Kerro vaan ihan reilusti mitä jätin tekemättä
Teinkö tänään jotain väärin mies
17
282
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tule mun luokse ja h*rrastetaan ensin s*ksiä. Puhutaan sen jälkeen asiat selviksi.
- Anonyymi00002
Joo tottakai. Tulen tunnin kuluttua. Koputan kaksi kertaa oveen, 5sekunnin tauko ja sitten yksi koputus. Tiedät siitä, että se olen minä. 😘
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joo tottakai. Tulen tunnin kuluttua. Koputan kaksi kertaa oveen, 5sekunnin tauko ja sitten yksi koputus. Tiedät siitä, että se olen minä. 😘
Yes sir madame! 🫡
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Yes sir madame! 🫡
Muista olla heppi tanassa avaamassa ovea!
- Anonyymi00005
Mun pitäis tehdä.
Kun taas näin sut aamulla en keksinyt sanottavaa ja kun ajelit sinisellä pakulla heilutellen mulle ihanana itsenäsi hymyillen, en vain saa ajatuksia pois sinusta,,,
Mutta en uskalla, lähestyä pyytää kahville tai jotain...- Anonyymi00012
Ei ollut sininen paku mutta kiitos😅
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei ollut sininen paku mutta kiitos😅
En mäkään sua. Olit niin hätääntyneen näkönen että käänsin katseen pois
- Anonyymi00006
Miksi luulet tehneesi väärin?
- Anonyymi00007
En mitenkään väärin,vaan nolostelen vaan omaa kömpelyyttä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
En mitenkään väärin,vaan nolostelen vaan omaa kömpelyyttä.
Sinä et ole Ap
Sitä juuri että minunko naisena tulisi tervehtiä ensin? - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinä et ole Ap
Sitä juuri että minunko naisena tulisi tervehtiä ensin?Kyllä on nykypäivänä vaikeeta, kun pitää jo miettiä kuka tervehtii ensin tai kenen tehtävä se on. Voi vattu sanon minä. Ehkä on parempi pysyä ihan ilman suhdetta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyllä on nykypäivänä vaikeeta, kun pitää jo miettiä kuka tervehtii ensin tai kenen tehtävä se on. Voi vattu sanon minä. Ehkä on parempi pysyä ihan ilman suhdetta.
Kyllä minä vedän rajan siihen. Kai täällä kohta naiset nostaa rautaa ja rakentaa taloja kun nää nysvät hiplaa pippelii ja pleikkaa. Aikuiset miehet. Miehet on aina tulleet mulle puhumaan. Tervehtivät. Ei se niin vaikeeta ole. Ehkä me molemmat jännitetään. Kandee sit vaa unohtaa. Ehkä hän ei vaan ole kiinnostunut. Ymmärrän. Tää on täs sit. Mulla ei hermo riitä jallittaa miehiä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kyllä minä vedän rajan siihen. Kai täällä kohta naiset nostaa rautaa ja rakentaa taloja kun nää nysvät hiplaa pippelii ja pleikkaa. Aikuiset miehet. Miehet on aina tulleet mulle puhumaan. Tervehtivät. Ei se niin vaikeeta ole. Ehkä me molemmat jännitetään. Kandee sit vaa unohtaa. Ehkä hän ei vaan ole kiinnostunut. Ymmärrän. Tää on täs sit. Mulla ei hermo riitä jallittaa miehiä.
Todella omituinen asenne.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Todella omituinen asenne.
No on kyllä. Ylimielinen. Ikään kuin toisen tervehtiminen olisi joku suuri fyysinen ponnistus.
- Anonyymi00016
Hei mies.
Oon vähän hullu, mut en näin hullu. Kaikki on ok, enkä mieti, et oonko tehnyt jotain väärin. Kevyempi lähestymistapa voisi toimia, sellainen, ettei purista mailaa. Nähdään.
Ja hyvää yötä.
Nainen sivusta - Anonyymi00018
Et tehnyt mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403