Käytit vain julmasti hyväksesi.
Turhaan ikävöin
22
244
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ehkä asiat on monimutkaisempia kuin nyt tuntuu. Ihmisillä on omat syynsä toimia niin kuin toimivat.
- Anonyymi00006UUSI
On varmasti hlvetin hyvät syyt ja oikeutus.
- Anonyymi00002UUSI
Otsikot pois perjantaina käy
- Anonyymi00009UUSI
Mitkä otsikot? Vain tämän aloituksen olen tehnyt.
- Anonyymi00003UUSI
Miksi tunnet itsesi käytetyksi ?
Mikä tunne siellä on pohjalla ?
Mitä sä voisit itse tehdä asialle että on parempi mieli?
Missä kohtaa jätit sanomatta ei käy
Ja vain hymistelit ja odotti että toinen lukee sun ajatukset ja toiveet ?- Anonyymi00007UUSI
Ohi meni! Turpiin antaisin jos omalle siskolle kävis noin paskamaisesti.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olisitpa mun veli 🥰
Sivusta - Anonyymi00010UUSI
Siksi että niin on minulle tehty.
Pohjalla on tunne epäoikeudenmukaisuudesta.
Olen purkanut ajatuksiani tekemällä tämän yhden ainoa aloituksen aiheesta ja yrittänyt päästä ulos epäuskoisesta olosta.
En voinut sanoa ”ei käy” kun minulle annettiin väärä kuva tilanteesta valehtelemalla päin naamaa. Ei kuulu hymistely tapoihini. Olen ollut hyvin avoin ja suora. Sehän se tässä suututtaa. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minun veli joutui(pääsi) nettikiusaamisen takia sairaalaan depressio.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minun veli joutui(pääsi) nettikiusaamisen takia sairaalaan depressio.
Kaikki tietää että olette niitä kylä hulluja veljiesi kanssa. Aika edesvastuuttomiakin. Missä teidän aivot on
- Anonyymi00004UUSI
Ethän sä edess ole ollut yhteydessä, toiveidesi mukaan menin eteenpäin... nyt et sit halukkaan sitä?
- Anonyymi00011UUSI
Ohi
- Anonyymi00005UUSI
Kuka ketä en mä ainakaan mä voin sanoa vaikka suoraan vasten kasvoja jos kerran luulet löytäväs paremman ni senkun etit ei muhun tarvi tyytyä en mäkään tyydy
- Anonyymi00012UUSI
Tunnistat siis hyväksikäyttäväsi?
No sitä odotellessa että kerrot.
Kun sanot että et säkään tyydy niin tarkoitat että etsit kokoajan parempaa? Aika ikävään asemaan itse asetat toisen.
- Anonyymi00014UUSI
Ystävyyden palauttaminen olisi mahdottomuus
- Anonyymi00016UUSI
Mistä näitä tyhmiä ihmisiä riittää.Ei ihme että jätetty.Eikö menny jakeluun miksi näin kävi😅
- Anonyymi00018UUSI
Olet mies vai nainen ketä on käytetty?
- Anonyymi00019UUSI
Mikään ikävöinti ei ole turhaa, jos toinenkin ikävöi.
- Anonyymi00020UUSI
Haluisitko, että tulisin ilman paitaa halamaan sua, pelkät farkut jalas? Näyttäsin mun lihakset sulle.
- Anonyymi00023UUSI
Jos oot nainen, niin joo
- Anonyymi00021UUSI
En halaisi vaan ottaisin sut.
- Anonyymi00022UUSI
No no, äläpä aliarvioi vastapelurin liikkeiden nopeutta. Voi olla ettet ehtis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3423994Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283610Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52332- 1121714
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181668Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241359Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit102999Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j148990Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79885- 86801