas supistuu refleksinä, kun saat painetta peppureiällesi. Otetaan askel taaksepäin, rentoudutaan ja aletaan taas antamaan painetta peppureiälle. Ennen pitkää totut tunteeseen että ollaankin menossa poikkeuksellisesti sisään. Miehenä tunne on sanoinkuvailematon, kun naisen peppureikä avautuu ja alkaa ottamaan vierailijaa vastaan. Ensin kielellä, sitten sormella, lopuksi kovaa kullia.

• Anonyymi00026

Mikäs on hieman nuoremman miehen ikä??

• Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Mikäs on hieman nuoremman miehen ikä??

Kaikki on toki suhteellista, mutta 45v on mittariin kertynyt.

• Anonyymi00027

78v

• Anonyymi00032

Tero mies sain sun viestejä,mutta en muista enää salasanaa mun s.postiin…saiskos suhun vielä yhteyttä tällä tavoin??

• Anonyymi00033

Saa tietenkin. Onko sulla kik/whatsapp tms?

• Anonyymi00034

Make Moi! Olisin halukas keskustelemaan ka nssasi.

• Anonyymi00036

Uhh, ihana nainen jolla on halut heränneet tuon asian suhteen. On ihan luonnollista että naista pannaan myös perseeseen ja harmi että sinulle ei sitä kokemusta vielä ole tullut.

Tie onneen on harjoitus ja rentous ja liukkaria tietenkin. Joskus jos kelit pillun puolella on liukkaat ja nainen harjaantunut se menee kyllä ihan niillä pillulimoillakin.

Ihan sormetellen alkuun, vaikka pillua nuollen ja sormea perseeseen varovasti ja sitten lisäten. Se kyllä alkaa avautumaan ja orgasmi yleensä helpottaa vielä lisää. Sen kyllä tuntee kun perse on panovalmis ja rento. Hyvä asento on lusikka, voit olla ihan rentona kun mies työntyy sisään vaihe kerrallaan ja voit itse säätää sitä, tuupata lisää tai työntää miestä pois... Kyllä se sinne lupsahtaa helposti sisään. Sitten vaan hiljalleen liikettä lisää ja lopuksi mällit perseen perukoille.

Sitten vaan säännöllistä Treenausta, kerta toisensa jälkeen se tuntuu paremmalta ja Paremmalta. Ei pidä lannistua ensimmäiseen kertaaan, jos se ei ihan mennyt putkeen.

• Anonyymi00037

Sitten kun olet oppinut tuota taitoa tarpeeks, niin saat kyllä miehet kuumaksi kun tarjoat itse persettä ja sanot välillä että "pane mua perseeseen"

Kannattaa huolehtia että peffa on hyvin pesty ennen tuota ja joskus voit jopa itse lämmitellä etukäteen ja laittaa liukkaria valmiiksi. Se on kiva yllätys, kun perse onkin painovalmis. Anasalitapit toimii kanssa hyvin. Voit laittaa sellaisen itsekin peffaan ja harjoitella tuntumaa sillä.

Yksi exä huuhtoi peffan kunnolla ennen panoa välillä ja sai pistää miten hakusi ja missä järjestyksessä vaan. Muuten kannattaa muistaa että etupäässä vain pillusta peppuun mutta ei takaisin.

• Haluan on kokemusta pepusta

• Anonyymi00039

Aloittajalle. Oletpa selvinnyt aika ”vanhaksi” ennen ekaa kertaa. Nuorimman jonka olen kuulut on ollut ylä-asteikäinen 13v, ”vanhin” päälle 40. Jotenkin sellainen käsitys, että yli yhdeksän kymmenestä tytöstä on sen tehnyt ja aika moni sen on jättänyt osaksi omaa elämää pitkäksi aikaa.

Toinen juttu on se, että älä luovuta oppimista ekaan tai toiseen kertaan. Ekalla tai viidellä kerralla et pysty käymään läpi sitä tunnetta. Voi kestää hyvinkin monta kertaa ennen kuin juttu napsahtaa.

Kolmas asia. Vuonna 1973 tai 74 syntynyt on elänyt ajan kun ei ollut nettä tai omia henkilökohtaisia puhelimia. Ihmiset kohtasi toisensa kasvotusten. Ei se maailma ole muuttunut reilun 30v aikana mihinkään tästä. Tiedän naisia jotka ovat tulleet nettiin, ja luvanneet asioita ja sitten menneet 200km päähän lunastamaan lupauksia itku silmäkulmassa, kun se toinen osapuoli ei olekaan sitä mitä nettikeskustelut oli. Siellä on mennyt nuorten naisten neitsyyksiä ja siveellisten perheen äitien siveyksiä. Btw. Kyllä naisetkin sen osaa, siellä on ollut poikuuksien poistajia perheen äitejä ja miehet on itkeneet vaikka ovatkin saaneet kokea ekat jutut viiteen eri reikään ilman suojauksia.

• Anonyymi00040

Hehheh, kysyin kerran eräältä tytöltä tuota liukariasiaa anaalipanoon liittyen, sanoi et ei tarvii mitään liukkaria, riittää kun sylkäisee sinne! 😁

• Anonyymi00041

Harjaantunut naisen perse ottaa kyllä kyrpää vastaan aikalailla noin. Harvoin vaimon kanssa tarvittiin liukkaria, kun ensin oli nuollut persereikää kunnolla ja munaa oli uitettu suussa. Joskus pillu on niin märkä että meni pelkillä pillun ilmoilla. Aika usein se oli loppukiri sinne mukavasti tulee tuntumaa alussa ennen kuin perse antaa myöden. Ja on kyllä tosiaan naisia että riittää kun vähän sylkee perseeseen ja sinne vaan. Sellainen taitava anaaliseksin osaava aikuinen nainen on kyllä ihana.

Paria naista on saanut panna pilluun ja perseeseen vuoron perään. Siinä on helppo siirtää liukkautta pillun puolelta anaaliin. Ihana kun saa pistää vuoron perään. Pian kumpikin on yhtä liukas ja perse ottaa hyvin munan sisään. Lastit anaaliin ja toisen kierroksen voi aloittaa pikku hyväilyn jälkeen suoraa anaali puolelta

• Anonyymi00043

Olisi muuten hitsin kiva kuulla miten tälle 52v naiselle kävi? Onko tullut tilaisuutta, kestikö kantti, Kestikö ensimmäistä sisään menoa kauemmin, kestikö miehen tulemiseeen saakka, onko halua toiseen kertaan vai oliko se siinä? Mille tuntui lunastaa lupaus netissä kohdatut kanssa?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      61
      3579
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      77
      2915
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      78
      2717
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      96
      2527
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2274
    6. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      150
      1950
    7. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      199
      1944
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      66
      1915
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      90
      1840
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      388
      1809
    Aihe