Nainen, lirkutellaan taas

Anonyymi-ap

Vaikka mitä tapahtuisi ja sillee, niin aina sen jälkeen me katsomme toisiamme ja hymyilemme koska meillä on toisemme ja kaikki muu on ihan turhaa.
Ja niin vajoamme vaikka sodan keskellä omaan maailmaamme ja nautimme toisistamme kun maailma palaa ympärillämme.

:/

15

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joku lirkuttelee kylpyhyoneessa rapinasta päätellen.

• Anonyymi00002

oletko sä kateellinen meille😐

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

oletko sä kateellinen meille😐

Kenelle teille olisin kateellinen?

• Anonyymi00003

Mä haluan sut!

• Anonyymi00007

Niin mäkin sut😘🥹koska me halutaan enemmän ja missä?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Niin mäkin sut😘🥹koska me halutaan enemmän ja missä?

Sano paikka ja aika niin mä hyppään sun syliin ja hukutan sut ihanuuksiin!!!!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sano paikka ja aika niin mä hyppään sun syliin ja hukutan sut ihanuuksiin!!!!

Et kyllä hyppää😄olen nainen😝

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Et kyllä hyppää😄olen nainen😝

Ole mitä olet, hyppään silti.
        sivusta

• Anonyymi00004

Lirttaillaanko IHMISOIKEUS asioista?

Persujen Mäkelä oli sitä mieltä, että Orpon Kiinan matka oli IHMISOIKEUS RIKOS, mutta ORPO OLI SITÄ MIELTÄ, että EI OLE.

Minuahan tietenkin alko naurattamaan, koska FB KUNNIALLISETKIN OVAT SITÄ MIELTÄ, että FB:SSÄ ON KUNNIA EDUSTAA SUOMESSA KOIRAN PASKANA!

Tuo kuva oli laitettu 2024 FB:hen ja TUSKIN SE MIKÄÄN VAHINKO KUVA OLI.

• Anonyymi00008

Ja sieltä kuplasta paluu palavaan masilmasn - sun kuplasi on vain hetki pakoa todellisuudesta, jossa suurin osa ajasta pitää olla. Ei kiitos.

• Anonyymi00010

Ihmisoikeus loukkaus vaatia kunnioittamaan KOIRAN PERSETTÄ JOSTA TULEE PASKAA FB:SSÄ JOSSA EDUSTETAAN MONIEN MAIDEN KANSOJA JOTKA OVAT IHMISIÄ EIKÄ ELÄIMIÄ!

• Anonyymi00012

Onko joku vielä "FB":ssä 😄😄😅😂😂😂😂

• Anonyymi00015

Missä sä sitten olet? Ai niin, sä oot vaan täällä 😂😂😂😂😂

• Anonyymi00013

Ketään, joka on päässyt näin pitkälle, ei voida helposti vetää takaisin maailmaan. Aina on sotia, kurjuutta joille ei voi mitään. Jätämme tuon kaiken huomiotta. Sen herättämään epätoivon. Vietämme ikuisuuden miellyttäviä hetkiä keskenämme leikkien. Seikkaillen todellisuuden ulottumattomissa. Luodit saavat odottaa.

• Anonyymi00016
      UUSI

Oksetta a hymy Kattos vaikka msksaiditc Etoo yrjöttää Paskoessaski hymy let Hukkuessas ki hymyi ler hyvä olkoon se.n voi kattoo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5524
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      195
      3537
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2355
    4. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2338
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1108
    6. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1028
    7. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      62
      1007
    8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      992
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      945
    10. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      80
      937
    Aihe