Ajatteletko koskaan

Anonyymi-ap

Seksiä enää meidän välille

41

513

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Päivittäin. 🥵👉👌🥵

• Anonyymi00002
        UUSI

Vieläkin

• Anonyymi00003
      UUSI

Se on ENÄÄN

• Anonyymi00004
        UUSI

Ei ole, opettele kirjoittamaan 😂

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei ole, opettele kirjoittamaan 😂

Ompas!

• Anonyymi00005
      UUSI

En. Se tuntuu hyödyttömältä ajanhukalta. Ne tunteet syntyivät kasvokkain näkemisestä. Nyt kun ei enää nähdä, en ajattele enää mitään fyysisiä juttuja. Netti, kuvat tai videot eivät herätä sellaisia tunteita. Pikemminkin päinvastoin.

• Anonyymi00008
        UUSI

Meitä on niin erilaisia. Minä kyllä kaipaan fyysisellä tasollakin vaikka ei olla nähty hänen kanssa pitkään aikaan. En kyllä ole nähnyt häntä kuvissa tai videoissakaan, joten ehkä se on sitten se oma mielikuvitus, jonka vahvuus jaksaa kantaa pidemmälle.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Meitä on niin erilaisia. Minä kyllä kaipaan fyysisellä tasollakin vaikka ei olla nähty hänen kanssa pitkään aikaan. En kyllä ole nähnyt häntä kuvissa tai videoissakaan, joten ehkä se on sitten se oma mielikuvitus, jonka vahvuus jaksaa kantaa pidemmälle.

Mielikuvitus mullakin on vahvin "virittäjä", kuten usein kai meillä naisilla. Mutta voin kääntää sen halutessa "pois päältä".

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Odota kun joudut kusetuksen kohteeksi.
        Sieltä mielikuvitus tai haavemasilmasta
        Pois ...
        Kun huomaatkin miten kaukana todellisuus on Ja joudut joku päivä kohtaamaan oikean maailman missä toi lspsenoimainen hasveilu ja ajattelu ei merkitse yhtään mitään
        Kun asiat eivät ole yhtään niin kuin unelmissa ja ajatuksissa.
        Voin sanoa että että se sitten rikkoo ja satuttaa.
        Eli olisi hyvä muistaa oikea elämä oikea maailma. Miten siinä eletään ja pärjätään
        Eikä vain unelmoida!

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Odota kun joudut kusetuksen kohteeksi.
        Sieltä mielikuvitus tai haavemasilmasta
        Pois ...
        Kun huomaatkin miten kaukana todellisuus on Ja joudut joku päivä kohtaamaan oikean maailman missä toi lspsenoimainen hasveilu ja ajattelu ei merkitse yhtään mitään
        Kun asiat eivät ole yhtään niin kuin unelmissa ja ajatuksissa.
        Voin sanoa että että se sitten rikkoo ja satuttaa.
        Eli olisi hyvä muistaa oikea elämä oikea maailma. Miten siinä eletään ja pärjätään
        Eikä vain unelmoida!

Kannattaa olla kuluttamatta aikaa ihmisten kanssa, jotka "kusettavat" sinua. Ihan vinkkinä vain. Aikuiset valitsee oman seuransa.

• Anonyymi00006
      UUSI

Sinun ja rehtorin välille vai?

• Anonyymi00009
      UUSI

Kun ajattelen tunnelma ja himo läshtää äkkiä koska ennen mietin häntä sellaisena mitä haluan ihan hitosti .
      Mutta silloin en tiennyt mistä pidin .
      Elin likaa kai haaveissa .
      Ensikerralla en haaveillen ennenkin tiedän mistä oikeasti haaveilen ja tunnen ihmisen
      Jos siis ikinä enää kykenen luottamaan yhteenkään mieheen tai rakastumaan kehenkään enää koskaan ....

Eli jos löydän sen oikeasti pitkä mkookasmunainen mies..
      Jolla on asetta ,keskustelutaitoja
      Ja rauhallista ja vakaata elämää takana siten
      Että hän voittaa luottamukseni .
      Enää en halua kohdata yhtäkään väärää ihmistä
      Ja nyt kun tiedän että hän olilin yhyempi nii tulee lähinnä itku ja inhotus... Miten hän saattoi tehdä näin
      Mielikuva on pysyvästi pilalla .
      Ja sen lisäksi
      Mietin nyt myös muiden ihmisten.kohdalla miten todellis haaveet on
      Onko niitä olemassakaan minulle ..
      Ja tunnelma ja into läsähtää..

Ihan kun omaan ajatteluun tai intuitioon taiijinkään. Ei voisi enää koskaan luottaa .
      Kaikkea vaivaa todi inhottava epäillyd koko ajan ..
      Ei voi luottaa ei rentoutua ei heityäytä
      Kun on nyt nähnyt että omat unelmat oli toiselle vain valheen arvoisia .
      En halunnut tälläistä näin pahaa arvottumuuden kokemusta koettavaksi
      Minä etsin elämääni rakkautta
      Se oli kaiken tarkoitus kuitenkin
      En mitää huojaria jonka leluksi jouduin
      On paha mieli ja paha olo.
      Kyseisellä miehellä on jo tietenkin uusi ihminen kuvioissa ja hän vain jatkaa kaikkea kun mitään ei olisi ikinä käynyt ja tapahtunut
      Ihan kun kaikki olisi vain pois pyyhitty 😭💔

Terveisin surullinen elämänilon menettänyt
      Ja valehtelusta vihainen Nainen .

• Anonyymi00011
      UUSI

Huh, se olis upeeta..

• Anonyymi00012
      UUSI

Ajattelen. Jatkuvasti. Sua mies.
      Miten ihanaa oli rakastella ja suudella kanssasi. Olit suutelun mestari.
      Sinun tuoksusi ja huumasi! Kiihkeää ja ihanaa!
      Kuin olisin sulanut kiinni sinuun. Imeytyä, upota, jädä siihen ainiaaksi.
      Sitä nyt kaipaan....niin kovasti.

• Anonyymi00041
        UUSI

Kuinka kauan tuosta on aikaa?

• Anonyymi00013
      UUSI

Ajattelen ja paljon muutakin

• Anonyymi00014
      UUSI

Viimeksi tänään so hard!

• Anonyymi00015
      UUSI

En pysty. Olit mulle ainoa ja annoin sulle sydämeni. Jäin juuri ja juuri henkiin, mikä on huono juttu.

• Anonyymi00016
      UUSI

Kyllä. Harrastetaan sitä sitten tiheästi, jotta paikat vetreytyy. Sen jälkeen voidaan alkaa harrastaa muutakin yhdessä.

• Anonyymi00019
      UUSI

Kuka keiden välillä

• Anonyymi00020
      UUSI

Viimeksi viime yönä, tunsitko 😘🤭🔥

• Anonyymi00028
        UUSI

Mä en mä sitä tunne tiedän kyllä kun joku sitä kanssani ajattelee tai haluaisi ihan vinkkinä voin antaa että narsisti tekee sitä ihan turhaan ei vois mua vahingossakaan vähempää kiinnostaa seuraavana tulee nämä sitten joita saisi naida vaikka keskellä toria alasti ei kiitos liian helppoja niiltä saa kuka vaan kun vähä vaivautuu kuiskimaan kehuja korvaan en mä toki sitä sano etteikö itseäkin olisi joskus kiinnostanut tehdä se esim kaupan sovitus kopissa tai hyllyjen välissä mu yleisesti ottaen ne naiset taas joista itse kiinnostun ei taas sillai kehtais vaikka ehkä mielessä ajatuksena saattaisi käydäkin kerrotaan ny si vielä selvennykseksi että mä en tykkää helpoista naisista tarkoittaa sitä että saadakseni omakseni on oltava haastetta mitä vaikeampi sen suuremmalla todennäköisyydellä mä kiinnostun si taas jos yhdessä ollessa pillun saanti on yhtä haastavaa kuin mitä oli omaksi saaminen ei kiinnosta kauppaa käydään rahalla ei seksillä siinä kohtaa jos parisuhde on jatkuvaa kaupan käyntiä onko se enään parisuhde

• Anonyymi00021
      UUSI

Kyllä sitä toisinaan ajattelen :)

• Anonyymi00022
      UUSI

Todellakin♥️

• Anonyymi00023
      UUSI

En enää halua lähellesi. Koska s*ksi ilman suhdetta on merkityksetöntä mulle.

• Anonyymi00030
        UUSI

Kuka kenen lähelle nämä käänteisen psykologian yritykset on ihan turhia joihinkin saattaa toimia ei muhun

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kuka kenen lähelle nämä käänteisen psykologian yritykset on ihan turhia joihinkin saattaa toimia ei muhun

En harrasta psykologiaa, kirjoitin tähän tosiasian.

• Anonyymi00024
      UUSI

En. Sun menneisyys ja irtosuhteet kaikki mitä siihen liittyy. On asioita jotka ällöttää minua. En pysty kuvittelemaan edes meitä niin.

• Anonyymi00031
        UUSI

Mistäs ajattelit löytää sellaisen ihmisen jolla ei ole menneisyyttä näin äkkiseltään en tiedä yhtään miestä jolla ei olisi ollut irtosuhteita niitä on nykyään ollu jo useimmilla naisilla kun ja taas ne luvut menee helposti yli sadan

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Mistäs ajattelit löytää sellaisen ihmisen jolla ei ole menneisyyttä näin äkkiseltään en tiedä yhtään miestä jolla ei olisi ollut irtosuhteita niitä on nykyään ollu jo useimmilla naisilla kun ja taas ne luvut menee helposti yli sadan

Naisillakin

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

En varmaan mistään. En ala omista arvoista tinkimään.

• Anonyymi00025
      UUSI

En. Tekemisesi jälkeen. Urkkijoille, jäätte kiinni vielä.

• Anonyymi00026
      UUSI

en palsta paavali seitenkuus halua sua

• Anonyymi00027
      UUSI

Välttelen aihetta. Eiköhän meidän välit oo tarpeeksi vaivaantuneet ilman seksin ajattelemistakin. 😅

• Anonyymi00039
        UUSI

😂😂🫣❤️

• Anonyymi00029
      UUSI

En harrasta.

🧢
      🤧🤚

• Anonyymi00034
        UUSI

Mikä toi rasvatuubi on sun takana?

• Anonyymi00036
      UUSI

Yritin, mutta ei pysty enää.

• Anonyymi00037
      UUSI

Kovetun aina, kun ajattelen sua S.

• Anonyymi00038
      UUSI

Mistä/millaisesta se.sistä tykkäät eniten?

• Anonyymi00040
      UUSI

Kultaseni! Hitaasti etenevästä kiusoittelevasta normaali asennoissa päältä tai takaa. Vauhti määrää suunnan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      325
      3835
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3560
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2260
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      112
      1684
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1578
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1319
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      937
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      99
      890
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      835
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      86
      761
    Aihe